Fwb eigen geslacht.

25-11-2020 16:59 5 berichten
Je hoort wel eens van vrouwen die bi-schierig zijn maar ik een vaste relatie zitten met een man. Oké, ik vraag dit voor een vriendin 😜
Nu zijn er allemaal sites voor waar je zo iemand zou kunnen vinden (bi-love en secret love bv) Dus dat weet ik wel.

Graag zou ik ervaringen willen lezen van vrouwen.
Hoe verloopt zo'n relatie, ben je dan na zo'n ervaring echt bi of ben je erachter gekomen dat je echt alleen op vrouwen valt?
Dat zijn dan wel dilemma's waar je dan tegenaan kan lopen...
Dat zal toch voor iedereen verschillend zijn? Sommige vrouwen zullen ontdekken dat ze "echt" lesbisch zijn, sommige vrouwen zullen ontdekken dat ze "echt" bi zijn, sommige vrouwen ontdekken dat ze "echt" niet zo into vrouwen zijn als ze dachten?

En waarom is dat een dilemma, wat maakt zo'n labeltje nou uit?
Alle reacties Link kopieren
Ik was bischierig, zoals men dat noemt.
Ik heb hiermee geexperimenteerd.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik een vrouwenlichaam nog steeds erg opwindend kan vinden. Een nieuwe ervaring zou ik ook niet uit de weg gaan.
Maar ben ik "echt bi"?
Ik vind seks met een vrouw 1 op 1 wat minder. In een trio of kwartet vind ik het ontzettend geil!
Ik kan niet verliefd worden/ houden van een vrouw als bij een man. (Tenminste... zeg nooit nooit).
Wat ben ik dan? Bi, puur voor de sex?
Geen idee en wat maakt het ook uit?
Moet er een labeltje aan?
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Tegenwoordig willen we in Nederland overal een labeltje aanhangen. Laat iedereen gewoon zijn lolletje hebben, en als je de ene keer een man wil en de keer erna een man en een vrouw, wie ben ik dan om te beoordelen of je hetero of bi bent.
Ik denk dat de man in het algemeen het alleen maar kan waarderen als er af en toe een vrouw meedoet....
Praat er eens over met je man? Wie weet maakt hij er geen probleem van.

Check wel even of hij niet stiekem hoopt dat hij mee mag doen ;)
Tenzij jullie dat alle 3 geen probleem vinden natuurlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven