Geen voorbehoedsmiddel

04-04-2012 11:49 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Omdat
Gewoon geen voorbehoedsmiddelen gebruiken en wanneer je toch zwange rbent de artsen aanklagen. Best spannend, living on the edge.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:lot69 schreef op 04 april 2012 @ 12:06:

Vraag is serieus hoor. Luie eitjes syndroom, heeft met hormonen te maken. Google het maar eens. Ga natuurlijk hier niemand voor de gek houden. Gyn ben ik al geweest, die kon ook maar een eierstok zien..Je bedoelt het PCO-syndroom?
Als je contact hebt met je huisarts en met je gyn hierover, zou ik zeggen: bel één van hen op en bespreek je kansen zwanger te worden en het gebruik van anticonceptie.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Dat is misschien inderdaad een betere benaming ervoor.
Luie kippen kan ik me iets bij voorstellen, maar luie eieren?
odi et amo
Nou Lot, ik heb ook PCOS en ik ben zwanger hoor, zonder welk medisch ingrijpen dan ook. Ik zou zeggen: wil je niet zwanger worden, gebruik alsjeblieft een condoom!
Maja82, ik denk dat je gelijk hebt,dat het dat is, de symptomen die er in staan,herken ik allemaal..
Als je wil proberen zwanger te worden zul je aan de hormonen moeten.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Polycysteu ... umsyndroom
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ingmagh, dat ga ik ook zeker doen.
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat een arts een dergelijk advies zou geven.
Sta ik net bij de groenteman, vraag ik: 10 luie eieren alstublieft, liefst scharrel.......
Ja en?
quote:lamaatje schreef op 04 april 2012 @ 12:12:

Luie kippen kan ik me iets bij voorstellen, maar luie eieren?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ja, dat voor het zingen de kerk uit is toch ook niet echt een feest, of wel? Als je geen kinderwens hebt is dat in jouw geval wel een geluk bij een ongeluk.

Sterilisatie?
Speelt
En
Als er geen kinderwens is, dan kan je het risico maar beter niet nemen. Voorbehoedsmiddelen gebruiken dus.
Bedankt voor jullie meningen!
quote:lot69 schreef op 04 april 2012 @ 12:37:

Bedankt voor jullie meningen!Bedankt voor het weghalen van je posts!
Hij staat er weer.
Luie eitjes bestaan helemaal niet, die eieren zijn "lui" omdat je hormoonbalans niet goed is en er daarom geen of te weinig groei is van die eitjes.

Ik zou heel hard een andere huisarts gaan zoeken, liefst niet uit het jaar nul. En als je niet zwanger wilt worden, toch ook maar voorbehoedsmiddelen gebruiken, want soms zijn die eitjes toch ineens niet zo lui.

En het weghalen van je posts is uitermate kinderachtig en irritant.
Daarom staat luie ook tussen haakjes.. Kan het te maken hebben omdat mannelijk hormoon verhoogd is..
quote:lot69 schreef op 04 april 2012 @ 12:50:

Hij staat er weer.

Je bent alleen vergeten te melden dat de dokter heeft gezegd dat je geen voorbehoedsmiddel hoeft te gebruiken.

Of was dat misschien toch niet wat de dokter had gezegd, maar wat je zelf had verzonnen door je luie eieren?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Zo hij staat weer goed. Jammer dat iedereen zo aanvallend doet, forum is toch om dingen te vragen en niet in de zeik gezet te worden. Wie neemt wie dan niet serieus?
OMG, is het iedere dag tegenwoordig domme topics dag?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven