grote vraagteken sauna

30-04-2014 20:25 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou vandaag vertelde me vriend dat hij wel een heel erg gekke fantasie heeft..en ook al een tijdje...hij vindt het blijkbaar enorm opwindend wanneer een man naar me kijkt wanneer ik bloot in de sauna ben en vooral dan naar me billen of borsten..en het lijkt hem ook wat om mij met een andere man bezig te zien..mijn vraag is aan de dames..hoe moet ik hier mee omgaan..moet ik hem afwijzen of erover praten..en heeft jullie man weleens wat vertelt over zon fantasie ofso

Isabella
Beetje misleidende titel eerlijk gezegd.

Tja, wat vind jij ervan? Zou jij dit willen?

Dat is toch veel belangrijker dan wat onze ervaringen zijn?
Ik vind het maar een raar verhaal.
Jaa ik twijfel..wou eigelijk weten of meer mannen deze fantasie hebben of dat iemand er in is meegegaan met haar man en hoe dat verliep
Het gaat om wat jij er van vindt.

Seks in de sauna is not done. En spelletjes ook niet.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
En dan? Gaat hij met een erectie in de sauna zitten omdat hij het zo geil vindt dat er iemand naar jou kijkt? Gaat hij de betreffende man constant aankijken om te zien of hij naar je borsten of billen kijkt, terwijl hij misschien gewoon plekje op de bank zoekt?

Ga naar een parenclub met sauna als je dit zo spannend vindt, een gewone sauna is daar niet voor bedoeld.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Het gaat niet om de sauna, maar het gaat erom dat de vriend van de TS opgewonden raakt van het feit dat andere mannen opgewonden raken van de TS en sex met haar (willen) hebben.

En Isabella, jouw vriend is niet de enige. Er zijn zat mannen die die fantasie hebben en ik ben daar ook een van.

Maar wat vind/wil jij zelf? Vind jij het een opwindende gedacht?
Vraag het aan Franck hier op de sex pijler
Ik ben in mijn leven een aantal mannen tegen gekomen die opgewonden raakten bij de gedachte dat hun vriendin door andere mannen gen*kt, bekeken, betast etc worden. Dus je vriend is niet de enige.

Ik heb er zelf niets mee en heb dus de boot bij deze heren afgehouden. Het is aan jou om te bepalen wat je wil. Pas op dat je niet in onveilige situaties komt met meerdere mannen en dat je vriend denkt dat jij het wel oke vindt ofzo..
Dat moet jij weten, als jij dat zelf ook wilt zou je het kunnen doen. Voel jij je er niet comfortabel bij, dan kan je vriend zo veel willen, maar dan gebeurt het niet. Klaar.
Jouw neukertje begrijpt blijkbaar de bedoeling van een sauna niet, laat hem lekker naar een parenclub gaan ipv in een sauna naar mannen gluren of ze op jouw geilen!!!
Hoi Isabella,

Er zijn inderdaad meerdere mannen die dit erg opwindende vinden, zelf ben ik een paar keer op date geweest met een man die dit opwindend vond, en hij was hier erg open over vanaf het begin. Ik kon hier niets mee dus bij daten is het gebleven.

Je moet voor jezelf bedenken of je het zou kunnen. Kan jij met een andere man seks hebben, terwijl jou vriend toekijkt. Praat hier goed over met je vriend, probeer hier samen uit te komen.

Trek je niets aan van de mensen die je hier nu een aanvallen

Volg je gevoel, en laat je zeker niet dwingen tot iets wat je niet wilt

Succes!
Never give up! Find the light in the darkness.♥
quote:vivamam schreef op 30 april 2014 @ 21:54:

Jouw neukertje begrijpt blijkbaar de bedoeling van een sauna niet, laat hem lekker naar een parenclub gaan ipv in een sauna naar mannen gluren of ze op jouw geilen!!!

Het moet je vast ontgaan zijn, maar het gaat hier om haar vriend en niet om een neukertje.

En dan moet het je vast ook ontgaan zijn dat ze geen seks willen in een sauna, haar vriend geeft enkel iets aan. En Isabella vraagt hier om advies bij de dames. ADVIES betekent dus niet aanvallen en bekritiseren.
Never give up! Find the light in the darkness.♥
Ik heb regelmatig zon fantasieën. Dan zie ik mezelf al helemaal zitten op een tropisch eiland met een cocktail in mijn hand en factor 25 of zo..... Maar ja, het is voorlopig nog geen vakantie.
You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!
quote:Scamp schreef op 30 april 2014 @ 21:05:

Vraag het aan Franck hier op de sex pijler +1 das de expertttt!
Ach ieder zijn fetisj.

Ik vind het ook lekker als ze naar mijn vriendin kijken en zij kan de aandacht ook waarderen.

In de sauna is seks niet de bedoeling maar een beetje spielerei kan geen kwaad.

Raak in de sauna ook niet echt opgewonden als er een mooie vrouw voorbij huppelt maar ik kijk wel.

Kom om de genieten van de sauna, lekker een saunabad, wat drinken en eten, relaxen maar wat is er dan mis mee om ook van het vrouwelijk schoon te genieten zolang ik maar niet met een leuter van hier tot Tokio zit?

In elke sauna gebeurd wel eens wat en zolang het allemaal discreet gaat, prima.

Niet de bedoeling dat andere gasten er aanstoot aan nemen en vooral niet als er kinderen in de buurt zijn. Ik kan mij heel goed voorstellen wat je vriend zoekt. Als je een beetje oplet heb je snel genoeg door wie er wel van gediend is. Zoek dan een rustig plekje op waar je niemand lastig valt en laat daar het spel beginnen. Beetje de benen wat verder uit elkaar. Iets meer voorover buigen. In de relaxruimte recht van die man gaan zitten en je badjas iets te ver open laten zodat hij naar binnen kan kijken. Zorg dat er verder niemand iets kan zien. Kan heel opwindend zijn. Maar geen seks! Hoewel, Je kan een struisvogel zijn en je kop in het zand steken maar het gebeurd. Geen grote neukpartijen maar als je goed oplet is er links en recht wel wat activiteit.

Was pas nog met mijn vriendin in de sauna in een relaxbad waar twee andere stellen lagen en een man.

Onder water werd er onderling wel wat gefriemeld en wij deden dat ook wel met elkaar. Die man die alleen was speelde daardoor ook een beetje met zich zelf. Iedereen vond het lekker en niemand had er problemen mee. Toen er een ander stel binnen kwam stopte ook iedereen.

De tweede fantasie van je vriend is ook niet raar, ik wil niet alle mannen de kost geven die ook die fantasie hebben. Is de sauna is dat not done. Je moet je eerst afvragen wat je er zelf van vind.

Wil je vriend dan meedoen of alleen kijken. Wil jij het zelf ook op die manier? Ja, doen dan zou ik zeggen. Je leeft maar een keer. Ga naar een parenclub, of zoek een leuke vriend die daar voor te porren is. Of versier die man in de sauna en ga lekker met zijn drieën naar huis voor de actie.

Have fun.
quote:Fame schreef op 30 april 2014 @ 20:32:

Seks in de sauna is not done. En spelletjes ook niet.Precies.
nogmaals; SEX is in de sauna NOTDONE (en terecht)
quote:miedo schreef op 01 mei 2014 @ 20:05:

nogmaals; SEX is in de sauna NOTDONE (en terecht)In een gewone sauna ECHT niet.

maar er zijn http://www.gaysaunaazzurra.nl/tijden.htm http://www.gaysaunamaastricht.nl/Opening.html (zie tijden gemengd..) uitzonderingen. en er zijn parenclubs met een nat (sauna) gedeelte. Daar kan het wel.

Lees maar eens in het parenclub topic voor meer tips.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven