Groot geschapen, gewoon opwindernder???

08-11-2008 15:33 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een tijdje een relatie met mijn huidige vriendin. Zij vind het echt veel opwindender om sex te hebben met groot geschapen mannnen (miniaal 19/20cm). Volgens haar voelt het voor haar beter, ziet het er voor haar opwindender uit en is het heel opwindender om te trekken en zuigen. Zelf heb ik ook wel ervaren dat vrouwen (mijn) lengte (sorry, maar niet macho bedoeld) zeer waardeerden. Natuurlijk is het zo hoe ga je er mee om.

Ik leefde echt een tijdje terug in de veronderstelling dat vrouwen niet zo visueel enz waren ingesteld en dat innerlijke enz belangrijker is. Ik vloog een tijdje met mijn vriendin mee (klm) en daar volgde ik ook een discussie (uhum) dat vrouwen lengte omvang veel belangrijke vinden dan ik echt had gedacht. In de media bestaat inderdaad het beeld dat vrouwen formaat echt niets kan schelen. Maar in de praktijk blijkt het echt anders. Nu wil ik ech eens weten hoe leeft dit onder de Viva-vrouwen is.
quote:Hung schreef op 10 november 2008 @ 17:20:

Niets toevalliger lijkt me Bianca dan dat opvallend veel vrouwen hier erop los neuken met minnaars, sexvriendjes, gigolo's, andere vrouwen, in trio's en op parenclubs, anaal en deep throatend en uiteindelijk spuitend klaarkomen. Als klap op de vuurpijl hebben we nu iemand die spuitend klaarkomt na de sex. Wat een geil stelletje is dat toch, die vivavrouwtjes!

Ik zal jou eens een klap op je vuurpijl geven. Ik ben je laatste berichten eens nagegaan, en het lijkt erop dat je alleen hier komt als je over grote piemels wilt praten.

Uit de reacties blijkt dat de meeste forummers geen zin hebben om over jouw grote piemel te praten.

Ander onderwerp dus. En ook een andere nick graag, want ook díe gaat alleen maar over een grote piemel. Is dat alles waaraan je je eigenwaarde ontleent, hung? Aan je piemel? Of begrijp ik het helemaal verkeerd en heb je een andere fascinatie voor piemels?
"Hung" is chinees voor dapper. En Aziaten staan nou niet bepaald bekend om de grootte van hun vermaak....en dan is er ook nog het spreekwoord klein maar dapper...
quote:sarah2ndlife schreef op 10 november 2008 @ 17:24:

Mijn eerste lover was een indo en ik vroeg me af of er wat in zat, klein is niet fijn .dus.

heb een lover gehad die surinaams was en een paard was geen concurrentie zeg maar, was ook niet alles, had t gevoel alsof er een tank ingeparkeerd moest worden.Ach...wees blij dat het geen Bulgaarse of Roemeense mensensmokkelaar was die dames hierheen smokkelt om in de prostitutie te werken. Die penetreren de dames met een pistool. Hoe ziek...
Groot plus besneden. Mooier en lekkerder.
Een grote ziet er misschien leuker uit,maar qua sex is het niet altijd lekker...Veel last van baarmoederpijn enzo

Kan beter een gemiddelde hebben vind ik zelf...17 cm ofzo is perfect
Ik hou er nooit zo van als een man een profiel aanmaakt op viva om vieze praat op de sekspijler te houden.

Size does matter. Het soort man wat er aan vast zit matters most en ondanks je grote piemel ben ik nu al afgeknapt.
Eens met domnaiefmutsje!

Ik voeg er ook nog aan toe; je kunt wel een grote pik hebben, maar als je er niks mee kan dan is dat ook een afknapper. Het gaat er dus om wat je ermee doet/ hoe je hem gebruikt en niet om de size!

Heb aantal jaren terug een vriend gehad die van Afrikaanse afkomst was en dus errug groot geschapen was. Maar een vrouw klaar neuken had hij nog nooit van gehoord. Het deed eerder zeer als dat ik er van klaarkwam.

Mijn huidige vriend is gemiddeld geschapen kwa lengte en kwa dikte denk ik wel meer als het gemiddelde. En hij weet duidelijk hoe mij klaar moet laten komen.
Ga mijn steentje bijdragen Als ik erover nadenk, was mijn beste lover net die met de kleinste pik. Waarschijnlijk toeval, maar misschien ook omdat hij compenseerde door creativiteit en raffinement (ttz me op alle mogelijke manieren doen genieten en veel van zijn pret uit mijn pret halen). Ik denk dat er geen verband is tussen grootte en bed-contentement. Geef mij maar een geïnspireerde lover :-)
Mijn reactie was wat over de datum geloof ik
denk het ook....formaat maakt niet uit....je moet er goed mee omgaan...een kleine dikke kan ook best lekker zijn....

je moet er goed mee omgaan

mvg sanne
Dat hier allemaal vrouwen reageren met cup A en misvormde schaamlippen, hoef je Harold nog niet neer te halen.
quote:ikbenhettj schreef op 15 november 2011 @ 16:11:

Dat hier allemaal vrouwen reageren met cup A en misvormde schaamlippen, hoef je Harold nog niet neer te halen.

Welkom op het forum. Mooie eerste openingspost... (in heeeeel oud topic).

Veel plezier hier... het gaat je vast lukken om je draai hier te vinden.
dikte is belangrijker dan grootte. Liever een gemiddelde lengte maar verder dikker dan gemiddeld. Dan een gemiddelde dikte en langer dan gemiddeld.
Pffffff, wat een afgezaagde (en bovenal oude) discussie zeg. Gaan we het dan nu ook weer hebben over de borstomvang van de vrouw of over de grootte van haar schaamlippen? En nee, ik ben zelf echt niet gefrustreerd over mijn afmetingen.
Om eerlijk te zijn denk ik dat dat héél persoonlijk is en van vrouw tot vrouw afhangt. Ik kan mezelf bv helemaal niet herkennen in je verhaal.

Mijn ex-man was groot geschapen en blijkbaar was dat niet "gemaakt op mijn lichaam" om het zo te zeggen. Ik heb niet één keer van sex kunnen genieten omdat het zoveel pijn deed, telkens weer. En dan was hij nog niet eens extreem groot geschapen of zo, hé. Zelf vind ik groot geschapen ook zeker niet aantrekkelijker. Ik weet nog de eerste keer dat ik mijn ex' penis voelde dat ik al bijeentrok van de schrik "hoe ga ik dit in godsnaam ooit moeten ontvangen". Nee, opwindend vond ik het zéker niet. Ook niet om naar te kijken. Integendeel eigenlijk. Maar ik denk dat dat dus echt van vrouw tot vrouw afhangt.

De ene valt voor blond haar, de andere voor zwart haar. Zou je het zo niet kunnen vergelijken misschien? En de ene haar lichaam is gebouwd op x formaat en de andere haar lichaam is gebouwd op y formaat.

En dit gaat dan nog louter over "opwindendheid", niet over bedprestaties, want dat staat voor mij helemaal los van de afmetingen. Ik heb nu pas mijn eerste partner met wie ik echt sàmen geniet, gewoon omdat hij anders is ingesteld dan de macho's ervoor. Heeft niets met afmetingen te maken.
quote:Harold schreef op 08 november 2008 @ 15:33:

Ik heb een tijdje een relatie met mijn huidige vriendin. Zij vind het echt veel opwindender om sex te hebben met groot geschapen mannnen (miniaal 19/20cm). Volgens haar voelt het voor haar beter, ziet het er voor haar opwindender uit en is het heel opwindender om te trekken en zuigen. Eens.
"Ik heb een tijdje een relatie met mijn huidige vriendin. Zij vind het echt veel opwindender om sex te hebben met groot geschapen mannnen (miniaal 19/20cm). Volgens haar voelt het voor haar beter, ziet het er voor haar opwindender uit en is het heel opwindender om te trekken en zuigen. Zelf heb ik ook wel ervaren dat vrouwen (mijn) lengte (sorry, maar niet macho bedoeld) zeer waardeerden. Natuurlijk is het zo hoe ga je er mee om.

Ik leefde echt een tijdje terug in de veronderstelling dat vrouwen niet zo visueel enz waren ingesteld en dat innerlijke enz belangrijker is. Ik vloog een tijdje met mijn vriendin mee (klm) en daar volgde ik ook een discussie (uhum) dat vrouwen lengte omvang veel belangrijke vinden dan ik echt had gedacht. In de media bestaat inderdaad het beeld dat vrouwen formaat echt niets kan schelen. Maar in de praktijk blijkt het echt anders. Nu wil ik ech eens weten hoe leeft dit onder de Viva-vrouwen is."

Hoi Harold hier een Viva man. En deels ben ik met je eens dat vrouwen het positief vinden, echter na 2 jaar begon mijn ex over inwendige bloedingen.

En dan voel je je als man meer een freak/butcher. En dan opmerkingen als. Als ie nouw 1 a 2 cm korter was geweest..... Dus sommige standjes vinden vrouwen maar mijn beleving ecjt niet geweldig bij een grote. En pijpen ging bij haar ook niet echt super. Dus aan wie ligt dat dan?

Ik denk dat vrouwen het veel belangrijker vinden dat ze met respect worden behandeld.

Zover mijn mening. Veel succes

Groetjes
zorg dat je nooit in de Cul de sac terechtkomt. Je hebt je leven zelf in de hand.
Dit soort discussies hebben we hier al vaker gehad. Is groot of dik of dun of klein beter of juist minder dan het tegenovergestelde? En ja, ik weet het: ik heb aan die discussies meegedaan.

Maar waar het volgens mij echt om gaat is wat of wie er aan dat slurfie vastzit (of dat nou 8 20 cm is) en wat hij er wel of niet mee kan.
Het oog wil ook wat..Een chokende vrouw vind ik vet..Dat lukt niet met 10cm...
quote:rakim schreef op vrijdag 18 november 2011 01:05 Het oog wil ook wat..Een chokende vrouw vind ik vet..Dat lukt niet met 10cm...Gadver...daar gaat mijn nachtrust. Thanks
zorg dat je nooit in de Cul de sac terechtkomt. Je hebt je leven zelf in de hand.
quote:Driek schreef op 10 november 2008 @ 17:07:Gewone condooms zitten te strak en is voor mij lustverlagend. Zelfs die XL condooms zijn nog aan de kleine kant.. niet prettig :(Aaahh gossie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven