Fijne relatie maar voor sex wil ik minnaar

03-10-2019 23:39 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit met dilemma en hoor graag hoe jullie er over denken.
Ik heb sinds een jaar een lieve vriend waar ik gek op ben. De sex is niet slecht, maar ik mis de hemelbestormende orgasmes die ik met minnaar R tot een jaar geleden had.
Dat gaat, hoe graag ik ook zou willen, niet lukken met mijn huidige vriend. Dus wil ik af en toe vrijen met minnaar R. En die is bijna nooit beschikbaar. Ik overweeg om dan maar op zoek te gaan naar andere minnaar. Hoe zouden jullie het aanpakken?
Mensch durf te leven
Wat wil je precies met dit topic? Je wens is duidelijk, als je niet spuuglelijk en sociaal gestoord bent is het vinden van een minnaar een koud kunstje. Dus wat is precies je vraag?
Nodig R uit en vraag hem je vriend te laten zien hoe hij dat hemelbestormende orgasme fikst.
Hoezo vraag je hoe je dit moet aanpakken? Je hebt in één jaar tijd al met 50 mannen gedate, dus blijkbaar heb je geen moeite met mannen ontmoeten.
Ga gewoon verder met je gedragen zoals je al deed en je hebt zo weer een nieuwe minnaar aan de haak geslagen.
Maar daar ging je topic eigenlijk niet over hè? Je doel is toch alleen maar om duidelijk te maken dat jij zo lekker los gaat met seks en lekker ruimdenkend bent en dat mensen die monogaam zijn en willen zijn maar stom zijn?
Alle reacties Link kopieren
ik mis de hemelbestormende orgasmes die ik met minnaar R tot een jaar geleden had.
Dus wil ik af en toe vrijen met minnaar R. En die is bijna nooit beschikbaar. Ik overweeg om dan maar op zoek te gaan naar andere minnaar.

En je weet al zeker dat die nieuwe minnaar je ook hemelbestormende orgasmes gaat geven, of zoek en probeer je net zo lang door tot je die hebt gevonden?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Er loopt een minnaars topic op de sex pijler. Daar kun je misschien mee praten en tips krijgen over het onderhouden van een minnaar.

Deze post hier is een beetje een knuppel in het hoenderhok.

Als je echt van je vriend houdt en je wilt hem behouden praat dan over je behoeftes en geef hem ook een kans. Dit komt vrij liefdeloos over.
I wanna live my life with the volume full!
Volgens mij weet je zelf ook wel dat dit probleem niet iets is wat bij je vriend ligt, maar bij jezelf. En dat is vaak iets moeilijks. Want eigenlijk moet jij hiermee iets doen. Niet je vriend of je toekomstige minnaar. Anders kwam je hier niet op het forum.

Durf je je wel te binden met een persoon? Ben je niet aan het zoeken wat niet goed is aan die persoon, zodat je toch nog buiten de deur kan spelen?
Wat maakt je misschien zo bang om je volledig te focussen op een persoon en daarmee te werken aan een goedwerkende relatie?
Als je niet praat over slechte seks, kan hij er niks aan doen. Je lost het probleem niet op, je rent er voor weg.
Tikatukka schreef:
04-10-2019 01:08
En: ik heb een roerig verleden achter de rug, met veel scharrels en enkele serieuze relaties. Vind het lastig om volledig te gaan voor die ene...
Als je huidige partner van de monogamie is en jij hebt hem te verstaan gegeven dat je ook monogaam bent dan heb je gelogen.
Aan jou om dat recht te zetten en je vriend te laten kiezen of hij bij iemand wil blijven die de benen niet dicht kan houden voor 'een minnaar die haar hemel'hoewashetookalweer' orgasmes kan bezorgen.

Overigens, wat een gezeik alweer, deze topic-opener:
Het gaat heel goed MAAR.
Dan gaat het NIET goed.
Alle reacties Link kopieren
Tikatukka schreef:
04-10-2019 01:08
En: ik heb een roerig verleden achter de rug, met veel scharrels en enkele serieuze relaties. Vind het lastig om volledig te gaan voor die ene...
Maar je wil wel dat hij volledig voor jou gaat in bed en je heerlijke orgasmes geeft...
Als 40+ man met ervaring zou ik zeggen goede sex komt als je goed kan praten en dicht bij elkaar staat.
Stress spanning onzekerheden allemaal zaken die in de weg kunnen staan.

Goede sex is een optelsom van een hoop zaken maar niet volledig voor hem kunnen gaan helpt ook niet.
Als de basis goed is zou een striptease of in een leuk setje naast hem gaan zitten en de hand aan jezelf slaan hem wel wat moeten doen.

En als dat niet helpt dan wordt het tijd om erover te praten en samen opties te zoeken b.v. een minnaar of open relatie.

Suc6 hoop dat jullie eruit komen.
Alle reacties Link kopieren
Als je vriend tevreden is met deze deeltijddienst (samen eten, samen slapen, samen praten, maar de seks wordt uitbesteed aan iemand die alleen de lusten wil), dan is er geen probleem.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Eidde schreef:
04-10-2019 08:14
Er loopt een minnaars topic op de sex pijler. Daar kun je misschien mee praten en tips krijgen over het onderhouden van een minnaar.

Deze post hier is een beetje een knuppel in het hoenderhok.

Als je echt van je vriend houdt en je wilt hem behouden praat dan over je behoeftes en geef hem ook een kans. Dit komt vrij liefdeloos over.
Wilde net dezelfde tip geven van het minnaars topic, je was me voor ;-)
Overigens hebben ze daar ook goeie tips hoe je het kan verbergen voor je vriend. Tenenkrommend, maar waar. Succes ermee he! :bye:
kindrebel schreef:
04-10-2019 07:06
Nodig R uit en vraag hem je vriend te laten zien hoe hij dat hemelbestormende orgasme fikst.

Ja kom op zeg, ik heb wel wat beters te doen. :D
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat een minnaar de oplossing gaat zijn voor TO, maar dat ze misschien eens kan gaan leren om te gaan met verbintenis en liefde. Als je in het verleden steeds bent teleurgesteld en wanneer relaties pijnlijk zijn geweest, is het soms makkelijk om maar zelf de controle te nemen. Als jij vreemd gaat, dan hou je iig de controle en weet je zeker dat je relatie niet goed gaat. Dat klinkt heel gek, maar ik ben zelf ook zo bang geweest om mijn relatie te behouden, dat ik dacht aan vreemd gaan. Want dan heb je tenminste zekerheid over wat er gaat gebeuren. ;) Het is enger om je in volle overgave te binden en het vertrouwen in een relatie te leggen. Misschien herkent TO zich hierin, misschien niet.
'Happiness is only real when shared'.
Alle reacties Link kopieren
Je bent niet toe aan een echte relatie ... . En daar is natuurlijk niks mis mee.
Alle reacties Link kopieren
Omg...deze ts. :hihi:
Serieus ts als je zo graag die dikke piemel in je poes wilt scoren en die van je huidige vriend blijkbaar niet goed genoeg is voor je dan moet je dat gewoon eerlijk met hem bespreken.
Nu weet hij namelijk van niks.

Heeft hij veel geld ofzo dat je nog steeds bij hem blijft? :sarcastic:
Zwaar achterbaks dit. Gadver. Succes ermee.
Alle reacties Link kopieren
Sasserdje schreef:
04-10-2019 14:09
Zwaar achterbaks dit. Gadver. Succes ermee.


En dit. :hihi:
Tikatukka schreef:
03-10-2019 23:51
Bedankt voor jullie reactie. Ik kan er alleen niet zo veel mee.
Mijn oma zei altijd, als je niet op eigen kracht de neuker kunt vinden dan ben je de pik niet waard.

Ik begreep nooit wat ze bedoelde, totdat jij ons vandaag kwam vragen om jou aan een minnaar te helpen.
Chocolotje schreef:
04-10-2019 14:33
Mijn oma zei altijd, als je niet op eigen kracht de neuker kunt vinden dan ben je de pik niet waard.

Ik begreep nooit wat ze bedoelde, totdat jij ons vandaag kwam vragen om jou aan een minnaar te helpen.
Die had ik nog nooit gehoord! Coole oma!
Heeft je partner hier nog een stem in TO? Is je minnaar bekend bij hem of juist allemaal stiekem?

Als het stiekem is dan zou ik even naar het minnaars topic verhuizen. Die hebben prima tips voor je. Als het in openheid is, dan mag hij ook met iemand anders he? Houd je er dan rekening mee -dat als hij een open relatie uitprobeert - het hem niet zo goed kan bevallen en dat hij dan kan kiezen om zonder jou verder te gaan?

Enneh, je hoeft geen minnaar te hebben om hemelbestormende orgasmes te hebben, je kunt deze ook krijgen door allerlei cursussen of trainingen te gaan doen waar mensen aan deelnemen die dit ook willen (al gaat het daar volgens de letter niet om de seks, maar is het vaak de praktijk).
Als je nou echt lef hebt, neem je je partner mee daar naar toe!
RikM schreef:
04-10-2019 10:51
Ja kom op zeg, ik heb wel wat beters te doen. :D
:rofl:
Fantastic_Ambiance schreef:
04-10-2019 14:08
Omg...deze ts. :hihi:
Serieus ts als je zo graag die dikke piemel in je poes wilt scoren en die van je huidige vriend blijkbaar niet goed genoeg is voor je dan moet je dat gewoon eerlijk met hem bespreken.
Nu weet hij namelijk van niks.

Heeft hij veel geld ofzo dat je nog steeds bij hem blijft? :sarcastic:
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Speculoos_crunchy schreef:
04-10-2019 14:49
Heeft je partner hier nog een stem in TO? Is je minnaar bekend bij hem of juist allemaal stiekem?

Als het stiekem is dan zou ik even naar het minnaars topic verhuizen. Die hebben prima tips voor je. Als het in openheid is, dan mag hij ook met iemand anders he? Houd je er dan rekening mee -dat als hij een open relatie uitprobeert - het hem niet zo goed kan bevallen en dat hij dan kan kiezen om zonder jou verder te gaan?

Enneh, je hoeft geen minnaar te hebben om hemelbestormende orgasmes te hebben, je kunt deze ook krijgen door allerlei cursussen of trainingen te gaan doen waar mensen aan deelnemen die dit ook willen (al gaat het daar volgens de letter niet om de seks, maar is het vaak de praktijk).
Als je nou echt lef hebt, neem je je partner mee daar naar toe!
Ik heb geen minnaar sinds ik mijn vriend ken, voor alle duidelijkheid. R heb ik voor het laatst mee gevreeen voordat het serieus werd met huidige vriend. Een training samen vind ik een goed idee! Daar had ik nog niet aan gedacht. Dank voor de tip!
Mensch durf te leven
Alle reacties Link kopieren
totallyfree schreef:
04-10-2019 10:52
Ik denk niet dat een minnaar de oplossing gaat zijn voor TO, maar dat ze misschien eens kan gaan leren om te gaan met verbintenis en liefde. Als je in het verleden steeds bent teleurgesteld en wanneer relaties pijnlijk zijn geweest, is het soms makkelijk om maar zelf de controle te nemen. Als jij vreemd gaat, dan hou je iig de controle en weet je zeker dat je relatie niet goed gaat. Dat klinkt heel gek, maar ik ben zelf ook zo bang geweest om mijn relatie te behouden, dat ik dacht aan vreemd gaan. Want dan heb je tenminste zekerheid over wat er gaat gebeuren. ;) Het is enger om je in volle overgave te binden en het vertrouwen in een relatie te leggen. Misschien herkent TO zich hierin, misschien niet.
Ik denk dat je een punt hebt totality free. Dus ja, ik herken wat je zegt. Na een paar jaar freewheelen vind ik het best eng om te gaan voor een monogame relatie. Dat is uitdaging voor me
Mensch durf te leven
Alle reacties Link kopieren
Nou dan lijkt het me zinvoller om daarmee iets te doen dan te zoeken naar iets wat je niet kunt krijgen. Een relatie is bijna nooit perfect, je zult altijd wel iets moeten schipperen, aanpassen of laten. En om nou maar direct buiten de deur te zoeken wat je in een relatie niet hebt, dat gaat niet werken. Want dan zul je altijd blijven zoeken. Beter een manier vinden om vertrouwen te krijgen in een relatie ;) En ook in jezelf ;)
'Happiness is only real when shared'.
Niet onbegrijpelijk dat je terug wilde seks wil. Een minnaar die zijn tijd neemt om jou te verwennen, kan wonderen verrichten in jouw orgasmes en algemeen geluk. Wees alleen zorgvuldig in het uitkiezen van een goede minnaar en voorzichtig om niet betrapt te worden met hem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven