ervaring met clitpiercing?

27-10-2010 15:27 164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik wil graag een clitpiersing laten plaatsen. Heeft iemand hier ervaring mee? Doet het pijn en kan ik daarna gewoon alles weer doen? En voegt het iets toe aan je sexleven? Wat raden jullie mij juist aan of af en zijn er nog tips om dan met een piersing lekkere sex te hebben?

Een heleboel vragen maar voor mij erg belangrijk want ik zie er wel tegen op om hem te laten plaatsen.

Liefs Suus
als je hem graag wil laat je hem toch zetten ?

dan kom je er vanzelf wel achter van hoe of wat
quote:suus0409 schreef op 27 oktober 2010 @ 16:01:

Ik wil zo`n piercing (nu wel goed geschreven he?) omdat ik dat mooi vind en omdat ik een extra dimentie wil geven aan mijn sexleven.

Voor die extra dimensie in je sexleven zou ik het niet doen.

Als je het mooi vindt moet je het gewoon wel doen natuurlijk.
Ja ik vindt het mooi en ik laat hem zeker zetten maar als je op internet leest dan lees je vaak de engste verhalen
Maar je vindt het mooi.. Ga je er dan ook iedere dag naar kijken?

*haakt weer af*
Zo'n piercing is zooooooo eerste helft 1993.
quote:The_Heart_Collector schreef op 27 oktober 2010 @ 16:14:

Maar je vindt het mooi.. Ga je er dan ook iedere dag naar kijken?

*haakt weer af*Ja want ik was mezelf iedere dag!
En natuurlijk doet het geen pijn.
quote:fleurtje schreef op 27 oktober 2010 @ 16:14:

Zo'n piercing is zooooooo eerste helft 1993.maar uiteindelijk komt alles van toen toch weer in de mode en als ik dit nu anno 2010 mooi vind moet ik dat toch zelf weten?
dus
anoniem_110858 wijzigde dit bericht op 27-10-2010 17:00
Reden: TO zoekt 't maar uit
% gewijzigd
quote:suus0409 schreef op 27 oktober 2010 @ 16:17:

[...]

Ja want ik was mezelf iedere dag!
Een clitpiercing omdat je dat mooi vind..... yeah right..

Ontopic: ga naar een goede piercer en vraag hem eens naar de voor en nadelen en naar de risico's van het zetten van deze piercing en waar je op moet letten! En let zelf dan even op of deze beste manier gekwalificeerd is om dergelijke piericings te zetten.....succes
quote:fleurtje schreef op 27 oktober 2010 @ 16:14:

Zo'n piercing is zooooooo eerste helft 1993.
Ja, dat vind ik echt.
quote:suus0409 schreef op 27 oktober 2010 @ 16:19:

[...]

maar uiteindelijk komt alles van toen toch weer in de mode en als ik dit nu anno 2010 mooi vind moet ik dat toch zelf weten?Heb je gelijk in. Vraag me alleen af waarom je er nu een wil, vind je het nu pas mooi? Of gewoon nooit eerder aan gedacht?
haha thnx veronicas

jewelll = mosterd
quote:suus0409 schreef op 27 oktober 2010 @ 16:19:

[...]

maar uiteindelijk komt alles van toen toch weer in de mode en als ik dit nu anno 2010 mooi vind moet ik dat toch zelf weten?Schoudervullingen zijn anno 2010 nog altijd geen gemeengoed.
Ja, dat vind ik echt.
quote:jewelll schreef op 27 oktober 2010 @ 16:20:

Een clitpiercing omdat je dat mooi vind..... yeah right..

Ach, dat geloof ik wel hoor. Er zijn ook mensen die een wenkbrauwpiercing mooi vinden, of door hun onderlip, of wang, of kin of whatever. En dat vind ik allemaal lelijker dan daar down under.
quote:suus0409 schreef op 27 oktober 2010 @ 16:17:

[...]

Ja want ik was mezelf iedere dag!Hehe, nice one.
quote:Saaar schreef op 27 oktober 2010 @ 16:21:

[...]

Schoudervullingen zijn anno 2010 nog altijd geen gemeengoed.

Daar zeg je me wat... Ben vorige week érg lang bezig geweest ze uit een kek truitje te tornen.

Ik bid trouwens elke avond op mn blote knieen tot god dat niet álle dingen weer terugkomen.
Ik was mezelf ook elke dag, maar hoef eigenlijk niet elke keer te kijken om het goed te doen...
Eens met Yraatje. Voor die extra dimensie hoef je het niet te doen. Doe het gewoon omdat je het mooi vind, of doe het niet. Simple as that.

Natuurlijk moet je je niet zomaar door de eerste de beste laten piercen. Een beetje vergelijkend warenonderzoek kan in dit geval geen kwaad.
Overigens zie ik mijn vagina nooit tijdens het wassen! Zit jij er elke keer met je neus bovenop dan, TO?
Ik zou naar Mr.B gaan in Amsterdam; weet je zeker dat het goed gebeurt.
quote:Poezewoes schreef op 27 oktober 2010 @ 15:34:

Zolang je niet weet hoe je het schrijft, heb je je nog niet voldoende ingelezen.
quote:fleurtje schreef op 27 oktober 2010 @ 16:24:

[...]

Daar zeg je me wat... Ben vorige week érg lang bezig geweest ze uit een kek truitje te tornen.

Ik bid trouwens elke avond op mn blote knieen tot god dat niet álle dingen weer terugkomen.
Ja, dat vind ik echt.
quote:Saaar schreef op 27 oktober 2010 @ 16:26:

[...]

Haha, krijg ik daar een knuffel voor?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven