Geen zin in seks

21-01-2021 08:44 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,


Ik heb nu voor een half jaar een vriend. We hebben het erg leuk en we zijn elke dag samen. We hadden eerst wel regelmatig seks. Sinds een tijd is dit niet meer. Dit komt vooral door mij. Ik heb gewoon geen zin. Echt 0,0 gewoon. Ik word niet opgewonden als hij mij aanraakt, ik vind het eerder vervelend en duw hem weg. Ik vind het echt vervelend voor hem omdat hij het nog wel graag wilt. Soms denk ik dat het komt door de pil. Heeft iemand tips voor mij?
Alle reacties Link kopieren
Wat weet hij precies? Lukt het hem om na de eerste keer klaar komen op dezelfde dag nog een keer stijf te worden? Een tweede keer klaar komen op dezelfde dag zou best eens iets langer kunnen duren.
Vijf minuten is inderdaad erg kort. Is het daarna voor hem ook "klaar" of weet hij je verder te plezieren? En hebben jullie geëxperimenteerd om die vijf minuten op te rekken?

En wat boekenlegger0 ook vraagt, kan hij na een pauze weer stijf worden?
Alle reacties Link kopieren
TheWizz schreef:
21-01-2021 21:18
Vijf minuten is inderdaad erg kort. Is het daarna voor hem ook "klaar" of weet hij je verder te plezieren? En hebben jullie geëxperimenteerd om die vijf minuten op te rekken?

En wat boekenlegger0 ook vraagt, kan hij na een pauze weer stijf worden?
Als hij eenmaal klaargekomen is kan hij niet meer stijf worden. Hij wilt wel altijd nog wat bij mij doen zodat ik ook klaarkom maar vaak heb ik daar niet zo zin meer in. Het is wel hoe vaker we seks hebben per week hoe makkelijker het gaat. Dus ik ga gewoon een beetje zin maken en hopen dat het beter word. En even met hem praten
Alle reacties Link kopieren
Mariabern1234 schreef:
22-01-2021 06:35
Als hij eenmaal klaargekomen is kan hij niet meer stijf worden. Hij wilt wel altijd nog wat bij mij doen zodat ik ook klaarkom maar vaak heb ik daar niet zo zin meer in. Het is wel hoe vaker we seks hebben per week hoe makkelijker het gaat. Dus ik ga gewoon een beetje zin maken en hopen dat het beter word. En even met hem praten
Probeer penetratie eens niet als het belangrijkste te zien.
Eerst handen, monden etc. En pas als je allebei uitgeput bent en er bijna geen zin meer in hebt :)
Dan pas mag hij naar binnen.
Mariabern1234 schreef:
22-01-2021 06:35
Als hij eenmaal klaargekomen is kan hij niet meer stijf worden. Hij wilt wel altijd nog wat bij mij doen zodat ik ook klaarkom maar vaak heb ik daar niet zo zin meer in. Het is wel hoe vaker we seks hebben per week hoe makkelijker het gaat. Dus ik ga gewoon een beetje zin maken en hopen dat het beter word. En even met hem praten
Iedereen is anders "tussen de lakens". Het is natuurlijk vervelend dat hij zo snel klaarkomt, zeker als je referentiekader anders is - je dus anders gewend bent. Wat tips die ik kan bedenken:
  • Mocht je het nog niet geprobeerd hebben: zorg dat jij klaarkomt voordat het zijn beurt is. Dus een lekker lang voorspel, vingeren, beffen, etc. Als jij bent klaargekomen, pas dan overgaan op neuken.
  • Probeert hij al zijn orgasme uit te stellen? Net voordat hij voelt dat hij gaat komen terugtrekken en op een andere manier plezier hebben met elkaar. Zoek online ook eens op "edging".
  • If all else fails, kan hij nog naar de huisarts gaan en het probleem voorleggen. Er zijn cremes die hem wat minder gevoelig maken, waardoor hij minder snel komt. Persoonlijk zou ik voorzichtig zijn met het online kopen van middeltjes, omdat er twijelachtige (om het subtiel te zeggen) ingredienten in kunnen zitten.
Als de wil bij jullie beiden wel is, valt dit ongetwijfeld op te lossen. Hetgeen waardoor de seks met je ex beter was, was dat puur en alleen dat je ex wel langer kon doorgaan? Denk daar eens over na, vermoedelijk is er wel meer dan alleen dat. Je kunt hem die zaken ook als tips geven. En complmenten voor je huidige partner, dat hij er actief mee bezig is, is een goed en mooi iets :)
Waarom gaat het steeds over hem? Wat heeft TO nodig om op te warmen? Geil te worden? Bevredigende seks te hebben? Een orgasme te krijgen? Pas als je dat scherp hebt én in de praktijk weet te brengen, los je dit probleem op. Of haar vriend dat orgasme van hem 5 minuten kan uitstellen of niet, is niet zo relevant.
Alle reacties Link kopieren
Henk, ik heb al een tijd geen zin meer in seks. Dat is je vast wel opgevallen. Ik vind jou echt super leuk en aantrekkelijk, maar de seks vind ik niet fijn. Als je graag een seksleven met mij wil hebben moeten we iets veranderen.

Zoiets?

Oh en ik zou afspreken dat er een tijdje geen penetratie meer is en hij mag oefenen in met jou spelen.
Het leven is niet eerlijk
Waarom wordt er helemaal niet meer gereageerd op dat pilverhaal? Je schrijft dat je het niet eens kan hebben dat hij je aanraakt; komt dat echt doordat hij niet zo goed is in bed?

Of laat ik het anders zeggen: als je partner zó slecht is in bed dat je terugdeinst als hij je aanraakt, wordt het dan niet tijd om je conclusie te trekken?
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
22-01-2021 17:34
Waarom gaat het steeds over hem? Wat heeft TO nodig om op te warmen? Geil te worden? Bevredigende seks te hebben? Een orgasme te krijgen? Pas als je dat scherp hebt én in de praktijk weet te brengen, los je dit probleem op. Of haar vriend dat orgasme van hem 5 minuten kan uitstellen of niet, is niet zo relevant.

Het gaat om hem, juist omdat hij er niet zoveel moeite voor lijkt te doen. Meneer zit er alleen maar voor z'n eigen gerief en dat is het. Nadat hij is klaargekomen zit een tweede ronde er niet in. Nog een beetje friemelen, hopen dat zij wel klaarkomt en that's it. Tja... Als ik daarmee seks zou moeten hebben, dan had ik er op voorhand ook al niet veel zin in.

Dus inderdaad, even met meneer om tafel gaan zitten. Eisen dat hij beter z'n best doet, want dit gaat 'm niet worden zo. Als het nu al helemaal kut is qua seks, hoe waardeloos is het dan wel niet over een paar jaar?
FitsSprits schreef:
23-01-2021 21:46
Het gaat om hem, juist omdat hij er niet zoveel moeite voor lijkt te doen. Meneer zit er alleen maar voor z'n eigen gerief en dat is het. Nadat hij is klaargekomen zit een tweede ronde er niet in. Nog een beetje friemelen, hopen dat zij wel klaarkomt en that's it. Tja... Als ik daarmee seks zou moeten hebben, dan had ik er op voorhand ook al niet veel zin in.

Dus inderdaad, even met meneer om tafel gaan zitten. Eisen dat hij beter z'n best doet, want dit gaat 'm niet worden zo. Als het nu al helemaal kut is qua seks, hoe waardeloos is het dan wel niet over een paar jaar?
Waarin moet hij beter zijn best doen dan? Raden wat zijn vrouw lekker vindt?
Je bent zelf verantwoordelijk voor je seksleven. Als jij het anders wil, moet je vertellen wát je wil. Tenzij je partner helderziend is, dan hoeft het niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven