Eerste keer , hoe oud was je?

19-11-2006 23:59 712 berichten
Alle reacties Link kopieren
FFF peilen hoe het zit met de nederlandse bevolking ?

 

ik was 21, best laat, toch? of valt het mee?
Rick46 schreef:
09-01-2018 13:30
Ik was 23 en mijn tante was 44 en dat was niet eenmalig😉
O_o
Alle reacties Link kopieren
@Studentje95: Heb je dat jezelf (erg) kwalijk genomen?

Ik had korte tijd een vriendinnetje van jouw leeftijd toen. Mijn moeder heeft mij toen ruim van tevoren in niet mis te verstane bewoordingen duidelijk gemaakt dat ik die grens niet over zou gaan.
14. Met mijn eerste officiele vriendje waar ik een lange relatie mee had (dik 3 jaar uiteindelijk). We waren denk ik 4 maanden samen en beiden nog maagd. De eerste keer was wat onwenning, maar de dagen erna hadden we de smaak te pakken :hihi:
Rick46 schreef:
09-01-2018 13:30
Ik was 23 en mijn tante was 44 en dat was niet eenmalig😉
Jij hebt écht issues...
Ana_Isabel2 schreef:
09-01-2018 13:46
Jij hebt écht issues...
Inderdaad. Deze heeft wel meer problemen dan gespleten haarpuntjes.
lindybopophelia schreef:
09-01-2018 13:49
Inderdaad. Deze heeft wel meer problemen dan gespleten haarpuntjes.
:-D
Lindy! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
ooitverlegen schreef:
09-01-2018 13:42
@Studentje95: Heb je dat jezelf (erg) kwalijk genomen?

Ik had korte tijd een vriendinnetje van jouw leeftijd toen. Mijn moeder heeft mij toen ruim van tevoren in niet mis te verstane bewoordingen duidelijk gemaakt dat ik die grens niet over zou gaan.
Ja, ik heb het mijzelf wel kwalijk genomen. Ik heb het uiteindelijk een plekje kunnen geven en heb geleerd om duidelijk mijn grenzen aan te geven.
Ana_Isabel2 schreef:
09-01-2018 13:51
:-D
Lindy! :cheer2:
Ana_isabel! :bigkiss:

Ik probeer je te pb'en en te mailen maar lukt niet :'(
Alle reacties Link kopieren
weggehaald
janspommerans wijzigde dit bericht op 10-01-2018 22:03
95.24% gewijzigd
lindybopophelia schreef:
09-01-2018 13:55
Ana_isabel! :bigkiss:

Ik probeer je te pb'en en te mailen maar lukt niet :'(
Wacht! Mijn pb staat uit. ( ik wordt knettergek van mijn verbinding hier. Wi-Fi valt om de haverklap uit.)

Edit: hij staat weer aan de Pb :lips:
Alle reacties Link kopieren
Studentje95 schreef:
09-01-2018 13:53
Ja, ik heb het mijzelf wel kwalijk genomen. Ik heb het uiteindelijk een plekje kunnen geven en heb geleerd om duidelijk mijn grenzen aan te geven.
Dat dacht ik al maar heeft iemand jou later wel verteld dat je het niet jouw fout is?
Alle reacties Link kopieren
ooitverlegen schreef:
09-01-2018 14:02
Dat dacht ik al maar heeft iemand jou later wel verteld dat je het niet jouw fout is?
Nee, maar ik heb veel mensen in mijn omgeving er ook niet over verteld. Seks en alles wat daarmee te maken heeft, is niet iets waar over gesproken kan worden in mijn omgeving.
Alle reacties Link kopieren
Studentje95 schreef:
09-01-2018 14:07
Nee, maar ik heb veel mensen in mijn omgeving er ook niet over verteld. Seks en alles wat daarmee te maken heeft, is niet iets waar over gesproken kan worden in mijn omgeving.
Dat is wel jammer en dan begrijp ik je opmerking over het een plekje geven. Ik hoop dat je er nu wel vrij over kunt praten.
Alle reacties Link kopieren
Ik was nét 16, op m'n verjaardag. We waren een aantal maandjes bij elkaar.
Te jong voor seks? Ik vind van niet.
Te jong om liefde te begrijpen? Zeker!
No one is more dangerously insane than one who is sane all the time.
Alle reacties Link kopieren
Ik was 25 en het gebeurde met een goede vriend. Uit nieuwsgierigheid. Beiden hadden we er nog niemand voor gevonden en we wilden niet de verplichtingen van een relatie. Hij werd een FWB dus. Helaas was het altijd pijnlijk, hoewel hij me nooit ergens toe dwong. Maar ik voelde te weinig voor hem waardoor ik niet volledig kon ontspannen. In combinatie met een erg gevoelige huid. Na 3 jaar zette ik er een punt achter en sindsdien niemand meer gehad. Ik wil alleen nog seks met iemand waar ik echt van houd. Zodat het vanzelf gaat. Die ben ik nog nooit tegengekomen. Ik ben nu 32 en hoop niet dat ik me de rest van mijn leven alleen maar kan afvragen wat fijne seks is.
Alle reacties Link kopieren
Ik was 16. Kende hem net een paar dagen en niet lang bij elkaar geweest.

Ik heb overigens aan en af nog steeds contact met hem en ik kan niet wachten het binnenkort eens over te doen. Na al die jaren.
redbaron wijzigde dit bericht op 05-05-2018 08:11
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Momenteel 25 jaar oud en nog steeds maagd. Zou er wel vanaf willen, maar het loopt niet altijd zoals je wilt he. :-| Tot afgelopen jaar was er niks aan de hand, maar nu begin ik toch te twijfelen of ik niet al te veel gemist heb.
Alle reacties Link kopieren
Ik was 18. Met de eerste en enige man. We zijn inmiddels 29 jaar samen waarvan 26 jaar getrouwd ❤️
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
linneke79 schreef:
20-11-2006 13:13
Ik was 14

Mijn zoon wordt volgend jaar 14! Moet er niet aan denken .

Ik was 17 heel gemiddeld geloof ik
Alle reacties Link kopieren
ik was 19 met mijn ex, was zo nerveus en vond het best pijnlijk later ging het wel beter mede dankzij de glijmiddel
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ik was 16. Hij een jaar ouder (of misschien 2). In zijn bed. Ik vond er niet zoveel aan.

Mijn eerste zoen (14) was trouwens ook niks bijzonders. Ik weet nog dat hij naar boterhammen en sigaretten smaakte. Bah.
Alle reacties Link kopieren
Ik was net een dag 11 jaar, hij was ongeveer veertig jaar. Aan de vroege kant vergeleken met de meeste anderen als ik het zo zie hier, maar in dezelfde periode als de meeste van mijn vriendinnen uit mijn klas toendertijd.

Nooit spijt van gehad, omdat ik er veel zelfvertrouwen door heb gekregen en mijn eigen lichaam leerde kennen.
MarijeK9girl schreef:
13-01-2018 09:19
Ik was net een dag 11 jaar, hij was ongeveer veertig jaar. Aan de vroege kant vergeleken met de meeste anderen als ik het zo zie hier, maar in dezelfde periode als de meeste van mijn vriendinnen uit mijn klas toendertijd.

Nooit spijt van gehad, omdat ik er veel zelfvertrouwen door heb gekregen en mijn eigen lichaam leerde kennen.
Jeetje. was dat met de leraar van je klas? Hoe oud ben je nu?
Alle reacties Link kopieren
18 jaar :)
Melvin123 schreef:
12-01-2018 20:25
Momenteel 25 jaar oud en nog steeds maagd. Zou er wel vanaf willen, maar het loopt niet altijd zoals je wilt he. :-| Tot afgelopen jaar was er niks aan de hand, maar nu begin ik toch te twijfelen of ik niet al te veel gemist heb.

Hier 1 jaar ouder, hetzelfde verhaal. Ben nu aan het daten met iemand dus wie weet ;) Het komt vanzelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven