goed lijf betere (meer..) sex

19-06-2008 12:38 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees hier veel over geen of minder zin , weinig sex of weing variatie vaak door drukte, kinderen werk etc. Welke rol speelt persoonlijke presentatie dwz goed verzorgd of niet nu in dit verhaal.

Maakt een goed lijf nou verschil ?

gr Kwin
Emmeke schreef op 19 juni 2008 @ 18:35:

Waarom gaat elke discussie in no time over dik vs dun? Daar ging het de topicopenster hier misschien helemaal niet om?

Klopt, TO had het over persoonlijke presentatie/ goed lijf

well, dat er maar heel weinig mensen geinteresserd zijn in iemand die niet goed verzorgd overkomt mag (voor mij dan) duidelijk zijn. En indeed een dikker iemand kan ook een goed lijf hebben, maar voor velen zijn slanke mensen nou eenmaal aantrekkelijker, tja en dat zijn diegenen die reageeren.....
Maar het ging over ZIN ....... heb je minder zin als je iets bent aangekomen / afgevallen , heb je minder zin als je benen niet zijn geschoren , heb je minder zin als je een week niet bent wezen douchen ?

Of ; is jouw zin afhankelijk van hoe je partner zich presenteert ?

Ik kan enorme zin krijgen van iemand die zich leuk " presenteert " ... Ik kan , als ik erge zin heb , ook door het - tijdelijke - niet verzorgde uiterlijk ( klussen bijvoorbeeld , of een hangdag in badjas ) van mijn partner heenkijken .( in het geval van een ander dan mijn partner dan kijk ik daar niet doorheen ) En ik zou het wel jammer vinden als hij zijn haar zou verliezen , een kunstgebit moest , een baard liet staan en aan de jampotglazen moest , maar dan nog zou ik zin hebben en anders zou hij weten hoe mijn zin op te wekken .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Het ligt voor mij toch anders, dat hele verzorgde hoeft voor mij eigenlijk niet zo. Natuurlijk is persoonlijke hygiëne wel belangrijk, maar die zo druk zijn met hun haar en of er toch zeker nergens een vuiltje zit... Bah.

Ik ben ook echt allergisch voor het woord Metroman.

Ik hou al niet echt van mannen met een kantoorbaan, want ik vind ze vaak van die weke handjes hebben.

Ik hou van mannen die met hun handen werken, waarbij je aan het lijf kan zien dat ze dat gespierde hebben gekregen van hun zware baan en niet van de sportschool.

Ik vind mijn man op zijn sexiest (?) als hij net uit zijn werk komt en nog niet gedoucht heeft, zodat hij ruikt naar vet en olie en een heel klein zweepje werkzweet.

Ik vind dat mannelijk. Lekker.
Nu man gestopt is met sporten op redelijk hoog niveau kan ik hem eindelijk "terug" knijpen in zijn billen....Heerlijk!

Eindelijk zie en voel ik lekkere mannen billen...( lees: hij is wat voller geworden...hihihi!)

Hij heeft dezelfde gretige blik in zijn mooie ogen als voorheen, dezelfde grote handen gaan net zo over mijn hele lijf met dezelfde zin en plezier in seks. Man is niet veranderd, eerder relaxer geworden. Niet dat hij een "hang (-bank) oudere" is geworden, maar heeft eerder een houding van ...zo ben ik!

Het is wat anders als ik 1 tot 2 kilo ben aangekomen...dan is het " huis te klein"....niks pas ik meer, voel mij dik en k*t...! Laat staan dat ik mij sexy voel.....mopper, mopper, mopper!

Van man gaat dan op een gegeven moment 1 wenkbrauw omhoog, hij zegt dan nog voor de "vorm"......wat wil je nou ??

en pakt mij dan vast.

Hij zorgt er voor dat ik mij weer sexy voel...

Tuurlijk houden wij ( door sporten ) ons gewicht/ lichaam in de gaten maar wat ik wil aangeven.....is dat meer of betere seks niets met het een goed of strak uiterlijk te maken heeft.

Het gaat erom hoe je je voelt, hoe je partner jou lekker en mooi in bed vindt/maakt en laat voelen en wat jij dan weer uit straalt en op jouw beurt dus geeft !!

Die wisselwerking...dat maakt die lekkere/ bijzondere sexuele klik!!
geheim1972 schreef op 20 juni 2008 @ 03:51:

Ik vind mijn man op zijn sexiest (?) als hij net uit zijn werk komt en nog niet gedoucht heeft, zodat hij ruikt naar vet en olie en een heel klein zweepje werkzweet.

Ik vind dat mannelijk. Lekker.

Mmm, olie, vet en werkzweet ... 8-P

Die van mij ruikt zo niet als hij van zijn werk komt... vandaar X-D
ik heb een heel goed lijf, maar aan mijn lijf geen seks, dat gaat ten koste van de sport
Maar mis je dat dan niet Meds?
Mijn man is slank en gespierd en dat vind ik jammie. Maar nog belangrijker vind ik het al die fris gedouched is en lekker ruikt als we tussen de klamme lappen duiken.

Ikzelf ben niet vreselijk slank en gespierd maar mijn man vindt mij toch erg jammie en ik zorg er zelf ook altijd voor dat als we de huwelijkse staat gaan consumeren, dat ik helemaal fris ben op alle plekken waarvan ik denk dat hij zijn tong gaat willen gebruiken.
Mizzzi schreef op 21 juni 2008 @ 02:19:

Maar mis je dat dan niet Meds?
Meds heeft daar geen tijd voor Mizzi, want als zij terugkomt van melken `s morgens vroeg, dan is haar man alweer opgehaald door het busje.
Een soort lat relatie dus ;-)
Meds, ervan afgezien dat seks me nogal belangrijk lijkt voor je geluk en welbevinden, snap ik de tegenstelling tussen sport en seks niet zo erg. Seks is, behalve heel veel meer, toch ook spórt?
ik ruik niet naar olie en smeer ed als ik van mijn werk kom.

ik ruik dan naar zweet,oud bier ( en nu nog ) rook.

is dat ook aantrekkelijk??

en zoals TO vraagt, of werk ed, of een goed lichaam mee helpt om een goede prestatie weg te zetten in bed....nou in mijn geval niet. zelfs naar een hele nacht te hebben gewerkt, en een volle bak bier in het buikje kan ik nog steeds mezelf helemaal overgeven aan ochtendsex en de tegenpartij op handen en voeten uit het bed laten rollen.

of is dit nu weer geen antwoord op de vraag??
Het gaat over de presentatie. Als je je goed in je vel voelt, gaan alle remmen los en hoef je tijdens het seksen aan niets anders te denken dan aan seks. En het zijn vooral vrouwen die zich graag goed in hun vel voelen.

Datmeenjeniet, fijn dat je café zo goed draait.

Wanneer de zaken goed gaan, werkt dat ook stimulerend en dat is dan weeral vooral een mannending.
@BM, volgens mij heb ik het er niet overgehad dat mijn cafe al dan niet goed draait, maar is dat een echt mannending dan?

is het voor een man belangrijk, en kan een man alleen goed presteren als hij zijn geldzaken goed op orde heeft??

voor mij maakt dat in iedergeval niks uit, geld of geen geld, krijg ik de kans dat neuk ik.

By the way, weet jij nu wat klikken is of niet Belggie
Dmjn, ik zou begot niet weten wat klikken is neen.

Maar wees zeker niet bedeesd het mij uit te leggen (tenzij er één of andere ladderzatte Belg met een spraakgebrek je wat wijsgemaakt heeft alvorens hij strike ging aan uw toog)

Met dat mannending bedoel ik maar, ik denk niet dat uw libido hetzelfde is wanneer je op het randje van failliet gaan staat. Ik zal maar even veralgemenen als je kopzorgen hebt, kan je onmogelijk perfecte seks beleven. Ook al ga je tekeer als een beest.

Enfin, dat dacht ik zo maar ; ik kan het natuurlijk ook niet allemáál weten.

Anderzijds als ik koppijn heb, letterlijk dan, en ik ga eens goed van grond, dan is de koppijn gewoon foetsie. Geweldig toch. Deze informatie wou ik even delen.
Dank u voor het delen............Nou misschien kunt u het ook niet weten, want het is zeer waarschijnlijk een Antwerpse uitdrukking.

maar onder klikken verstaat men het door slikken bij het pijpen.

ter verduidelijking, als de man klaarkomt he.

dus u ziet, zelfs hier op het forum is men nooit te oud om wat te leren.

Het genoegen was geheel aan mijn kant,

met vriendelijke groet DMJN
Kijk dat vind ik nu voor mezelf dan toch, opbouwend forummen.

Ik heb hier echt de mogelijkheid om mijn vocabulaire te verruimen, maar hier zeggen de vlamingen inderdaad gewoon "slikken".

Wat ik nu bijvoorbeeld zeer opwindend vind, is wanneer hij zegt : avale saloppe

Vanzelfsprekend gebruik je dit soort woordenschat alleen maar met een partner waarmee je ook buiten het bed reeds goed kennisgemaakt hebt. Anders zit de kans er in dat de dame in kwestie de helft van haar 250 euro - laarzen in uw gezicht gooit.

Seks is gewoon een kwestie van wikken en wegen, wat kan, wat kan niet, wat is gepast, wat niet. Spannend hoor !
Aha..........AVALE SALOPPE...........Mop, vertel mij wat dat is.

voor dat ik stoer uit de hoek wil komen, ik dat tegen iemand roep en dan een paar laarzen naar mijn toch al lelijke kop krijg.

is het zoiets als: in in galop gaan??

trouwens, seks is voor mij niks wikken en wegen, seks is voor mij recht voor zijn raap, rauw en hard.

klaar en wegwezen, het slachtoffer uitgeblust, versuft en wezenloos achterlaten.

dat ze pas een paar dagen later in de gaten krijgt wat er over haar heen is geraast.

das pas seks
"slik slet"

Zeg nu zelf, dat klinkt toch niet in het Nederlands.
Whahahhahahahhaha

prachtig dit, die ga ik onthouden. hahahahahaaa

ik zie het al helemaal voor me als ik dat zeg tijdens het feest der feesten.

en ze me niet begrijpend aan kijkt, en denkt: het zal wel goed zijn, wat is het toch een eigenlijk toch een schat.

whahhaaa prachtig, Belggie, deze is echt leuk.
seks kan je vergelijken met cardiosport, ik doe krachttraining dat is iets anders
Ik heb 't idee dat 'een goed lijf' voor seks vooral een fit lijf moet zijn. Hoe beter iemand in vorm is, hoe beter de seks kan zijn, denk ik. Iemand die snel moe is, geen uithoudings vermogen heeft, de heel tijd kramp krijgt, bepaalde standjes niet kan volhouden of niet lenig is, dat lijkt me veel vervelender dan iemand met een bierbuikje of ongeschoren oksels!!!

Ohja en ik hoor trouwens ook dat 't wetenschappelijk bewezen is dat mensen die beter in vorm zijn, ook vaker en betere seks hebben. Voor mij compleet logisch.
hmm, en dat fitte mensen ook een hoger libido hebben. dat is dan gewoon een lichamelijk proces, niet eens geestelijk van 'zonder putjes heb ik meer zin' etc.
Hele hordes bodybuilders krijgt hun piem niet meer omhoog
Hij verschrompelt zelfs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven