Gevoelens voor collega

08-11-2019 20:58 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds een half jaar gevoelens voor een collega op de afdeling. Het begon bij onschuldig flirten maar we hebben inmiddels al gezoend enzo op kantoor. Voor hem is het alleen sex, omdat hij thuis gewoon een vrouw en kinderen heeft. Ik weet dat het stom is en dat je van getrouwde mannen moet afblijven, maar stiekem zijn we allemaal roofdieren. Hij zei na de laatste keer dat hij het niet meer durft. Ouch dat was pijnlijk om te horen! En tja ik kan natuurlijk niets anders doen dan accepteren, want ik kan bot gezegd alleen maar zijn neukstaaf krijgen. Ik kan me moeilijk concentreren op werk. Het liefst hoop ik dat ik een berichtje van hem krijg. Ik voel me zo verloren..

Wat moet ik doen?

Heb je ooit sex met een collega gehad?

Totaal aantal stemmen: 88

Ja (35%)
Nee (52%)
Nee, maar zou ik wel spannend vinden. (13%)
Van zoenen gaat het ineens naar seks. De echte pointe komt bij de vraag. In plaats van advies te vragen (wat moet ik doen?), pols je naar andere avontuurtjes op het werk.

Misschien kan je in het minnaarstopic nalezen waarom seks met sterke verwachtingen in een affaire meestal een slecht idee is. Ofwel ben je tevreden met die neukstaaf, ofwel kap je er beter zelf mee. Genoeg single mannen die openstaan voor seks...
Is het nou alleen zoenen of ook seks? OP is nogal tegenstrijdig.
Chubby87 schreef:
09-11-2019 07:31
Ook mensen zijn niet monogaam.
Dat is een misvatting die toevallig goed in jou straatje past. Heel veel mensen zijn met volle overtuiging en tevreden monogaam. Sommigen zijn dat niet.
Suzan_1991 schreef:
09-11-2019 11:43
Is het nou alleen zoenen of ook seks? OP is nogal tegenstrijdig.
"Gezoend enzo op kantoor."
Ik was eigenlijk al blij dat ons de details bespaard bleven.
Nu krijgen we misschien wel van die Monica Lewinsky-perikelen te lezen.
:idee: De hele post kan dan wel gelijk in de Lees ook.
Oriander schreef:
09-11-2019 11:59
"Gezoend enzo op kantoor."
Ik was eigenlijk al blij dat ons de details bespaard bleven.
Nu krijgen we misschien wel van die Monica Lewinsky-perikelen te lezen.
:idee: De hele post kan dan wel gelijk in de Lees ook.
Nou de details hoef ik ook niet te weten. Het staat er nu alleen zo raar.
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
09-11-2019 12:46
Nou de details hoef ik ook niet te weten. Het staat er nu alleen zo raar.
ze kan zijn 'neukstaaf' krijgen, en hij wil niet meer dan alleen 'seks', dus er is gerampetampt hoor
lilalinda schreef:
09-11-2019 12:56
ze kan zijn 'neukstaaf' krijgen, en hij wil niet meer dan alleen 'seks', dus er is gerampetampt hoor
Ja, op kantoor, maar hij durft niet meer. :)
FitsSprits schreef:
09-11-2019 09:31
As we speak heb ik seks met een collega. Beiden getrouwd, beiden niet trots op wat we doen. Maar het is zo vele vele vele malen beter dan wat we thuis in bed aantreffen.
En waarom maken jullie dan geen eind aan jullie relaties?
Ik heb seks gehad met één (externe) collega. Hij was geen vaste collega maar kwam om te ondersteunen of om in te vallen. Bij ons ging het er nogal sletterig aan toe. We hadden 10 uur lang samengewerkt en hele diepe gesprekken gevoerd. Na die dienst bood hij aan mij naar huis te brengen. Ik bood hem thee aan omdat hij nog heel ver moest rijden, hij woont namelijk precies de andere kant op vanaf die werklocatie. En van het één kwam het ander. :nut: Dat is daarna nog veel vaker gebeurd. Maar op werk hielden we ons in. Ik vind het namelijk erg bizar onprofessioneel om te zoenen/neuken op je werk. En wij waren beide niet getrouwd overigens.
Charles_Gentle28 schreef:
09-11-2019 10:51
Genoeg single mannen die openstaan voor seks...
Ja, maar waar vind je er 1 met een tampeloerus zo lang en hard als een Amsterdammertje, met een seksueel uithoudingsvermogen als Lance Armstrong op EPO, zo dominant als een secretaris-generaal op het Ministerie van Justitie en Veiligheid Veiligheid en Justitie maar tegelijkertijd ook zo gentle als Bambi en Stampertje in een bloemenveld...
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb seks gehad met een collega.. ben er overigens uiteindelijk ook mee getrouwd (en nog steeds)

Je bent even afleiding geweest, en nu ben je afgedankt..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Charles_Gentle28 schreef:
09-11-2019 10:51
Genoeg single mannen die openstaan voor seks...
Dat is natuurlijk véle malen minder spannend. Een beschikbare man, stel je voor zeg.
Even serieus: soms is er sprake van veel aantrekkingskracht tussen mensen. Als één van hen getrouwd is en toch besluit iets met die aantrekkingskracht te doen, is dat aan hem/haar. Zolang je maar geen verwachtingen gaat krijgen van zo iemand. Dat is 9 van de 10 keer totaal niet realistisch. Dus TO: accepteer het en ga verder met je leven. Dat dat moeilijker is omdat je hem nog vaak gaat tegen komen is je eigen schuld. Dat kon je van te voren weten.
Alle reacties Link kopieren
Chubby87 schreef:
09-11-2019 02:51
Ik nam nooit het initiatief, maar kan ook geen nee zeggen. Ik ben zo verliefd op hem..
Roofdier?
Neukstaaf?

Romantisch....
Alle reacties Link kopieren
Lotus90 schreef:
10-11-2019 11:02
Even serieus: soms is er sprake van veel aantrekkingskracht tussen mensen. Als één van hen getrouwd is en toch besluit iets met die aantrekkingskracht te doen, is dat aan hem/haar. Zolang je maar geen verwachtingen gaat krijgen van zo iemand. Dat is 9 van de 10 keer totaal niet realistisch. Dus TO: accepteer het en ga verder met je leven. Dat dat moeilijker is omdat je hem nog vaak gaat tegen komen is je eigen schuld. Dat kon je van te voren weten.
Klopt, je hebt helemaal gelijk.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel voor jullie reacties.

Het is eigenlijk wel beter dat hij geen contact meer zoekt buiten werkgerelateerde zaken. Het gevoel gaat met de tijd wel weg.

Fijne avond nog en hopelijk op een goede week!
Vervelend dat je hierin terecht bent gekomen.
Jij bent verliefd, hij wilde alleen seks (waarschijnlijk).
De kans is erg klein dat jullie samen gelukkig gaan worden.
In dit verhaal blijven zwelgen gaat je op lange termijn niet gelukkig(er) maken.

Neem afstand en realiseer je dat verliefdheid echt over kan gaan, nu denk je misschien van niet.
Hoe meer je er aandacht aan geeft, hoe erger het allemaal lijkt.

Hij wordt op den duur ook maar gewoon.
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
10-11-2019 10:05
En waarom maken jullie dan geen eind aan jullie relaties?
Work in progress...
Lotus90 schreef:
10-11-2019 10:58
Dat is natuurlijk véle malen minder spannend. Een beschikbare man, stel je voor zeg.
Ach, natuurlijk. Liever een getrouwd exemplaar om dan schrale vluggertjes met te doen op toiletten, autobanken of in de bossen en toch maar a.u.b. geen parfum dragen.
Chubby87 schreef:
10-11-2019 20:16
Dankjewel voor jullie reacties.

Het is eigenlijk wel beter dat hij geen contact meer zoekt buiten werkgerelateerde zaken. Het gevoel gaat met de tijd wel weg.

Fijne avond nog en hopelijk op een goede week!
Verstandig.
Wat is voor jou het verschil tussen schuldig en onschuldig flirten?
Charles_Gentle28 schreef:
11-11-2019 18:09
Ach, natuurlijk. Liever een getrouwd exemplaar om dan schrale vluggertjes met te doen op toiletten, autobanken of in de bossen en toch maar a.u.b. geen parfum dragen.
Nou ja, als je vluggertjes op de werkplek, toiletten, in de auto en in de bossen spannend vindt, prima. Maar het is toch een heel stuk makkelijker/comfortabeler om de man gewoon bij je thuis uit te nodigen? Hij is getrouwd hè. TO niet. Als ik het tenminste goed begrepen heb.
Lotus90 schreef:
13-11-2019 10:12
Maar het is toch een heel stuk makkelijker/comfortabeler om de man gewoon bij je thuis uit te nodigen?
Akkoord en die plaats heeft ook mijn voorkeur om af te spreken, omdat je dan ongestoord kan vrijen. Hoop dat de ironie in mijn vorig bericht duidelijk was.
Alle reacties Link kopieren
Lotus90 schreef:
10-11-2019 11:02
Even serieus: soms is er sprake van veel aantrekkingskracht tussen mensen. Als één van hen getrouwd is en toch besluit iets met die aantrekkingskracht te doen, is dat aan hem/haar. Zolang je maar geen verwachtingen gaat krijgen van zo iemand. Dat is 9 van de 10 keer totaal niet realistisch. Dus TO: accepteer het en ga verder met je leven. Dat dat moeilijker is omdat je hem nog vaak gaat tegen komen is je eigen schuld. Dat kon je van te voren weten.
Ben het met de eerste zin volledig eens, niet met de tweede, als je weet dat een ander getrouwd is en je hebt er toch seks mee, faciliteer je toch het overspel en ben je "medeplichtig" aan het verdriet wat dat aan de andere kant oplevert, niet erg netjes in mijn ogen.
kes49240 schreef:
14-11-2019 10:46
Ben het met de eerste zin volledig eens, niet met de tweede, als je weet dat een ander getrouwd is en je hebt er toch seks mee, faciliteer je toch het overspel en ben je "medeplichtig" aan het verdriet wat dat aan de andere kant oplevert, niet erg netjes in mijn ogen.
Daar ben ik het deels mee eens. Je bent dan inderdaad medeplichtig. Maar de verantwoordelijkheid ligt altijd bij degene die een ander trouw heeft beloofd. Als buitenstaander heb je daar verder niets mee te maken. Zelf vermijd ik getrouwde mannen zoveel mogelijk. Maar dat is niet omdat ik me verantwoordelijk voel voor het huwelijk/geluk van andere vrouwen. Dat doe ik voor mezelf. Ik heb namelijk niets aan een man die al getrouwd is. Ik handel eerlijk gezegd in de meeste gevallen volledig vanuit mijn eigen belang en ga mijn beweegredenen niet mooier maken dan ze zijn.
Charles_Gentle28 schreef:
13-11-2019 14:32
Akkoord en die plaats heeft ook mijn voorkeur om af te spreken, omdat je dan ongestoord kan vrijen. Hoop dat de ironie in mijn vorig bericht duidelijk was.
:proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven