Glijmiddel

25-06-2009 20:57 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ik ben nieuw op het forum en heb direct een vraagje.

Sinds kort gebruiken mijn man en ik glijmiddel tijdens de sex omdat ik nogal droog ben. Ik heb het glijmiddel van Trekpleister eigen merk gekocht maar die vind ik zo plakkerig en je hebt er behoorlijk wat van nodig.

Zijn hier glijmiddel gebruiksters? En welke gebruiken jullie dan?
Eros (of Pjur). De rest is kauwgom



Het is vrij prijzig, maar je hebt dan ook maar 1 druppeltje nodig.
Alle reacties Link kopieren
Durex heeft ook een glijmiddel/massage olie.



Je huid moet er alleen wel tegen kunnen
Alle reacties Link kopieren
Van mijn arts heb ik het advies gekregen om KY-gel te kopen, verkrijgbaar bij de apotheek. Dit glijmiddel schijnt ook door artsen bij inwendig onderzoek gebruikt te worden (op die info zit je waarschijnlijk niet te wachten ) Kan je niet vertellen hoe die gel is, want ik moet 'm nog kopen.
Ik zou echt voor de Eros gaan. Kan je ook heerlijk mee masseren.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag dat Eros ook een glijmiddel heeft met een verwarmende werking. Zou dat echt meer stimuleren?

De prijs vind ik wel meevallen hoor.
Alle reacties Link kopieren
KY-gel is goed. Die is niet droog. Van Sensilube kreeg ik altijd een schimmelinfectie, vandaar dat ik op de KY-gel overgestapt ben.
Ik zou er niet aan beginnen, aan die verwarmende werking. Maar probeer het zou ik zeggen
2 homo-vrienden van me zweren bij eros...
Ik vind Eros ook het fijnst, vooral omdat het niet plakt en je het overal op kunt smeren
Alle reacties Link kopieren
Sensilube is ook goed. Durex play is knudde. Kan je mee masseren en als glijmiddel gebruiken staat er op. ik dat eens uitproberen, zat vriend vastgelijmd aan de lakens na een massage, brrrr.
Sensilube voelt als lijm in vergelijking met Eros.
Alle reacties Link kopieren
Aha, oke, zoveel ervaring heb ik er niet mee, maar dat moet dan wel heeel erg smooth gaan....haha.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind fun factory toy fluid ook heel prettig. Kan je ook gebruiken met condooms en met vibrators (sommige glijmiddelen tasten latex aan) en wat ik ook handig vind is dat het in een pompje zit. Kan je dus met een hand iets pakken en soms is dat logistiek gezien erg handig.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Alle reacties Link kopieren
quote:tinder schreef op 25 juni 2009 @ 23:35:

Sensilube is ook goed. Durex play is knudde. Kan je mee masseren en als glijmiddel gebruiken staat er op. ik dat eens uitproberen, zat vriend vastgelijmd aan de lakens na een massage, brrrr.Sensilube vond ik ook knudde... WET Platinum is wat mij betreft ook prima
Alle reacties Link kopieren
Mag ik Lubrin van harte aanbevelen - als je er niet tevreden over bent krijg je je geld terug - www.lubrin.biz is de website - succes Carla
Alle reacties Link kopieren
quote:JillM schreef op 25 juni 2009 @ 21:47:

Van mijn arts heb ik het advies gekregen om KY-gel te kopen, verkrijgbaar bij de apotheek. Dit glijmiddel schijnt ook door artsen bij inwendig onderzoek gebruikt te worden (op die info zit je waarschijnlijk niet te wachten ) Kan je niet vertellen hoe die gel is, want ik moet 'm nog kopen.





Hemaglijmiddel!!

Enne, KY gel gebruik ik bij de uitstrijkjes, gaat prima :D
Alle reacties Link kopieren
KY gebruik ik ook, prima spul. Gewoon bij de Kruidvat te koop.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jannemaan schreef op 26 juni 2009 @ 18:25:

[...]





Hemaglijmiddel!!



Echt waar, verkoopt Hema glijmiddel?!





Wow
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Alle reacties Link kopieren
quote:Spijker schreef op 28 juni 2009 @ 16:40:

[...]



Echt waar, verkoopt Hema glijmiddel?!





WowJep, voor 3 euro ofzo? En het werkt prima!
Alle reacties Link kopieren
En condooms!



Nu zelfs in de aanbieding
Alle reacties Link kopieren
Eros, echt heel fijn spul.
Alle reacties Link kopieren
Tjee.... die hema toch!

http://www.hema.nl/nl-nl/ ... ms_noppen-(11971002).aspx

Zelfs condooms met noppen! (al weet ik nog niet zo goed wat ik me daarbij moet voorstellen, want bij de hema zie ik dan toch iets voor me met frisse, vrolijke stippen
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Alle reacties Link kopieren
quote:Spijker schreef op 28 juni 2009 @ 16:54:

Tjee.... die hema toch!

http://www.hema.nl/nl-nl/ ... ms_noppen-(11971002).aspx

Zelfs condooms met noppen! (al weet ik nog niet zo goed wat ik me daarbij moet voorstellen, want bij de hema zie ik dan toch iets voor me met frisse, vrolijke stippen [afbeelding]weer een ervaring rijker en een illusie armer....;-]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven