Seks
alle pijlers
Hebben veel vrouwen niet gewoon een beurt nodig?
woensdag 26 december 2007 om 16:31
Probleempjes overal op dit forum, onzekerheid hier, niet goed genoeg voelen daar, dan denk ik het aloude mannenadagium "hebben die vrouwen niet gewoon een beurt nodig"?
Heus, ik ben ook weer niet zo bot dank een neukpartij alles oplost, maar soms denk ik "zeur niet zo, trek erop uit, geniet van het leven", vaak heb ik het idee dat vrouwen gaan voor die Almachtige Prins Op Het Wittte Paard, die hun ego een megaboost gaat geven, die ze he-le-maal begrijpt, nooit hun in de steek laat en al het andere prachtigs wat niet uit gaat komen. Ik denk dan "zorg dat je het vandaag leuk hebt, neem de buurman in plaats van die onbereikbare filmster of topvoetballer", wat zou het leven voor vrouwen (en mannen!) er veel leuker op worden. Maar veel dames blijven liever prinses in een ivoren toren, dromend van hun (Choco) Prins.
Heus, ik ben ook weer niet zo bot dank een neukpartij alles oplost, maar soms denk ik "zeur niet zo, trek erop uit, geniet van het leven", vaak heb ik het idee dat vrouwen gaan voor die Almachtige Prins Op Het Wittte Paard, die hun ego een megaboost gaat geven, die ze he-le-maal begrijpt, nooit hun in de steek laat en al het andere prachtigs wat niet uit gaat komen. Ik denk dan "zorg dat je het vandaag leuk hebt, neem de buurman in plaats van die onbereikbare filmster of topvoetballer", wat zou het leven voor vrouwen (en mannen!) er veel leuker op worden. Maar veel dames blijven liever prinses in een ivoren toren, dromend van hun (Choco) Prins.
zondag 30 december 2007 om 04:18
Dit is inderdaad waar wanneer je het tenminste op die onbereikbare filmster of topvoetballer zit te wachten.
Er zijn een aantal super lieve mannen in mijn leven voorbij gekomen,1 daarvan is nu mijn beste vriend, bij hem zijn dan heel veel sterke gevoelens voor mij, alleen van mijn kant niet.
Ik weet wanneer ik een relatie met hem aanga ik een super man zou hebben, die echt voor 200% van me houd en die alles voor me over zou hebben, me begrijpt, iemand waar ik mee kan praten, die mij in mijn waarde laat etc.
Waarom wacht ik dan nog steeds op 'de ware'? Ik zou het zo fijn kunnen hebben.
Maar stel dat 'de ware' morgen nou heel toevallig voorbij komt lopen...
zondag 30 december 2007 om 04:55
@"Kloontje": Ik denk/hoop, dat "Antonio", ook doelt op het feit dat er wellicht helemaal niet 1 "ware" bestaat & dat je idd. soms, -helaas- met ietsje minder genoegen moet leren nemen dan perfectie/"de ware"..
edit1:
Natuurlijk moet er wel 'n klik van beide zijden zijn, maar ach vroeger werd je -zonder rekening te houden met gevoelens- "aan elkaar geplakt" so to speak
edit1:
Natuurlijk moet er wel 'n klik van beide zijden zijn, maar ach vroeger werd je -zonder rekening te houden met gevoelens- "aan elkaar geplakt" so to speak
maandag 31 december 2007 om 12:39
Kloontje, hangt je je eigen leven niet teveel op aan de partner die je wel of niet hebt ? Voor mij is dat de reden dat er vrouwen zijn die zo moeilijk doen over hun partnerkeuze. De partner moet zorge voor geld, status, kinderen, geluk etc. Iemand die voor zoveel moet zorgen moet wel perfect zijn.
Grappig hoe sommige vrouwen ook vinden dat ze 'beter verdienen' dan anderen.
Grappig hoe sommige vrouwen ook vinden dat ze 'beter verdienen' dan anderen.
maandag 31 december 2007 om 20:51