goede standjes
maandag 19 augustus 2013 om 12:22
maandag 19 augustus 2013 om 13:20
Simpele regel om zelf uit te zoeken wat jullie fijn vinden: Ga op je rug op bed liggen en vraag je vriend of hij bovenop je komt liggen (buik op buik, gezichten naar elkaar toe en benen gesloten houden). Als je nu langzaam volledig om jullie eigen as draaien zodat je weer ligt zoals je lag dan heb je al een heleboel standjes voorbij zien komen.
Variaties/combinaties vanuit jou gezien:
Man voor / man achterBenen open / benen geslotenBenen buigen / benen strekken (een of beide)Torso oprichten / torso buigenRug hol / rug rechtStaan / knielen / zitten / liggen69
Alle variaties gelden natuurlijk ook voor hem.
Succes en veel plezier !!
Variaties/combinaties vanuit jou gezien:
Man voor / man achterBenen open / benen geslotenBenen buigen / benen strekken (een of beide)Torso oprichten / torso buigenRug hol / rug rechtStaan / knielen / zitten / liggen69
Alle variaties gelden natuurlijk ook voor hem.
Succes en veel plezier !!
Leven en beleven
dinsdag 20 augustus 2013 om 23:28
Zij is erg stevig, dan worden sommige standjes toch iets meer een puzzeltje lijkt me.
Ik kan me bv voorstellen dat je niet graag bovenop zit TO, of maakt dat je niet uit? Je zou ook bovenop kunnen liggen ipv zitten.
Wat me verder fijne standjes lijkt voor jullie is:
* hij op zijn zij, jij op je rug, je legt één been over zijn middel en één over zijn knieën. HIj kan je penetreren en strelen tegelijk.
* jij op je rug, hij op zijn knieën. Je legt je enkels op zijn schouders of één been op bed, één been vastgehouden door hem.
Have fun!
Ik kan me bv voorstellen dat je niet graag bovenop zit TO, of maakt dat je niet uit? Je zou ook bovenop kunnen liggen ipv zitten.
Wat me verder fijne standjes lijkt voor jullie is:
* hij op zijn zij, jij op je rug, je legt één been over zijn middel en één over zijn knieën. HIj kan je penetreren en strelen tegelijk.
* jij op je rug, hij op zijn knieën. Je legt je enkels op zijn schouders of één been op bed, één been vastgehouden door hem.
Have fun!