Eitje tikken

06-02-2018 18:05 124 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man en hebben een goede relatie. Ik hou ervan hoe hij initiatieven ontwikkeld, ik hou van zijn nuchterheid. Ik hou ook van zijn fysiek, ik bof met zijn mooie lichaam, maar meer dan van de uiterlijke schoonheid, hou ik van zijn kracht. Zijn kracht, samen met zijn liefde voor mij zorgt ervoor dat ik me geborgen en veilig bij hem voel.
Een paar weken geleden waren we in de ochtend aan het stoeien in bed. Tijdens het stoeien stootte ik per ongeluk in zijn kruis. Kort keek hij mij verschrikt aan, bijna meteen vertrok zijn gezicht, toen kromp hij ineen. Die sterke stoere man was ineens gevloerd door mij. voor mijn gevoel had ik hem niet eens zo hard geraakt.
Hij moest echt even bijkomen. Nadat ik mij ervan overtuigd had dat er niets beschadigd was, kon ik het niet nalaten hem er wel nog even mee te plagen. Daarna hebben we een heerlijke vrijpartij gehad en daar bleef het bij... Tenminste voor ons samen.
In mij was iets anders gebeurt. Als ik terugdenk, dan wordt ik steeds opgewonden van het idee. Er zijn meerdere zaken waarvan ik opgewonden raak en van enkele zaken weet ik niet goed wat ik ervan denken moet. Ik weet niet wat ik ervan denken moet dat ik opgewonden word als ik denk aan zijn blik toen hij geraakt werd of dat ik opgewonden wordt van de gedachte aan zijn gezicht dat vertrok, ik weet niet wat ik ervan moet denken dat ik er opgewonden van word als ik denk aan zijn heerlijke lijf dat ineen kromp, dat de controle verloor. Ik weet niet goed wat ik ermee moet. Hij had immers pijn. Die grote stoere man was ineens heel klein, als ik eraan terugdenk windt het idee me enorm op te weten dat ik op dat moment met hem zou kunnen doen wat ik wil, of hem kan laten doen wat ik wil. Dat hij niet doet wat ik vraag omdat hij zich richt naar mij, maar omdat ik hem hiertoe kan dwingen.
Als ik eraan denk wordt ik opgewonden, als je me vraagt wat ik ermee wil... Iets in mij fantaseert er sindsdien over om hem eens te verassen door hem met vlakke hand een stevige tik op zijn ballen te geven, hem een beetje hersteltijd te geven en daarna nog eens.... Iets in mij raakt enorm opgewonden van het idee om die sterke stoere man fysiek te overheersen via zijn zwakste plek.
Maar zijn gedachten die bij mij spelen. We hebben het nooit gehad over zo`n manier van seks hebben. Ik durf ook niet zo goed. Ik weet niet goed of en hoe ik het aan zou moeten pakken om het gesprek hierover te beginnen of om op een veilige manier iets in die richting te doen zodat ik kan peilen wat hij ervan vindt. Ook weet ik niet goed of en hoe ik zou moeten uittesten wat hij hiervan vindt. Ik hou van hem en ik hou van onze relatie, die wil ik niet verliezen.
Heeft iemand hier ervaring mee/tips/voorstellen?
Staat de deur van de psychiatrie open of zo? Heeft een verveelde Viva-redactrice een bizar verhaal gepubliceerd? Dit is al de derde soepkip op korte tijd met een dergelijke "fantasie".

Je kunt zoiets één keer fikken zonder zelf schade op te lopen omdat de verbijstering het wint van de pijn maar een volgende keer maar beter een mondbeschermer indoen want je zult die nodig hebben.
HuLang schreef:
06-02-2018 22:38
Staat de deur van de psychiatrie open of zo? Heeft een verveelde Viva-redactrice een bizar verhaal gepubliceerd? Dit is al de derde soepkip op korte tijd met een dergelijke "fantasie".

Je kunt zoiets één keer fikken zonder zelf schade op te lopen omdat de verbijstering het wint van de pijn maar een volgende keer maar beter een mondbeschermer indoen want je zult die nodig hebben.
Kan niet waar zijn :rofl:
HuLang schreef:
06-02-2018 22:38
Staat de deur van de psychiatrie open of zo? Heeft een verveelde Viva-redactrice een bizar verhaal gepubliceerd? Dit is al de derde soepkip op korte tijd met een dergelijke "fantasie".

Je kunt zoiets één keer fikken zonder zelf schade op te lopen omdat de verbijstering het wint van de pijn maar een volgende keer maar beter een mondbeschermer indoen want je zult die nodig hebben.
Heb jij de deur open laten staan?
Alle reacties Link kopieren
HuLang schreef:
06-02-2018 22:38
Dit is al de derde soepkip op korte tijd met een dergelijke "fantasie".
Is het mogelijk aan te geven waar je deze berichten gevonden hebt?
Ik ben benieuwd naar de bevindingen en kan misschien in overleg.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt je beter even hier melden TO: seks/bdsm-voor-de-liefhebbers-deel-v/li ... es/391049/
Alle reacties Link kopieren
Arme man :rofl:
Ja en?
snoopylynn schreef:
07-02-2018 10:50
Arme man :rofl:

Je motto zegt wat anders
Zou hem er maar niet mee verrassen. Voor je het weet wordt jezelf verrast met een paar tanden minder en open je je volgende topic in gezondheid met de vraag hoeveel implantaten kosten.
Benedryl-Cabbagepatch schreef:
06-02-2018 18:18
Wat een ziekelijk stukje tekst. Wauw
Waarom ziekelijk? Die normaal joh.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp dat ik, in de ogen van velen, een controversiële en ook extreme vraag stel. Logisch leidt dit ook tot bijbehorende antwoorden. Ik vraag ook niet om bijval/goedkeuring. Logisch dat er mensen zijn die hier niets mee hebben, ook logisch dat er mensen zijn en die er vooral om moeten lachen. En ja, ook ik kan er wel om lachen hoor, ook over sommige reacties. Dit ga ik natuurlijk niet toegeven, omdat ik anders bang ben dat dit topic het doel voorbij schiet.
Ik vraag wel voor gezichtspunten van jullie en hopelijk tips.
Als het voor mij alledaags was, dan zat ik niet met deze vraag.

Wel wil ik het volgende verhelderen.
De meerderheid van de reacties doen vermoeden dat men ervan uitgaat dat ik helemaal los wil gaan op de ballen van mijn man zonder enig inlevingsvermogen en zonder enige nuancering. Onze auto kan volgens de opgave boven de 200, toch rij ik binnen de bebouwde kom gewoon 50 en soms langzamer. Ik rij op een wijze zoals ik geloof dat het verantwoord is. Op dezelfde wijze kan gesteld worden dat ik zeker harder kan slaan dan hoe ik dit wil doen.
(terwijl hij zeker goed is met zijn handen en met zijn mond, wil ik natuurlijk wel dat hij ook daar gezond blijft).
Alle reacties Link kopieren
Via deze weg wil ik Eidde (dinsdag 06 februari 18:43u) en Ik_ben_moppie70 bedanken voor jullie tips en reacties.
@Ik_ben_moppie70 ik ga zeker rondkijken op het BDSM topic.
@Eidde, misschien een beetje beeldend, toch wil ik delen wat ik met je tip gedaan heb. Ik ben er echt blij mee.
Er zijn momenten dan vind ik het heerlijk mijn man af te trekken. Gisteravond heb ik dat ook gedaan, in de tussentijd heb ik zijn ballen in mijn hand gepakt. Langzaam sloot ik mijn hand en terwijl ik hem bleef aftrekken bouwde ik de druk stukje bij beetje op. Uiteindelijk had ik ze best stevig vast.
Toen ik merkte dat hij klaar ging komen (erg goed te voelen aan de ballen overigens), stopte ik met aftrekken maar mijn andere hand hield ik stevig om zijn ballen.
Iets in me wilde daar en toen de vraag stellen. Maar ik durfde niet. In plaats daarvan hield ik de druk zo goed als ik kon gelijk op zijn ballen en begon ze te masseren. Hij kreunde. Ik hoorde mezelf vragen: "wat ben je hard, wil je dat ik doorga?" Hij zei kreunend, "lekker". Nu weet ik natuurlijk nog niet zeker of hij zijn ballen bedoelde of het aftrekken. Ik bouwde eerst de druk nog een beetje op, ik kon mezelf niet beheersen en moest hem in mijn mond nemen. Na heel korte tijd kwam hij.
Vanochtend, voordat hij naar zijn werk ging. Hij stond daar in zijn pantalon met zijn overhemd. Vaker dan eens zoen ik hem, pak ik hem bij zijn kontje, of streel ik zijn kruis en dan zeg ik "maak me vandaag weer trots".
Vandaag besloot ik zijn ballen vast te pakken. Ik voelde ze goed door de dunne stof van zijn broek. Ik zette klein beetje druk erop, en gaf hem een heerlijke tongzoen, gevolgd door de opmerking "maak me vandaag weer trots".
Hij kreeg vrijwel meteen een erectie.
Dus ik geloof dat de deur open gezet is voor een goed gesprek. Erg blij mee.

Als nog iemand tips heeft, hoor ik deze graag.
Alle reacties Link kopieren
Gezien je laatste reactie AVerblCau lijk je al aardig op de goede weg te zitten. Ga voorzichtig steeds een stapje verder als je het gesprek niet durft aan te gaan en je merkt vanzelf wel waar jullie grenzen liggen.
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
nartjie schreef:
07-02-2018 13:22
Je motto zegt wat anders
Voor hem maak ik graag een uitzondering. Je zou maar zo'n vrouw hebben hahaha
Ja en?
Ik geloof er niets meer van eerlijk gezegd. Niemand schrijft zo.
Alle reacties Link kopieren
Wat ook heerlijk werkt is een veter om zijn zak straktrekken en afbinden. Wellicht nog een stapje je te ver maar doordat je dan al alles helemaal opgevoerd hebt qua druk kun je met je tong verder gaan op zijn zak. Je tong kan dan wat harder drukken en je handen zijn vrij voor aftrekken of zijn zak ondersteunen en nog meer druk geven. Geloof me dat je hem gek maakt.
Alle reacties Link kopieren
Enjoylifetogether: Bedankt voor je tip, voor nu inderdaad een stapje te ver.
Yakatani: ik weet niet wat ik met je opmerking moet/of ik er iets mee moet. Mijn manier van schrijven spreekt je niet aan begrijp ik. Verder leg ik je opmerking naast me neer.
’Maak me vandaag weer trots’?

Verder; waarom lees je je niet gewoon wat in over je voorkeur?
Of wilde je alleen aandacht met een verhaaltje?
Alle reacties Link kopieren
Leuk om te lezen to. Ook leuk hoe je reageert. En natuurlijk is het niet alledaags en een tikje controversieel maar als jullie er uiteindelijk beide plezier aan beleven, in welke vorm dan ook is dat iets moois vind ik.

Het bdsm topic wat hier al eens genoemd is, is misschien interessant en wellicht kom je daar gelijkgestemden tegen of mensen die dit (her)kennen.

Succes met je ontdekkingstocht :)
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Corona67 schreef:
06-02-2018 18:18
Heeft iemand hier ervaring mee/tips/voorstellen?

Gewoon wanneer hij terugkomt van zijn werk hem op wachten.

"Hoi schat' en dan vol in zijn kruis schoppen.
:rofl:
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
pokkewijf schreef:
08-02-2018 21:54
:rofl:
Beeldenkster..
Alle reacties Link kopieren
Maak me trots...... Echt hoe bedenk je het.
Eidde schreef:
07-02-2018 22:07
Leuk om te lezen to. Ook leuk hoe je reageert. En natuurlijk is het niet alledaags en een tikje controversieel maar als jullie er uiteindelijk beide plezier aan beleven, in welke vorm dan ook is dat iets moois vind ik.
De beste man kromp gevloerd ineen en moest bijkomen. Denk dat de woorden plezier en mooi niet direct gepaard gingen met de tjilpende vogeltjes rond zijn hoofd. ;-D
Alle reacties Link kopieren
Misschien MMA fighter worden, kan je heerlijk proberen eitjes te klutsen. :cheer:
Toen ik de mensen leerde kennen ben ik van de dieren gaan houden
Alle reacties Link kopieren
normandina schreef:
09-02-2018 01:47
De beste man kromp gevloerd ineen en moest bijkomen. Denk dat de woorden plezier en mooi niet direct gepaard gingen met de tjilpende vogeltjes rond zijn hoofd. ;-D

Ik zeg ook; beide plezier. Dat kan nog komen. En zo niet dan ga ik ervan uit dat de relatie zo respectvol is dat to het accepteert. Lijkt me logisch.

Pijn kan een mooi onderdeel van het sexspel zijn. Mits beide plezier beleven.
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Precies Eidde, wederzijds respect en plezier voor beiden, dat is zeker voornaam. De liefde die heeft ons bij elkaar gebracht, seks kwam eruit voort. Die ondersteunt en sterkt als het goed is. Zou de niet steunend zijn, dan zoeken we die, die beter past.

Als hij na het weekend terug is, wil ik het gesprek beginnen. We zien dan wat ervan komt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven