Feeld?

18-04-2025 21:03 35 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou keek ik even rond in andere Topics en zag ik de dating app Feeld voorbij komen.

Ik ben gewoon nieuwsgierig naar wat Feeld nou anders zou maken dan andere dating apps.

Ik ben niet op zoek naar snelle/gemakkelijke/eenmalige seks maar wel naar een nieuwe partner. Laat ik dat er even bij zeggen. 🙃
Volgens mij is feeld juist gericht op daten zonder relatie oogmerk. Of iig daten met een open mind.
DinkyDigger schreef:
18-04-2025 21:03

Ik ben niet op zoek naar snelle/gemakkelijke/eenmalige seks
Wat bijzonder dat je je topic dan uitgerekend op de sekspijler plaatst.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
Feeld is juist voor mensen die een wat ruimere opvatting hebben over relaties en de verschillende voorkeuren van seksualiteit.
Lady*Voldemort schreef:
18-04-2025 21:07
Wat bijzonder dat je je topic dan uitgerekend op de sekspijler plaatst.
Ja nu je het zegt realiseer ik me dat ook.
Relaties was misschien handiger geweest...
DinkyDigger schreef:
18-04-2025 21:19
Ja nu je het zegt realiseer ik me dat ook.
Relaties was misschien handiger geweest...
Ach ja, waar het hart van vol is he...
(Herman Finkers)
Lady*Voldemort schreef:
18-04-2025 21:21
Ach ja, waar het hart van vol is he...
Ik begrijp niet zo goed waarom U direct zo'n aanvallende toon kiest op een naar mijn mening vrij onschuldige vraag.
DinkyDigger schreef:
18-04-2025 21:24
Ik begrijp niet zo goed waarom U direct zo'n aanvallende toon kiest op een naar mijn mening vrij onschuldige vraag.

Nou ja het is toch ook raar? En je hoeft geen U tegen me te zeggen hoor, ik ben maar een eenvoudige wasvrouw.
(Herman Finkers)
Lady*Voldemort schreef:
18-04-2025 21:29
Nou ja het is toch ook raar? En je hoeft geen U tegen me te zeggen hoor, ik ben maar een eenvoudige wasvrouw.
Ik zag de naam in een ander topic binnen deze pijler voorbij komen, zodoende vroeg ik me af wat deze datingsite anders maakt dan anderen. Daarom en alleen daarom heb ik de vraag hier gesteld. Heb ik daar nu een profiel? Nee. Ben ik dat nu meteen van plan? Ook nee.

Wat is daar zo raar aan?
Ik zit er zelf niet op maar een vriendin van mij wel. Het is vooral meer open-minded omdat je alle genders, seksuele voorkeuren, relatievormen en kinks kunt opgeven. Het is niet perse een relatie-zoek app nee. Je kunt er ook met stellen op daten bijvoorbeeld. Die kunnen hun accounts aan elkaar koppelen zodat je weet dat ze een stel zijn. Mijn vriendin heeft er leuke (seks)dates aan overgehouden en ze vond het eerlijker dan bijv Tinder omdat het duidelijker is.
Koffieleut123 schreef:
18-04-2025 21:39
Ik zit er zelf niet op maar een vriendin van mij wel. Het is vooral meer open-minded omdat je alle genders, seksuele voorkeuren, relatievormen en kinks kunt opgeven. Het is niet perse een relatie-zoek app nee. Je kunt er ook met stellen op daten bijvoorbeeld. Die kunnen hun accounts aan elkaar koppelen zodat je weet dat ze een stel zijn. Mijn vriendin heeft er leuke (seks)dates aan overgehouden en ze vond het eerlijker dan bijv Tinder omdat het duidelijker is.
Bedankt voor het antwoord.

Lees ik goed dat dus meer een app is voor seksdates dan voor relaties?
Of denk ik hier (zonder te oordelen) te kort door de bocht?
Voor zover ik begrijp is het meer voor seks/casual dating maar net zoals bij Tinder zullen er ook best serieuze relaties uit voortkomen. Het is kennelijk ooit begonnen als app waarmee je iemand kon zoeken voor een trio vertelt Google me net.
Koffieleut123 schreef:
18-04-2025 21:59
Voor zover ik begrijp is het meer voor seks/casual dating maar net zoals bij Tinder zullen er ook best serieuze relaties uit voortkomen. Het is kennelijk ooit begonnen als app waarmee je iemand kon zoeken voor een trio vertelt Google me net.
Met het risico in herhaling te vallen: bedankt voor het antwoord 😉🙃
DinkyDigger schreef:
18-04-2025 21:42

Lees ik goed dat dus meer een app is voor seksdates dan voor relaties?
Of denk ik hier (zonder te oordelen) te kort door de bocht?
De doelgroep is eerder uitgelegd. Wat vraag je je nu nog af?

Zoek je een niet standaard relatie? Dan weet je al waar je heen moet.

Wil je gewoon 'zoals het hoort', zoek het ergens anders.
Als je feeld googled heb je binnen twee minuten antwoord op al je vragen. Ik snap niet zo goed waarom je de vraag hier stelt?
Natsuro schreef:
18-04-2025 22:12
De doelgroep is eerder uitgelegd. Wat vraag je je nu nog af?

Zoek je een niet standaard relatie? Dan weet je al waar je heen moet.

Wil je gewoon 'zoals het hoort', zoek het ergens anders.
Ik wilde zeker zijn dat ik het goed begreep...
Eerste hit;

Feeld is een locatiegebaseerde online datingapplicatie voor iOS en Android gericht op mensen die geïnteresseerd zijn in ethische niet-monogamie, polyamorie, losse seks, knikken, swingen en andere alternatieve relatiemodellen en seksuele voorkeuren.
Source:
Wikipedia (Engels)
Merys schreef:
18-04-2025 22:18
Eerste hit;

Feeld is een locatiegebaseerde online datingapplicatie voor iOS en Android gericht op mensen die geïnteresseerd zijn in ethische niet-monogamie, polyamorie, losse seks, knikken, swingen en andere alternatieve relatiemodellen en seksuele voorkeuren.
Source:
Wikipedia (Engels)

Dat is inderdaad wat google zegt maar gebruikerservaringen bieden naar mijn mening vaak een duidelijkere en dynamischere feedback dan een zoekmachine. Vandaar mijn vraag.
Nou zeg wat reageren jullie allemaal naar. Zo'n beetje elke vraag in elk nieuw topic kan toch net zo goed gegoogled worden? TO zoekt ervaringen, dat is toch niet zo gek?

On topic: geen idee en geen ervaring, maar veel plezier en succes, TO
.
Barnsteen schreef:
18-04-2025 22:29
Nou zeg wat reageren jullie allemaal naar. Zo'n beetje elke vraag in elk nieuw topic kan toch net zo goed gegoogled worden? TO zoekt ervaringen, dat is toch niet zo gek?

On topic: geen idee en geen ervaring, maar veel plezier en succes, TO
Bedankt voor uw reactie. Ik zoek niet direct medestanders maar een beetje begrip is wel fijn 🙃🙃

En ergens snap ik de reactie ook heel goed. Mannen zwaaien maar ongevraagd met dpics alsof het kortingsbonnen van de lokale supermarkt zijn. Dat is een logische reactie op een oorzaak.
Al zal ik mijn mening hier maar even censureren 🙈🙈

En wat je zegt: alles is te googlen maar dat is toch echt anders dan gebruikerservaringen. Ik doe dit hetzelfde voor m'n schroefmachine, vaatwasser, auto, you name it...

Als we toch eens de tijd zouden nemen eerst na te denken over een ander voordat we oordelen... droomde hij hardop
DinkyDigger schreef:
18-04-2025 22:21
Dat is inderdaad wat google zegt maar gebruikerservaringen bieden naar mijn mening vaak een duidelijkere en dynamischere feedback dan een zoekmachine. Vandaar mijn vraag.

Het staat niet duidelijk in je OP dan, tenminste, ik las niet dat je naar ervaringen zocht.
Merys schreef:
18-04-2025 22:41
Het staat niet duidelijk in je OP dan, tenminste, ik las niet dat je naar ervaringen zocht.
Dan bij deze de rectificatie 🙃🙃

Ik nam ook geen aanstoot aan je opmerking hoor
Ik ben ook wel benieuwd of er forumleden zijn die er wel op zitten/zaten en wat hun ervaringen zijn?
Ik zit er op en vind het matig. Ik vind de app vrij duur, en we hebben tot nu toe zowel samen als alleen nog niet gedate met iemand van feeld. We daten via andere sites en vinden daar zonder te betalen voor onze accounts wel dates.

Feeld is wel heel duidelijk in wat voor datingapp het is: seksdates voor openminded mensen. Als swingers en kinkers leek het ons echt wel wat maar het valt dus tegen.
Coffee is never my cup of tea
Marianneke schreef:
18-04-2025 23:43
Ik zit er op en vind het matig. Ik vind de app vrij duur, en we hebben tot nu toe zowel samen als alleen nog niet gedate met iemand van feeld. We daten via andere sites en vinden daar zonder te betalen voor onze accounts wel dates.

Feeld is wel heel duidelijk in wat voor datingapp het is: seksdates voor openminded mensen. Als swingers en kinkers leek het ons echt wel wat maar het valt dus tegen.

Ook hier denk ik misschien te kort door de bocht maar is de "visvijver" van datingapps/hookupapps/swingerapps niet veel te vol? Veel te veel apps die alleen op geld uit zijn zonder echt iets op te brengen?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven