FOUTGEGAAN ? ZWANGER ?

02-01-2012 00:56 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb een tijdje geleden voor het eerst seks gehad met mijn vriend, en gisternacht was de meest recente keer. We gebruikten een condoom, ben niet aan de pil. Gisteren nadat hij was klaargekomen, heeft hij er hem iets te lang in gelaten, dus het condoom zat naderhand nog in mijn vagina, ik kon hem er gelukkig zo uit halen want het uiteinde zat er niet in. De condoom was verder heel leeg, dus het lijkt me dat er wat sperma uit is gelopen, kan ik nu zwanger zijn ?
JE VRIEND HOUDT M MAAR 5 MIN OMHOOG?

GAAT VAST VREEMD!
Zeker weten dat je zwanger bent. Heb je al een naam voor de baby? Desteny lijkt me wel toepasselijk.
Jep, dat kan.
Ik weet dus niet zeker of het sperma eruit is gelopen he, het uiteinde van de condoom zat er niet in dus als het eruit gelopen is, zat het waarschijnlijk alleen aan de buitenkant? Zat er helemaal onder namelijk :P .

@Ruza , was onze eerste keer, ook de zijne ..
JEE SCHRIK ME ROT!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
@Jonari hoe dat zo ?
@Enn hoezo ?
HUISARTS!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hoe zouden wij het moeten weten??? Niemand hier is erbij geweest (daar ga ik ten minste van uit)... Verder, Ik weet niet hoe oud je bent maar ik hoop iig dat je weet dat je niet op elke dag van je cyclus zwanger kunt raken.
quote:Enn schreef op 02 januari 2012 @ 01:03:

HUISARTS!Enn gil niet zo!
morgenochtend meteen naar de drogist gaan en morningafterpil kopen (geen recept nodig).

Goed van je trouwens dat jullie condooms gebruiken, maar zeker als je nog zo onervaren bent, kan het een keer mis gaan en dan biedt de map uitkomst.

Succes ermee!
quote:xmimozax schreef op 02 januari 2012 @ 01:03:

@Jonari hoe dat zo ?Was een beetje flauwe reactie van me, maar hoe moeten wij dat nou weten?
@katjabb mijn vraag is dus, kan het sperma erin gelopen zijn als de condoom er niet helemaal in zat. &Ben 16 jaar.. en weet niks van wat je me nu zegt haha, uitleg ?
quote:Jonari schreef op 02 januari 2012 @ 01:04:

[...]

Enn gil niet zo! sowwy salhetniemeerdoennie.
quote:Enn schreef op 02 januari 2012 @ 01:05:

[...]

sowwy salhetniemeerdoennie.
quote:sassafras schreef op 02 januari 2012 @ 01:04:

morgenochtend meteen naar de drogist gaan en morningafterpil kopen (geen recept nodig).

Goed van je trouwens dat jullie condooms gebruiken, maar zeker als je nog zo onervaren bent, kan het een keer mis gaan en dan biedt de map uitkomst.

Succes ermee!Stress hem helemaal kapot nu, wat moet ik doen ? Die pil halen ? En wat dan ?
quote:xmimozax schreef op 02 januari 2012 @ 01:05:

@katjabb mijn vraag is dus, kan het sperma erin gelopen zijn als de condoom er niet helemaal in zat. &Ben 16 jaar.. en weet niks van wat je me nu zegt haha, uitleg ?

lijkt me verstandig als je voordat je aan sex begint, je gaat orienteren hoe je gaat voorkomen dat je zwanger raakt.

Waarom gebruik je de pil niet?

Voor nu zou ik inderdaad morgenochtend direct de morning after pil gaan halen. Dit kan tegenwoordig zonder recept.

En ja, als het condoom leeg was dan is of de sperma in je vagina gekomen of je vriend heeft gefaked!
Mmm misschien kun je het dan het beste met je moeder/zus of met je huisarts bespreken. In het kort, je loopt de grootste risico om zwanger te raken ergens tussen de 10de en de 14de dag na de 1ste dag van je menstruatie. Condoom gebruiken is natuurlijk prima maar zoals je het net zelf hebt ontdekt is het niet 100% veilig. Ik zou dus als ik jou was in de toekomst niet op de "gevaarlijkste" dagen vrijen.
Mijn laatste menstruatie is begonnen op 12/13 december, en eindigde op de 16e, dus... ?
quote:xmimozax schreef op 02 januari 2012 @ 01:10:

[...]

Stress hem helemaal kapot nu, wat moet ik doen ? Die pil halen ? En wat dan ?

Morning After Pil halen, bijsluiter lezen, en niks, klaar is kees.

Ga aan de pil als je dubbel zeker wil zijn, zit je de volgende keer ook niet zo in de stress.

Succes! En verdiep je in je eigen cyclus, wees op de hoogte wat er met je lichaam gebeurt, lijkt me wel zo handig als je je op het gebied van sex gaat begeven.
quote:xmimozax schreef op 02 januari 2012 @ 01:10:

[...]

Stress hem helemaal kapot nu, wat moet ik doen ? Die pil halen ? En wat dan ?

Wat dacht je van slikken?

Wij kunnen hier niet zien of je vriend klaar kwam en waar zijn sperma is gebleven. Ook weten we niets over je cyclus (dus of je in je meest vruchtbare dagen zit). Enige wat wij weten (en jij ook had moeten weten!) is dat de morning after pil slikken binnen 72 uur na de onveilige sex de kans op een zwangerschap minimaal maakt.

Dus: morgen zo vlug mogelijk naar de drogist/apotheek, kopen, lezen en slikken!
Ga ik dat morgen meteen doen..

Hartstikke bedankt !
Oja trouwens, hoeveel gaat die pil me kosten ?
Ach gut.... Wat leuk! Weer een liefdesbaby!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven