Erotische massage
dinsdag 3 maart 2026 om 14:42
Dit wilde ik eens meemaken in mijn leven en ik ben blij dat ik de stap gezet heb. Voor sommigen misschien geen big deal, anderen kunnen er morele bezwaren bij hebben, maar voor mij is het een afgewerkte bucketlist. Het zat helemaal goed: de dame was lief en teder, en dat was ik ook. Op mijn aanwijzen wist ze me op de juiste manier aan te raken, iets wat bij mij niet evident is. Ik ben dan ook tot twee heel mooie hoogtepunten gekomen. Ik vond de onderwerping leuk: zij was aangekleed, ik naakt. Het gevoel van haar afhankelijk te zijn voor mijn genot, dat zij kon zien en - hoewel ik niet echt luidruchtig ben - ook horen. Er was ook wel een wisselwerking, want ik kon haar intussen op tedere manier aanraken. Nadien was er nog een warme knuffel en een zoen op de wang. Geen idee of ik het nog eens zal overdoen, maar zo ja dan wil ik graag bij dezelfde dame terecht. In elk geval zal dit altijd een mooie herinnering blijven, waarop ik vaak zal terugvallen.
zondag 7 juni 2026 om 11:52
BenVerlicht schreef: ↑07-06-2026 10:02Jij leest dit hier dus blijkbaar heeft het jouw intresse maar dat is zo mooi van een forum, je kunt van alles typen wat je wilt en mensen kunnen het lezen en er op reageren maar zeik die persoon niet af op wat hij/zij schrijft.
Ga je nu allerlei oude topic omhoog halen? Vrij irritant wel.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in