Fetish feest

30-11-2011 16:57 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen week op Wasteland geweest en eerder naar Bitch. Heb t errug naar mijn zin gehad. Nu is komende zaterdag Clinic, is iemand daar weleens geweest, is het vergelijkbaar met bovenstaande feesten? Waar ik vooral niet echt blij van word is als er veel hetero mannen alleen zijn op het feest.
Clinic is ook gemixt. Waarom wordt je niet blij van hetero mannen? Ben je zelf gay?
Bazinga!
Nee maar heb daar minder goeie ervaringen mee in de zin van opdringerigheid. Ik vind het leuker als er veel stellen zijn zoals wijzelf.
Dan moet je naar een Parenclub met een fetishthema gaan, niet naar "dit soort" feesten. Daar komen nu eenmaal heteromannen.
Dat is echt totaal niet te vergelijken. Parenclub "fetish" feesten lopen vooral rond met parenclub publiek wat voor de gelegenheid een latex pakje heeft gekocht en toch komen voor het grote neuken. Op de grote fetishfeesten lopen ook erg veel echte fetishisten en bdsm-ers. Totaal andere sfeer ook, echt appels en peren hier.
Bazinga!
Hoezo parenclub, daar ga ik helemaal niet voor, wordt geloof ik niet helemaal goed begrepen. De feesten waar ik geweest ben waren top omdat iedereen kan zijn wie die is en er met veel respect met elkaar omgegaan wordt. Op een feest waar ik eens was waren groepen mannen die daar toch anders in stonden dat vond ik storend. Vandaar dus mijn vraag.
wat moet ik me hierbij voorstellen? Ik zijn zoveel verschillende soorten fetish, toch?
quote:miqui schreef op 30 november 2011 @ 16:57:

Afgelopen week op Wasteland geweest en eerder naar Bitch. Heb t errug naar mijn zin gehad. Nu is komende zaterdag Clinic, is iemand daar weleens geweest, is het vergelijkbaar met bovenstaande feesten? Waar ik vooral niet echt blij van word is als er veel hetero mannen alleen zijn op het feest.

Volgens mij is Clinic niet komende zaterdag (de 3e) maar de zaterdag daarop (de 10e).

En nee, ik ben er nog nooit geweest. Maar aanwezige single (he/ho/bi) mannen lijkt mij wel voor de hand liggend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven