Egoistisch??
zondag 1 februari 2015 om 17:12
Tja, vind niet dat je hoeft te "eisen" dat je elke keer een orgasme moet hebben. Een keer zonder vind ik niet echt een probleem, tenimmer omdat ik weet dat het bij mij vrij lang kan duren. Is gewoon ook niet altijd tijd voor.
Wel vind ik het egoïstisch na een lange vrijpartij de ene helft "opploffen" erbij te laten liggen, terwijl de ander lekker gaat liggen tukken.
Ik zou gewoon de hand aan mijzelf slaan.... Kijk eens hoe hij daar op reageert. Kan ook een positieve lading aan het geheel geven?
Wel vind ik het egoïstisch na een lange vrijpartij de ene helft "opploffen" erbij te laten liggen, terwijl de ander lekker gaat liggen tukken.
Ik zou gewoon de hand aan mijzelf slaan.... Kijk eens hoe hij daar op reageert. Kan ook een positieve lading aan het geheel geven?
dinsdag 12 mei 2015 om 14:36
quote:Mojo1985 schreef op 01 februari 2015 @ 15:40:
[...]
Ik vraag hem ernaar om dingen bij me te doen.
Heb hem ook al meerdere keren aangegeven dat ik graag zou willen dat hij me meer aanraakt.
En vingert, likt, noem maar op.
En dat ik tijdens penetratie niet klaar kan komen, hij denkt nog steeds dat dat wel gaat lukken.
Zo zie je maar wat twee fakende vrouwen aan kunnen richten.
Een man die de rest van zijn leven in sprookjes gelooft.
[...]
Ik vraag hem ernaar om dingen bij me te doen.
Heb hem ook al meerdere keren aangegeven dat ik graag zou willen dat hij me meer aanraakt.
En vingert, likt, noem maar op.
En dat ik tijdens penetratie niet klaar kan komen, hij denkt nog steeds dat dat wel gaat lukken.
Zo zie je maar wat twee fakende vrouwen aan kunnen richten.
Een man die de rest van zijn leven in sprookjes gelooft.
dinsdag 12 mei 2015 om 14:55
dinsdag 12 mei 2015 om 15:01
woensdag 13 mei 2015 om 10:56
quote:Rooss4.0 schreef op 12 mei 2015 @ 14:55:
[...]
Zijn zijn fakende vriendinnetjes nu de oorzaak van zijn gemiste bio lessen? De man kan zelf ook nadenken lijkt me?
Jij hebt op een heel bijzondere school gezeten, of de scholen waarvan ik het biologie-programma ken zijn heel bijzonder. Maar goed, de minimum-eisen voor biologie worden landelijk vastgesteld. Misschien wil je aanwijzen waar staat dat kennis van wegen tot het vrouwelijk orgasme deel uitmaken van de basiskennis van iedereen die een Nederlandse opleiding (VMBO, HAVO, VWO lijkt me een redelijke start) heeft gevolgd?
En hoort het bijvoorbeeld ook bij de inburgeringstoets?
[...]
Zijn zijn fakende vriendinnetjes nu de oorzaak van zijn gemiste bio lessen? De man kan zelf ook nadenken lijkt me?
Jij hebt op een heel bijzondere school gezeten, of de scholen waarvan ik het biologie-programma ken zijn heel bijzonder. Maar goed, de minimum-eisen voor biologie worden landelijk vastgesteld. Misschien wil je aanwijzen waar staat dat kennis van wegen tot het vrouwelijk orgasme deel uitmaken van de basiskennis van iedereen die een Nederlandse opleiding (VMBO, HAVO, VWO lijkt me een redelijke start) heeft gevolgd?
En hoort het bijvoorbeeld ook bij de inburgeringstoets?