ervaring met clitpiercing?
woensdag 27 oktober 2010 om 15:27
Hallo,
Ik wil graag een clitpiersing laten plaatsen. Heeft iemand hier ervaring mee? Doet het pijn en kan ik daarna gewoon alles weer doen? En voegt het iets toe aan je sexleven? Wat raden jullie mij juist aan of af en zijn er nog tips om dan met een piersing lekkere sex te hebben?
Een heleboel vragen maar voor mij erg belangrijk want ik zie er wel tegen op om hem te laten plaatsen.
Liefs Suus
Ik wil graag een clitpiersing laten plaatsen. Heeft iemand hier ervaring mee? Doet het pijn en kan ik daarna gewoon alles weer doen? En voegt het iets toe aan je sexleven? Wat raden jullie mij juist aan of af en zijn er nog tips om dan met een piersing lekkere sex te hebben?
Een heleboel vragen maar voor mij erg belangrijk want ik zie er wel tegen op om hem te laten plaatsen.
Liefs Suus
woensdag 27 oktober 2010 om 16:32
Een extra dimentie met een piersing....
Oke, nou goed. Is alweer een tijd geleden, mijne is alweer dicht gegroeid, maar oke: ja, zetten doet een beetje pijn, zou geen skinny aantrekken op de dag van plaatsen maar het geneest erg snel. Als je seksleven ruk is, wordt het overigens met een piercing niet ineens beter. En in dat kader kan ik je eerder aanraden je bedpartner een tongpiercing te laten nemen.
Oke, nou goed. Is alweer een tijd geleden, mijne is alweer dicht gegroeid, maar oke: ja, zetten doet een beetje pijn, zou geen skinny aantrekken op de dag van plaatsen maar het geneest erg snel. Als je seksleven ruk is, wordt het overigens met een piercing niet ineens beter. En in dat kader kan ik je eerder aanraden je bedpartner een tongpiercing te laten nemen.
Computer says nooooo
woensdag 27 oktober 2010 om 16:37
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 27 oktober 2010 @ 16:33:
Ik las toevallig in de nieuwe Linda dat Laura Jansen schoudervullingen oké vind... Misschien komen ze straks wel weer terug, is met de legging ook gebeurd!
Kan je ze weer terugstoppen, haha.
Aaaaah, in al die modebladen zijn die krengen alláng terug!
Gelukkig hoef ik me niet zo aan de mode te houden om me ok te voelen
Ik las toevallig in de nieuwe Linda dat Laura Jansen schoudervullingen oké vind... Misschien komen ze straks wel weer terug, is met de legging ook gebeurd!
Kan je ze weer terugstoppen, haha.
Aaaaah, in al die modebladen zijn die krengen alláng terug!
Gelukkig hoef ik me niet zo aan de mode te houden om me ok te voelen
woensdag 27 oktober 2010 om 16:53
quote:suus0409 schreef op 27 oktober 2010 @ 16:50:
[...]
Sjure!! Ik denk dat jij verkeert leest want ik vraag juist om
Je reageert wel op ginnegappende reacties en narrige reacties. Je reageert om nieuwe vragen te stellen. De reacties waarin inhoudelijk wordt ingegaan op wat jij vraagt, daar reageer je totaal niet op.
Vraag ik me toch echt af wie er verkeerd leest.
[...]
Sjure!! Ik denk dat jij verkeert leest want ik vraag juist om
Je reageert wel op ginnegappende reacties en narrige reacties. Je reageert om nieuwe vragen te stellen. De reacties waarin inhoudelijk wordt ingegaan op wat jij vraagt, daar reageer je totaal niet op.
woensdag 27 oktober 2010 om 16:53
woensdag 27 oktober 2010 om 16:58
quote:Veronicas schreef op 27 oktober 2010 @ 16:53:
[...]
Er wordt bepaald niet serieus op ingegaan want als ik glittertjes erop wil ga ik wel naar de speelgoedwinkel.
Door sommige wordt dit onderwerp voor mijn gevoel niet serieus genomen door al die flauwe reacties, naar mijn mening kun je dan beter op het tina forum gaan zitten!
[...]
Er wordt bepaald niet serieus op ingegaan want als ik glittertjes erop wil ga ik wel naar de speelgoedwinkel.
Door sommige wordt dit onderwerp voor mijn gevoel niet serieus genomen door al die flauwe reacties, naar mijn mening kun je dan beter op het tina forum gaan zitten!
woensdag 27 oktober 2010 om 16:59
quote:suus0409 schreef op 27 oktober 2010 @ 16:58:
[...]
Door sommige wordt dit onderwerp voor mijn gevoel niet serieus genomen door al die flauwe reacties, naar mijn mening kun je dan beter op het tina forum gaan zitten!Weet je wat? Haal ik mijn reacties weer weg, je zoekt 't maar uit.
[...]
Door sommige wordt dit onderwerp voor mijn gevoel niet serieus genomen door al die flauwe reacties, naar mijn mening kun je dan beter op het tina forum gaan zitten!Weet je wat? Haal ik mijn reacties weer weg, je zoekt 't maar uit.
woensdag 27 oktober 2010 om 17:05
Suus, ik had werkelijk geen flauw idee waar ik aan begon en had me niet ingelezen of wat dan ook. Heb een HCH en ik kan je zeggen dat het zetten ongelovelijk pijn doet (trok wel snel weg). Dacht dat het net zo veel (weinig...) pijn zou doen als het zetten van een tepelpiercing, maar dat viel me dus wel heel erg tegen.
Zou achteraf bekeken eerst wat meer info hebben gezocht voor ik er toe over gegaan zou zijn. Maar ik heb hem en ben er blij mee.
Zou achteraf bekeken eerst wat meer info hebben gezocht voor ik er toe over gegaan zou zijn. Maar ik heb hem en ben er blij mee.
woensdag 27 oktober 2010 om 17:07
Er zijn toch echt zinnige dingen gezegd die je volgens mij niet leest. Zoals...
- Het verschil tussen een clitpiercing, clithoodpiercing en een Christina
- De mogelijkheid tot het zetten van een staafje of een ringetje
- Het zetten doet kortstondig veel pijn
- De genezing gaat vrij snel
- Een piercing doet weinig voor je seksleven
- Een piercing zie je niet tijdens het wassen
- Een piercer die zelf verdooft is geen goede piercer
- Vergelijkend warenonderzoek is heel belangrijk
Hoeveel ervaring wil je verder nog hebben?
- Het verschil tussen een clitpiercing, clithoodpiercing en een Christina
- De mogelijkheid tot het zetten van een staafje of een ringetje
- Het zetten doet kortstondig veel pijn
- De genezing gaat vrij snel
- Een piercing doet weinig voor je seksleven
- Een piercing zie je niet tijdens het wassen
- Een piercer die zelf verdooft is geen goede piercer
- Vergelijkend warenonderzoek is heel belangrijk
Hoeveel ervaring wil je verder nog hebben?
woensdag 27 oktober 2010 om 17:09
quote:suus0409 schreef op 27 oktober 2010 @ 16:58:
[...]
Een clithood piercing kan pijn doen.
Eet goed van te voren en drink min. 24 uur van te voren geen alcohol.
Ga alleen naar een officiele piercing shop.
Je tekent daar een overeenkomst over aansprakelijkheid etc. en dat het op vrijwillige basis gebeurt.
Vervolgens krijg je enkele adviezen over hoe en wat.
Het kan jouw sexleven wel degelijk een extra dimensie gevenals jij dat gevoel zelf ook hebt tenminste. Bij een vrouw vind ik een CHP mooier dan een PAP bij een vent.
[...]
Een clithood piercing kan pijn doen.
Eet goed van te voren en drink min. 24 uur van te voren geen alcohol.
Ga alleen naar een officiele piercing shop.
Je tekent daar een overeenkomst over aansprakelijkheid etc. en dat het op vrijwillige basis gebeurt.
Vervolgens krijg je enkele adviezen over hoe en wat.
Het kan jouw sexleven wel degelijk een extra dimensie gevenals jij dat gevoel zelf ook hebt tenminste. Bij een vrouw vind ik een CHP mooier dan een PAP bij een vent.