Geen idee wat te doen.

01-10-2018 17:53 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, ik ben een meisje van 20 en heb sinds 10 weken een vriend (ik ken hem vanaf mn 12 ongeveer). Eigenlijk mijn eerste echte relatie. Heb vantevoren ook een vriendje gehad die me heeft ontmaagd maar dat stelde totaal niks voor. Zeker niet nu ik pas weet wat seks inhoud en hoe fijn het kan zijn.

Nu is alleen mijn probleem, het lijkt nu al alsof het nieuwe er van af is. We hebben pas 5 weken seks en in het begin kon hij het de hele nacht door en ooit wel 5 keer op een dag. En nu de laatste 2 weken ongeveer doen we het (niet altijd) alleen als we gaan slapen. Het lijkt ook alsof hij er tegen op ziet. Als ik in bed ga liggen bljft hij gewoon nog een uur beneden spelletjes zitten spelen op zijn telefoon, en als hij dan eindelijk bij me komt liggen gaat hij weer gewoon verder met op facebook kijken...
Als ik er over praat zegt hij dat hij me super aantrekkelijk vind en dat we goede seks hebben. Ik zie dit niet zo. We doen geen voorspel (als we het doen), hij raakt me bijna niet aan (zoenen dan weer wel) en ik moet al het werk doen. Het lijkt NU al alsof we seks hebben omdat het maar ff moet, ofja ik denk niet zo maar hij wel lijkt het.

Ik heb heel veel na zitten denken hoe het zou kunnen komen. Komt het omdat hij 7 jaar ouder is dan ik? Heeft hij veel stress? Is hij homo? Is hij verslaafd geweest waar hij nu vanaf aan het kicken is? Heeft hij iemand anders ontmoet?
Ik heb letterlijk geen idee en omdat praten geen nut heeft word het gevoel alleen maar erger.

Gister voor het eerst samen in bad geweest en gedouched, er is weer niks gebeurd. Toen we terug in de woonkamer kwamen pakte hij weer zijn telefoon en ging verder met spelletjes spelen. Ik ben toen weer naar bed gegaan en hij volgde meteen maar ging slapen. Terwijl ik mijn sexy nachtjurkje aan had...

Als ik er ruzie over maak of vertel dat ik ermee zit schiet hij in de aanval en kan ik niks goeds meer zeggen. Hij zegt dat dan hij verliefd is en van me houd maar dat de seks spannend moet blijven en het dus geen nut heeft om het vaker of op een spontaan moment te doen...

Ben ik nou zo gek of is dit super raar????

Misschien kan ik iets met jullie advies!
Alle reacties Link kopieren
Weetnietwattedoen1 schreef:
04-10-2018 16:20
Ik doe al het werk door tijdens de seks en voorspel vanalles bij hem te doen en hij dus niet bij mij. Moet altijd boven op zitten en nooit andere posities. Hij raakt mijn plek gewoon niet tot weinig aan. En jawel hoor wij werken allebei. Dat was het eerste weekend dat we seks hadden, ik was vergeten dat er bij te zetten
Je schreef in je op dat je nu pas weet wat echte seks is want in je vorige relatie was het niet wat.
Maar in deze post klink je behoorlijk ontevreden.
Ik weet niet wat je nu helemaal wilt want over de inhoud van de seks ben je niet tevreden, maar hij moet je wel voor het minste geringste bespringen, 1 keer per dag is te weinig en dat ben je keer op keer bespreekbaar aan het maken met hem. Sorry heur, maar ik zou er ook van opdrogen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven