Erotische feesten

31-01-2017 10:53 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na het zien gisteren van het programma "lauren en de liefde" ben ik wel nieuwsgierig geworden naar erotische feesten. Ik ben wel single en alleen gaan lijkt mij niets dus zou een vriend of vriendin moeten vragen. Maar ik vraag mij wel af welk feest het meest geschikt is? Er is er een van Eyes wide shut van Madame... en dan heb je Little sins. Bij de eerste mag je geen sex hebben en bij de tweede is dit juist veelvuldig aanwezig. Nu ben ik bang dat ik er tussenin zit. Dat opdringerige en meesgesleurd worden in acties lijkt mij niets maar ook niet dat ik helemaal niets zou kunnen doen als je daar zin in zou hebben en het alleen maar dansen in lingerie zou zijn. Zouden jullie ervaringen willen delen? Vind het erg interessant om te lezen en het zou mij helpen bij het maken van mijn beslissing Waarom ik vermeld dat ik single ben is dat ik dus geen rekening hoef te houden met voorkeuren van een partner. Anders beslis je dat toch samen.
quote:Charles_Gentle28 schreef op 31 januari 2017 @ 22:31:

[...]

Heb enkele ervaringen in swingersmilieu waar het met medeweten van partner gebeurde, maar in privé-sfeer. Clubs zijn redelijk nieuw voor me en het onbekende schrikt me nog wat af. Met iemand samen gaan lijkt me ideaal. Als er seks zou gebeuren, liefst inderdaad in wat afgescheiden ruimte.

Wil wel meer over praten, maar liever niet in openbaar...

Was inderdaad te verwachten dat die reet van jou hier vrij snel op zou duiken om jezelf weer eens in de reclame te gooien haha

oh je wil "liever niet in het openbaar hierover praten"? eikel
Precies.

Mereltje, meid, trap niet in de mooie praatjes van deze gladjakker.
Nou, erg beschaafde reacties hoor. Vooral wanneer die niets met het onderwerp te maken heeft. Dat je een foto aanstootgevend vindt, is jouw probleem toch? Welkom in 2017. TO stelt een vraag en laat ons a.u.b. concentreren op de inhoud ervan.
Bespreek het dan lekker in het openbaar, het is een anoniem forum toch?

Maar nee, dan val je natuurlijk direct door de mand.
quote:Fangirl123 schreef op 31 januari 2017 @ 20:28:

@merel2014 Ik ben met mijn vriend meerdere malen naar de kamasutrabeurs geweest en daar was een soort van swingerscafe die meer voor jongeren was bedoelt. De eerste keer zijn we hier voor de lol naar binnen gegaan en vonden het allebei erg leuk (niets met andere stellen gedaan trouwens). De laatste keer op de beurs was deze plek er niet meer en zijn we naar het 'gewone' swingerscafe geweest wat een totale teleurstelling was. Onder andere vanwege de mensen die daar rond liepen, eerlijk gezegd vond ik het gewoon smerig en het tegenovergestelde van opwindend.

Mij lijkt het erg leuk en spannend om een keer naar een club te gaan, om te kijken hoe het is. Omdat ik gister bij Lauren zag dat het niet alleen maar om sex draait en je er ook gewoon kunt kletsen, en de aankleding van zo'n plek ook mooi en sfeervol is, spreekt mij dit wel aan. Ook omdat ik zag dat er niet alleen maar mensen rond lopen die ik onaantrekkelijk zou vinden, haha.

Alleen moet ik het nog aan mijn vriend vragen of hij het ook leuk zou vinden. De vorige keren op de beurs was het toch meer spontaan dat we daar naar binnen gingen. Ik weet niet wat hij ervan vindt als ik zeg dat ik een keer naar zo'n club zou willen. Er ligt ook nogal een taboe op zoiets.

Zo. Lang verhaal haha.

Bedankt voor je reactie ik herken veel in de dingen die je opnoemt betreft EWS, een mooie, nette sfeer en geen verplichtingen. Terwijl het erotiekgehalte wel hoog lag. Hoop voor je dat je partner mee wil gaan. Zou leuk zijn je fantasieen waar te maken ;) De Kamastutrabeurs lijkt mij een beetje commercieel. Welk grappig om

eens te kijken naar een nieuw speeltje maar zie het meer als entertainment. Gelukkig heb je daar wel een fijne ervaring opgedaan in het Swingerscafe! Die ervaring neem je voor altijd mee EWS lijkt mij ook fijn in de fun. Daar zal ik ms nog eens naartoe gaan. Al spreekt mij de mystieke sfeer van een kasteel als locatie ook aan. Veel plezier met je ontdekkingstocht!
quote:Rooss4.0 schreef op 01 februari 2017 @ 00:21:

Precies.

Mereltje, meid, trap niet in de mooie praatjes van deze gladjakker. haha nee hoor. Ik waardeer zijn bijdrage over het onderwerp. Leuk om te lezen Maar ik ben hier niet op zoek naar een SV om mee naar die feesten te gaan, maar om ervaringen uit te wisselen en advies te vragen.
In Maarssen zit een bekende club waar(trance/house/clubmuziek-) feesten gegeven worden. Ze hebben ook een bovenverdieping waar je seks kan hebben als je dat zou willen. Beneden wordt er alleen gedanst en evt wat geflirt als je daar zin in hebt

Wel hebben ze een dresscode, deze is afhankelijk van welk soort feest er gegeven wordt, maar spijkerbroeken mogen bv sowieso niet.

Heren die alleen komen worden geweigerd.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-02-2017 10:31
Reden: hengelen
% gewijzigd
Nou Dvt, trek je portemonnee en dan ga je gewoon. Have fun! (en ik heb je gestaft, hengelen mag niet)
Misschien is het een idee eerst de Crazyland feesten te proberen. Eyes wide shut is van zowel Little Sins, Madame Homard en Exceptionel en zijn toch meer feesten om met een man/vrouw heen te gaan vind ik. Sex op deze feesten gebeurt voornamelijk erna in het hotel omdat dit meestal in het pakket meegeboekt wordt. Je wordt absoluut niet lastig gevallen alles gaat met heel veel respect geldt overigens ook voor een Parenclub is onze ervaring. Zaterdag weer naar Bitch nu al zin in
thnx venusss ik zal die club eens googlen! Vino30, is de sex op de kamers dan vooral met eigen partners of meerdere personen. Men geilt elkaar behoorlijk op tijdens het feesten dan zal het toch wel eens op draaien? Hoe gaat dat dan in zij werk. Staat de deur open? of klop je dan op de kamerdeur als je weet dat daar een stel zit?
Je spreekt daar al af want er wordt natuurlijk behoorlijk wat afgeflirt ;) soms wordt er ook in sommige hotelsuites nog doorgefeest en als je heel brutaal bent klop je gewoon op een deur. Ik ben ook nog een beginneling hoor en we zijn geen swingers maar wel heel open minded en vinden zulke feesten gewoon heel spannend... er zijn stellen die van partner wisselen of iets met een andere man/vrouw erbij (gaan we niet uit de weg althans met een andere vrouw maar dat is er nog niet van gekomen helaas haha) alles kan niets moet. Ik zou zeggen gewoon een keer doen zie je het vanzelf het zijn echt hele toffe feesten, mooi aangekleed met lieve mooie mensen en een heel hoog erotisch gehalte maar absoluut niet ordinair.
quote:Vino30 schreef op 01 februari 2017 @ 17:42:

Je spreekt daar al af want er wordt natuurlijk behoorlijk wat afgeflirt ;) soms wordt er ook in sommige hotelsuites nog doorgefeest en als je heel brutaal bent klop je gewoon op een deur. Ik ben ook nog een beginneling hoor en we zijn geen swingers maar wel heel open minded en vinden zulke feesten gewoon heel spannend... er zijn stellen die van partner wisselen of iets met een andere man/vrouw erbij (gaan we niet uit de weg althans met een andere vrouw maar dat is er nog niet van gekomen helaas haha) alles kan niets moet. Ik zou zeggen gewoon een keer doen zie je het vanzelf het zijn echt hele toffe feesten, mooi aangekleed met lieve mooie mensen en een heel hoog erotisch gehalte maar absoluut niet ordinair.Dat klinkt wel natuurlijk en ongedwongen. Dat komt goed op mij over. Zitten die hotelkamers bij de parenclub of is er een hotel naast de parenclub?
Heb het programma gisteren gekeken maar dat wat ze lieten zien was een thema avond in een parenclub Fun4Two om precies te zijn. De EWS feesten van Madame Homard/ Little Sins etc worden op geheime locaties gegeven meestal een heel mooi kasteel. Je krijgt de dag van te voren pas te horen waar het precies is vandaar dat er een hotel bij wordt geboekt, je moet afhankelijk van waar je woont meestal een stuk rijden. Deze feesten zijn ook niet vergelijken met een avond in een parenclub qua aankleding en ambiance je waant je echt in een fantasie/sprookjeswereld maar daar is de prijs ook naar. In parenclub draait het om de de sex op de feesten hangt een hele erotische en spannende sfeer en is aan jezelf of er daarna wel of niet iets gebeurt. Ik ga persoonlijk liever naar deze feesten ook omdat ik de muziek veel beter vind dan in een parenclub maar das is een kwestie van smaak. Af en toe afwisselen houdt het spannend zeg maar ;)
quote:Vino30 schreef op 02 februari 2017 @ 07:26:

Heb het programma gisteren gekeken maar dat wat ze lieten zien was een thema avond in een parenclub Fun4Two om precies te zijn. De EWS feesten van Madame Homard/ Little Sins etc worden op geheime locaties gegeven meestal een heel mooi kasteel. Je krijgt de dag van te voren pas te horen waar het precies is vandaar dat er een hotel bij wordt geboekt, je moet afhankelijk van waar je woont meestal een stuk rijden. Deze feesten zijn ook niet vergelijken met een avond in een parenclub qua aankleding en ambiance je waant je echt in een fantasie/sprookjeswereld maar daar is de prijs ook naar. In parenclub draait het om de de sex op de feesten hangt een hele erotische en spannende sfeer en is aan jezelf of er daarna wel of niet iets gebeurt. Ik ga persoonlijk liever naar deze feesten ook omdat ik de muziek veel beter vind dan in een parenclub maar das is een kwestie van smaak. Af en toe afwisselen houdt het spannend zeg maar ;)

Grappig hoe je deze feesten totaal ander kan beleven...'een heel mooi kasteel' wordt bij mij ' een grappig gebouw achter het kasteel' of ' een pannenkoekenhuis' ...

En de aankleding ' je waant je in een fantasie/sprookjeswereld' is bij mij ' wel grappig maar valt tegen' ...

Waarschijnlijk kijk ik anders na behoorlijk wat jaartjes en zit jij nog in de ontdekkingsfase...mij zien ze er nl. never nooit meer na vele slechte ervaringen. Bij Madame Homard en Little Sins lijkt het er in de verste verte niet meer op wat ooit begon als LittleSins, enorm jammer!!

Gelukkig zijn er nu echt erotische feesten in het mooie Belgie, daar mag je me zelfs voor wakker maken!
quote:Vino30 schreef op 02 februari 2017 @ 07:26:

Heb het programma gisteren gekeken maar dat wat ze lieten zien was een thema avond in een parenclub Fun4Two om precies te zijn. De EWS feesten van Madame Homard/ Little Sins etc worden op geheime locaties gegeven meestal een heel mooi kasteel. Je krijgt de dag van te voren pas te horen waar het precies is vandaar dat er een hotel bij wordt geboekt, je moet afhankelijk van waar je woont meestal een stuk rijden. Deze feesten zijn ook niet vergelijken met een avond in een parenclub qua aankleding en ambiance je waant je echt in een fantasie/sprookjeswereld maar daar is de prijs ook naar. In parenclub draait het om de de sex op de feesten hangt een hele erotische en spannende sfeer en is aan jezelf of er daarna wel of niet iets gebeurt. Ik ga persoonlijk liever naar deze feesten ook omdat ik de muziek veel beter vind dan in een parenclub maar das is een kwestie van smaak. Af en toe afwisselen houdt het spannend zeg maar ;)Ik dacht dat je in een parenclub ook zelf bepaalde of er iets gebeurt! Tenminste wat ik hier in het topic lees?!
quote:GirlPowerrrrr schreef op 05 februari 2017 @ 19:01:

[...]

Grappig hoe je deze feesten totaal ander kan beleven...'een heel mooi kasteel' wordt bij mij ' een grappig gebouw achter het kasteel' of ' een pannenkoekenhuis' ...

En de aankleding ' je waant je in een fantasie/sprookjeswereld' is bij mij ' wel grappig maar valt tegen' ...

Waarschijnlijk kijk ik anders na behoorlijk wat jaartjes en zit jij nog in de ontdekkingsfase...mij zien ze er nl. never nooit meer na vele slechte ervaringen. Bij Madame Homard en Little Sins lijkt het er in de verste verte niet meer op wat ooit begon als LittleSins, enorm jammer!!

Gelukkig zijn er nu echt erotische feesten in het mooie Belgie, daar mag je me zelfs voor wakker maken!Mag ik weten welke feesten dat in Vlaanderen zijn?? ) Serieus een locatie achter het kasteel of een pannenkoekenhuis? Durft de organisatie dat werkelijk aan te bieden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven