Gekantelde baarmoeder

19-10-2021 11:29 14 berichten
Hoi dames,

Mijn vrouw en ik hebben een prima seksleven alleen zitten we nogal vast geroest aan standje missionaris. We hebben in het verleden wel andere standjes geprobeerd maar het deed vaak snel pijn bij mijn vrouw. We hebben daar verder nooit iets mee gedaan tot dat ze vorig jaar tijdens een zwangerschap hoorde dat ze een gekantelde baarmoeder heeft. Dit zorgt verder voor geen problemen maar kan wel de pijnklachten tijdens andere standjes veroorzaken.

Nu zijn we eigenlijk op zoek naar standjes die wel fijn zijn, we houden wel van stevigere seks maar de standjes die daarvoor geschikt zijn, zijn vaak ook de standjes waarbij je diep penetreert wat pijn veroorzaakt zo lijkt het.

Zijn er hier vrouwen met vergelijkbare ervaringen en tips voor ons?
Alle reacties Link kopieren
Dat is toch een kwestie van uitproberen? Heeft ook te maken met de lengte van de penis, wel-niet wat meer voor-of achterover leunen etc.

Wat voor mij/een willekeurige andere forummer werkt, hoeft voor jouw vrouw niet te gelden.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Bijna iedere baarmoeder is gekanteld. Ofwel naar voren, of juist meer naar achteren. Soms ligt hij heel ver naar achteren gebogen.
Bij Westerse vrouwen in de meeste gevallen naar voren en bij vrouwen in Azie veelal naar achteren.
Het zou kunnen dat bepaalde standjes net een hoek geven waarbij de baarmoeder op een vervelende manier geraakt wordt.
Mijn ervaring is, met een stevig naar achter gekantelde baarmoeder, dat je echt goed opgewonden moet zijn om alle standjes zonder ongemak te kunnen doen. Een baarmoeder richt zich namelijk wat op bij genoeg opwinding. En dat, in combinatie met nat genoeg zijn, kan de seks makkelijker maken.
Verder ken ik ook heel veel vrouwen met een naar voren gekantelde baarmoeder waarbij doggystyle gewoon pijn doet.
Dus soms krijg ik het idee dat het niet eens per se aan de stand hoeft te liggen.
Alle reacties Link kopieren
Je zou de Ohnut kunnen proberen. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar het is een sextoy speciaal ontwikkeld om diepe penetratie te "voorkomen" zonder dat de man zich in hoeft te houden. Online lees ik er iig veel positieve verhalen over.
Alle reacties Link kopieren
Wat hebben jullie tot nu toe geprobeerd?

Sowieso kan ze bovenop gaan zitten, dan bepaalt ze zelf hoe diep en heftig.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet hoe mijn baarmoeder ligt, maar ik op handen/knieën en dan vriend van achteren doet mij altijd pijn, tenzij het langzaam gaat en hij niet doorduwt. Ik vermoedde inderdaad wel dat het met de baarmoeder te maken had. Ik op mijn buik en hij bovenop gaat dan weer wel prima. Is inderdaad een kwestie van samen uitproberen en naar elkaar luisteren toch? Het is niet dat je gefaald hebt als het pijn doet, alleen een signaal dat je iets anders moet gaan doen.
Alle reacties Link kopieren
Oh en je kan de stand van de baarmoeder enigszins beinvloeden door eerst te plassen voor de seks of juist niet.
Dat zou je kunnen uitproberen. De hoek kan dan net iets anders zijn waardoor bepaalde standjes makkelijker gaan.
Bedankt voor de reacties, ik snap dat we het zelf vooral uit moeten proberen. Maar het is nogal 'vervelend' als alles wat je uitprobeert eigenlijk pijn doet of tegenvalt. Hierdoor is het plezier om iets uit te proberen eigenlijk al weg en slaat dat om in spanning/angst voor pijn wat natuurlijk alleen maar tegen werkt.

Haar baarmoeder is overigens naar achteren gekanteld.

We gaan in ieder geval de Ohnut eens proberen. Daarnaast toch maar blijven proberen.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het niet zo goed, wat is er jammer aan een beetje experimenteren? In het ergste geval doet het wat pijn en dat moet ze gewoon op tijd aangeven.
Daar komt bij dat er in "missionaris" heel veel af te wisselen is. Mijn lief en ik neuken ook vnl in missionaris omdat we dan tegelijkertijd kunnen zoenen en we het veruit het meest intieme standje vinden maar dat is verre van saai. Soms houdt hij mijn handen vast boven mijn hoofd of hij tilt zijn bovenlijf op zodat ik naar ons kan kijken. Hij gooit een enkel over zijn schouder (is voor je vrouw misschien wat minder lekker maar jij kan ook proberen wat minder diep te gaan) of we neuken heel loom en langzaam terwijl we elkaar strelen en zoenen.
Niks saais aan.
...
In missionaris varieren we ook wel. Het is alleen soms voor ons gevoel frustrerend dat alle andere dingen we proberen 'pijn' oplevert. Vandaar hoopte we op tips van vrouwen/koppels die tegen hetzelfde aangelopen zijn icm een naar achter gekantelde baarmoeder.

Het klinkt heel simpel om te blijven experimenteren, maar als het keer op keer pijn doet dan haalt dat op die momenten het plezier weg. En maakt het ons angstiger om andere dingen te proberen.
Alle reacties Link kopieren
Zie het eerste antwoord.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Of je vrouw wel of niet een gekantelde baarmoeder heeft, is denk ik niet zo relevant. Ik heb nl. ook een gekantelde baarmoeder en nergens last van. Ik vind stevig stoten juist lekker.

Waar het voor jullie belangrijk is, is om manieren en standjes te vinden die fijn zijn. En als je vrouw écht zoveel last heeft, zou een bezoekje aan de gyn. misschien geen overbodige luxe zijn. Ik weet nl. niet of alleen die kanteling nu zoveel pijn zou moeten veroorzaken. Misschien speelt er ook wat anders mee?
Alle reacties Link kopieren
Dat laatste wat Diyer zegt denk ik ook.
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Ligt bij mij ook aan de periode van de maand. Tijdens mijn ovulatie en menstruatie kan doggy style niet. Doet zeer en hij zit dan echt tegen mijn baarmoedermond aan. Soms helpt het dan nog wel eens wat te schuiven van positie. Dus wat “hoger” op bed positioneren (met mijn armen). Maar liever dan niet.
Andere momenten van de maand kan het prima.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven