Fuckbuddy

09-08-2013 16:50 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu ongeveer al een jaar een fuckbuddy, komt dit veel voor?

Wat vinden jullie hiervan?

Ik heb altijd schrik dat hij het gaat doorvertellen of dat 1 van ons 2 verliefd wordt wat moet ik dan doen?

Heb jij een fuckbuddy

Totaal aantal stemmen: 65

ja (26%)
nee (45%)
vroeger (29%)
hier is nog nooit een sexvriend over de vloer geweest, ik ga altijd daarheen.

ik blijf niet slapen, hij weet alleen in welke stad ik woon.
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 09 augustus 2013 @ 17:43:

ik heb al 2,5 jaar dezelfde sexvriend.

maar die krijgt nu dus kuren.

ervoor had ik er 1 die ook al wat wantrouwig deed.

volgens mij denken ze dat ik een hele foute vrouw ben.....En nog steeds geen gevoelens voor elkaar?
quote:orsina schreef op 09 augustus 2013 @ 17:45:

[...]

je moet duidelijke regels maken wat kan en niet kan,

bij mij mag hij nooit blijven slapen.Ik maak niks geen regels meer. De enige regel voor mezelf dat ik ze niet blief. Mocht ik het op mijn heupen krijgen zijn er andere mogelijkheden.
quote:Star schreef op 09 augustus 2013 @ 17:12:

Nee komt niet veel voor, je bent de eerste. Leuke naam heb je er ook voor verzonnen, origineel!Zooo, enorme vrijdagmiddagdip hier. Heb m drie keer moeten lezen voordat ik m snapte
Occam's razor
we zijn wel een beetje verliefd op elkaar.

vorig jaar deed hij me een soort van liefdesverklaring, ik ben daar niet echt op ingegaan.

tijdje later had hij een vriendin, was niet verliefd op haar, ging uit.

maar ik wil geen relatie.

de seks is fantastisch, we hebben het verder ook gezellig....:)

alleen mis ik zijn subtiele signalen waarmee hij probeert uit te vinden of ik nog steeds geen relatie wil.

die snap ik pas een paar dagen later.......maar dan is hij weer wat afstandelijker.
wij slapen nooit.
quote:Del_Speciaal schreef op 09 augustus 2013 @ 17:49:

[...]

Ik maak niks geen regels meer. De enige regel voor mezelf dat ik ze niet blief. Mocht ik het op mijn heupen krijgen zijn er andere mogelijkheden.En nu ik toch ontopic bezig ben: die avatar van jou... Hoe ga ik nu ongeschonden langs de snackbar fietsen, zometeen?
Occam's razor
quote:Debora schreef op 09 augustus 2013 @ 17:53:

[...]

En nu ik toch ontopic bezig ben: die avatar van jou... Hoe ga ik nu ongeschonden langs de snackbar fietsen, zometeen? Haha! Gewoon lekker naar binnen gaan en een delletje bestellen. Waarom zo moeilijk doen?
quote:valentinamaria schreef op 09 augustus 2013 @ 17:52:

we zijn wel een beetje verliefd op elkaar.

vorig jaar deed hij me een soort van liefdesverklaring, ik ben daar niet echt op ingegaan.

tijdje later had hij een vriendin, was niet verliefd op haar, ging uit.

maar ik wil geen relatie.

de seks is fantastisch, we hebben het verder ook gezellig....:)

alleen mis ik zijn subtiele signalen waarmee hij probeert uit te vinden of ik nog steeds geen relatie wil.

die snap ik pas een paar dagen later.......maar dan is hij weer wat afstandelijker.en lukt da dan nog ook al weet je dat hij gevoelens voor je heeft?
het lukt allemaal prima.

we nemen vaak al in de lift een voorafje.
wij slapen nooit.
quote:Del_Speciaal schreef op 09 augustus 2013 @ 17:55:

[...]

Haha! Gewoon lekker naar binnen gaan en een delletje bestellen. Waarom zo moeilijk doen?Maar die Del komt uit een Zuid-Amerikaans land waar 'ie heel lang mishandeld is, las ik laatst... Niet dat ik daarom minder van mn Delletje hou...
Occam's razor
Wat leuk zeg!

Noem je hem ook echt zo? Als Koosnaampje?
IkkuhFukmuhBuddie wel regulmatug.
quote:masquenada schreef op 09 augustus 2013 @ 18:57:

Wat leuk zeg!

Noem je hem ook echt zo? Als Koosnaampje?via sms en e-mail jha.
Nee wel gehad maar dat werkte niet er komen toch op den duur gevoelens bij kijken.. het is niks voor mij
quote:orsina schreef op 09 augustus 2013 @ 16:50:

Ik heb nu ongeveer al een jaar een fuckbuddy, komt dit veel voor?

Wat vinden jullie hiervan?

Ik heb altijd schrik dat hij het gaat doorvertellen of dat 1 van ons 2 verliefd wordt wat moet ik dan doen?

De laatste 12-18 maanden hoor ik er meer over, misschien deels nu men er makkelijker overpraat.

Een reden die ik hoor is dat ze niet genoeg tijd hebben om de juiste aandacht in een relatie te steken (studie, werk). Een fuckbuddy is een makkelijke vervanging voor die behoefte.

Verliefd worden zit er altijd in. Bij de een wat sneller dan bij de ander. Sommige mensen proberen de kans dat dit gebeurd te verkleinen door twee of drie fuckbuddy's te hebben en dan zo te rouleren (misschien met elk zijn/haar specialiteit).

Blijven slapen blijft een doodzonde, onbewust gebeurd er toch iets.
Fuckbuddy is dus nog lager in rang dan friend with benefits???

(ik word oud )
Heeft iemand dit al eens voorgehad dat hij een foto van je probeerde te maken?
Meiden, ik zoek een fuckbuddy haha. Stuur me een bericht!
Ik kies ervoor om het 'scharrel' te noemen, maar hoe je het ook noemt het komt erop neer dat je seks met iemand hebt zonder de verplichtingen van een relatie.

Ik heb meerdere keren een scharrel gehad, maar om nu te zeggen dat dat altijd goed gaat...

- De eerste vertelde pas toen hij ging samenwonen dat hij al een jaar een vriendin had en aangezien we vaker afspraken dan dat we seks hadden deed dat best pijn.

- De tweede was 'ineens' weer terug bij zijn ex en heeft inmiddels alle contact verbroken, terwijl hij mijn beste vriend was. Hij was tevens mijn steun en toeverlaat, dus de stap naar seks hadden we beter niet genomen.

- De derde heb ik 'nog maar' 3 keer seks mee gehad en dit keer zijn we allebei heel duidelijk in de regels en is hij niet zo'n goede vriend van me als de eerste twee waren.

Tja, al doende leert men, zullen we maar zeggen
quote:orsina schreef op 10 augustus 2013 @ 16:33:

Heeft iemand dit al eens voorgehad dat hij een foto van je probeerde te maken?

nee, da hep ik noch nooit gehat.

quote:en lukt da dan nog ook al weet je dat hij gevoelens voor je heeft?

Heeft een fuckbuddy ook invloed op je spelling of zo?

En als je al ongerust bent of andere mensen het te weten komen , dan zou ik zeker geen foto laten maken. Of je moet het leuk vinden dat hij jou op zijn facebook zet. Dan wel natuurlijk.

[quote]single-lady schreef op 18 augustus 2013 @ 22:36:

[...]

nee, da hep ik noch nooit gehat.

[...]
Ik vind " buddy " altijd klinken alsof je AIDS hebt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:valentinamaria schreef op 09 augustus 2013 @ 17:43:

ik heb al 2,5 jaar dezelfde sexvriend.

maar die krijgt nu dus kuren.

ervoor had ik er 1 die ook al wat wantrouwig deed.

volgens mij denken ze dat ik een hele foute vrouw ben.....Zit er geen garantie meer op. Misschien moet hij een doorsmeer beurt.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 augustus 2013 @ 22:56:

Ik vind " buddy " altijd klinken alsof je AIDS hebt.

+1 !!

OT: Wat fijn, een fuckbuddy! In mijn studententijd had ik die ook - meer dan 1, maar zag ze ook niet heel vaak. En die gingen jaren mee. Veel beter dan dat geklungel met een one night stand.
Ik ga nu ongeveer een jaar met jongen om, we hebben aan het begin van ons contact besproken beide nog geen relatie te willen, en als t wel zou komen dat gevoel, we er beide niet voor weg zouden lopen... beide een langdurige relatie gehad, samengewoond en dat was ook de reden waarom we zeiden, we zien wel waar het schip strand... we zagen elkaar 1 keer doordeweeks, bleef ik bij hem slapen,omdat ik werkte in de kroeg in de plaats waar hij woont, en dan het weekend was ik ook bij hem.. deden leuke dingen, drankje hier, uitje daar...toen raakte ik onverhoopt,door financiele problemen mijn woning kwijt, waardoor ik veel vaker bij hem sliep, hij raakte zijn baan kwijt, en we gingen elkaar vaker ( te vaak ) zien, hierdoor begonnen er bepaalde irritaties te ontstaan, en werd voornamelijk ik, erg onzeker... of hij me niet zat begon te worden enz.enz. hij gaf aan dat hij erg op zijn vrijheid gesteld was, vaker alleen wil zijn, maar NIET de behoefte heeft om te daten met andere meiden, en nog steeds niet..alleen vroeg ik aan hem of hij andere gevoelens heeft als in t begin, of zijn gevoel naar mij toe gegroeid was, of juist afgenomen was.. dit was beide niet zo. Hierdoor kwam ik er achter dat ik blijkbaar wel meer begon te voelen... iedereen ziet ons ook als stel, hij zegt ook dat is toch niet erg.. maar tussen zijn oren wil hij dus single blijven, dat officiele naambordje wil hij er niet aan hebben... hoeft ook niet maar soms vraag ik me af, het begon als een 'seksbuddy'maar waar gaat dit naar toe leiden?? Dus om je vraag te beantwoorden, ja het komt vaker voor maar die verdomde gevoelens moet je echt kunnen bedwingen, en dat is uiteindelijk heel moeilijk... en ook een keus die je maakt, ik vind het leuk zoals we het hebben, en maak deze keus dan ook zelf... weet wat de consequenties zijn...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven