Feeld?

18-04-2025 21:03 35 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou keek ik even rond in andere Topics en zag ik de dating app Feeld voorbij komen.

Ik ben gewoon nieuwsgierig naar wat Feeld nou anders zou maken dan andere dating apps.

Ik ben niet op zoek naar snelle/gemakkelijke/eenmalige seks maar wel naar een nieuwe partner. Laat ik dat er even bij zeggen. 🙃
DinkyDigger schreef:
18-04-2025 23:48
Ook hier denk ik misschien te kort door de bocht maar is de "visvijver" van datingapps/hookupapps/swingerapps niet veel te vol? Veel te veel apps die alleen op geld uit zijn zonder echt iets op te brengen?

Ben jij een man?

Voor mij als vrouw is dit de enige app waar ik voor betaald heb. Ik vind sites fijner en beter werken dan apps. Fetlife en Nova Mora (betalen we als stel wel voor) vullen onze agenda goed genoeg.
Coffee is never my cup of tea
DinkyDigger schreef:
18-04-2025 23:48
Ook hier denk ik misschien te kort door de bocht maar is de "visvijver" van datingapps/hookupapps/swingerapps niet veel te vol? Veel te veel apps die alleen op geld uit zijn zonder echt iets op te brengen?

Wat maakt dat uit? Als er geen vraag meer is, verdwijnen sommige apps vanzelf wel.
Het is gewoon economie hè, vraag en aanbod.
Je kunt toch zelf de keuze maken om ergens wel of geen gebruik van te maken?
Ik zit sinds een aantal weken op Feeld, ik ben een hetro man, dus had niet al te hoge verwachtingen. Moet zeggen dat me het echt niet tegenvalt. Heb nu 5x contact gemaakt. De laatste echt heel erg leuk met een duidelijke klik. Dus binnenkort spreken we af.

Je merkt wel echt dat vrouwen ruim keuze hebben en daardoor kritischer zijn.
Marianneke schreef:
18-04-2025 23:43
Ik zit er op en vind het matig. Ik vind de app vrij duur, en we hebben tot nu toe zowel samen als alleen nog niet gedate met iemand van feeld. We daten via andere sites en vinden daar zonder te betalen voor onze accounts wel dates.

Feeld is wel heel duidelijk in wat voor datingapp het is: seksdates voor openminded mensen. Als swingers en kinkers leek het ons echt wel wat maar het valt dus tegen.

OKCupid en Bumble zijn (veel) duurder dan Feeld.
Op die eerste zouden ook wel veel ethisch-nonmonogame mensen zitten, en misschien is dat ook wel zo, maar dan zitten ze niet in mijn regio want ik kon er nauwelijks mensen (in mijn geval vrouwen die vrouw-vrouw zoeken) vinden die hetzelfde zoeken.

Welke (gratis) apps gebruiken jullie?

Mijn ervaring met Feeld is wel redelijk, maar ik betaal wel voor de Majestic versie. Dan kan ik tenminste gelijk zien wie mij liked, wanneer ze voor het laatst online waren en wat specifieker zoeken. De prijs voor 3 maanden vond ik wel te doen.

Er zitten wel veel stellen op Feeld die op zoek zijn naar een vrouw voor een trio. Toen ik er pas op zat had ik duidelijk in mijn omschrijving staan dat ik niet solo met stellen date. Maar ik bleef maar likes krijgen van stellen. Het is ergens wel een soort van een compliment, ze zien je wel zitten voor een spannende avond, maar het is niet waar ik naar op zoek ben. Gelukkig zijn de stellen nu wel "op".

Ik heb inmiddels 2 mensen ontmoet via Feeld, met een dame een date gehad. Maar het is me toch te leeg, dit soort contact. Ik zoek echt wel meer verdieping en connectie. Feeld mag dan wel een app zijn voor ruimdenkende mensen, maar wederom veel geghost.
Choco-fan schreef:
20-04-2025 14:57
OKCupid en Bumble zijn (veel) duurder dan Feeld.
Op die eerste zouden ook wel veel ethisch-nonmonogame mensen zitten, en misschien is dat ook wel zo, maar dan zitten ze niet in mijn regio want ik kon er nauwelijks mensen (in mijn geval vrouwen die vrouw-vrouw zoeken) vinden die hetzelfde zoeken.

Welke (gratis) apps gebruiken jullie?

Mijn ervaring met Feeld is wel redelijk, maar ik betaal wel voor de Majestic versie. Dan kan ik tenminste gelijk zien wie mij liked, wanneer ze voor het laatst online waren en wat specifieker zoeken. De prijs voor 3 maanden vond ik wel te doen.

Er zitten wel veel stellen op Feeld die op zoek zijn naar een vrouw voor een trio. Toen ik er pas op zat had ik duidelijk in mijn omschrijving staan dat ik niet solo met stellen date. Maar ik bleef maar likes krijgen van stellen. Het is ergens wel een soort van een compliment, ze zien je wel zitten voor een spannende avond, maar het is niet waar ik naar op zoek ben. Gelukkig zijn de stellen nu wel "op".

Ik heb inmiddels 2 mensen ontmoet via Feeld, met een dame een date gehad. Maar het is me toch te leeg, dit soort contact. Ik zoek echt wel meer verdieping en connectie. Feeld mag dan wel een app zijn voor ruimdenkende mensen, maar wederom veel geghost.

Ik ben ook een ghoster denk ik :-$ nja ik ben nog niet echt gaan chatten. Ik zou me er echt eens wat meer mee bezig moeten houden, maar ik had teveel aan mijn hoofd de afgelopen maanden.

Voor trio's is mijn vriend degene die het meeste zoek- en chatwerk doet, en dat doet hij goed. We hebben op het moment met 4 dames contact. Met 2 daarvan hebben we al een paar keer gedate. De andere 2 zijn vreemdgangers, en daarmee ligt zowel de contact- als datefrequentie laag en dat vind ik op zich helemaal ok. Met de ene hebben we 1x gedate en gaan we binnenkort weer wat plannen, met de andere staat een date gepland maar waarschijnlijk cancelt zij die omdat haar partner achterdochtig wordt, en dat bevestigt direct weer voor mij waarom ik het lastig vind om vreemdgangers te daten (we wisten van deze vrouw niet dat ze dat was). Die tijd van stiekem gedoe ligt achter me, daar heb ik eigenlijk geen zin meer in.
Daarnaast heeft mijn vriend nog contact met een vrouw waarmee hij heel af en toe alleen date.

Zoals ik eerder schreef hebben wij tegenwoordig onze dates op de sites Fetlife en Nova Mora (alle vijf de lopende contacten hebben we van die 2 sites). Naast deze dames hebben we nog 1 stel waarmee we al jaren met enige regelmaat afspreken. Dat stel hebben we ooit ontmoet via een datingsite die nu niet meer bestaat (eXcitant was dat).

Buiten Feeld heb ik geen enkele andere datingapp. Ik heb nog 3 maanden een betaald abonnement, en heb echt het voornemen in deze 3 maanden serieus een vrouw proberen te vinden voor een 1 op 1 date. Aan het einde van deze periode kijk ik wat ik verder met Feeld ga doen.
Marianneke schreef:
18-04-2025 23:55
Ben jij een man?

Voor mij als vrouw is dit de enige app waar ik voor betaald heb. Ik vind sites fijner en beter werken dan apps. Fetlife en Nova Mora (betalen we als stel wel voor) vullen onze agenda goed genoeg.
Of ik een man ben?

Ja volgens mij wel maar ik weet niet of dat in 2025 nog zo benoemd mag worden...
DinkyDigger schreef:
20-04-2025 23:10
Of ik een man ben?

Ja volgens mij wel maar ik weet niet of dat in 2025 nog zo benoemd mag worden...

Laat me raden, je bent een witte, middelbare man.
Misschien beter Lexa proberen ipv Feeld want erg open minded lijk je niet.
merys wijzigde dit bericht op 21-04-2025 10:04
5.92% gewijzigd
DinkyDigger schreef:
20-04-2025 23:10
Of ik een man ben?

Ik vroeg dat omdat bij sommige apps (in ieder geval in het verleden, weet niet of dat nog zo is) vrouwen gratis meer kunnen dan mannen. Je hoeft je niet op de teentjes getrapt te voelen.
Marianneke schreef:
20-04-2025 17:23
Ik ben ook een ghoster denk ik :-$ nja ik ben nog niet echt gaan chatten. Ik zou me er echt eens wat meer mee bezig moeten houden, maar ik had teveel aan mijn hoofd de afgelopen maanden.

Buiten Feeld heb ik geen enkele andere datingapp. Ik heb nog 3 maanden een betaald abonnement, en heb echt het voornemen in deze 3 maanden serieus een vrouw proberen te vinden voor een 1 op 1 date. Aan het einde van deze periode kijk ik wat ik verder met Feeld ga doen.

Ghosten is ontzettend irritant maar ik denk niet dat mensen het altijd expres doen. Met één dame had ik een hele leuke klik, veel overeenkomende interesses en ik stelde voor om een drankje te doen. Opeens werd het stil. Ik heb nog een tijdje gehoopt dat ze contact met me zou opnemen want ze was wel op de app geweest (en toen stuurde ik haar dus weer bericht) maar op een gegeven moment gedisconnect. Gewoon niet sportief. Wees een grote meid en zeg gewoon van: "hey, dit wordt hem niet voor mij".

Als je 1 op 1 met vrouwen wilt daten dan is Feeld wel een goeie denk ik, zeker in combinatie met een betaald abonnement. Maar succes is wel afhankelijk van waar je woont, wat je max reisafstand is en wat je wensen zijn. Veel vrouwen die FF zoeken zijn stiekem alsnog op zoek naar een trio (of vragen of hun man mag toekijken) . Bilove (dating site) kan ook, maar is ook alleen als betaalde versie nuttig.
Als je tips wilt stuur maar een PB.
Choco-fan schreef:
21-04-2025 15:33
Als je 1 op 1 met vrouwen wilt daten dan is Feeld wel een goeie denk ik, zeker in combinatie met een betaald abonnement. Maar succes is wel afhankelijk van waar je woont, wat je max reisafstand is en wat je wensen zijn. Veel vrouwen die FF zoeken zijn stiekem alsnog op zoek naar een trio (of vragen of hun man mag toekijken) . Bilove (dating site) kan ook, maar is ook alleen als betaalde versie nuttig.
Als je tips wilt stuur maar een PB.

Zo irritant is dat, wees dan eerlijk over je intenties. Het werkt toch niet als je later je man alsnog erin gaat schuiven. Je kunt prima samen op zoek naar een triodate, dat lukt ons ook.

Bilove heb ik inderdaad ook wel eens over gehoord, goeie tip! En ik stuur je zo een pb.

Nog even een vraagje hier omdat het over Feeld gaat: ik vind apps irritant omdat ik veel makkelijker chat via een desktopversie. Is Feeld ook te doen als desktopversie?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven