Heeft iemand ervaring met LadyComp?

18-06-2007 10:54 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames en meiden,



Heeft iemand van jullie ervaring met 'anticonceptiecomputer' LadyComp? Het apparaatje is onwijs duur maar ik wil graag van de hormonen af..., vandaar mijn vraag.



Heel erg bedankt voor jullie reacties!
Alle reacties Link kopieren
Periodieke onthouding is een effectieve manier om ongewenst zwanger te worden.
Alle reacties Link kopieren
Ok, bedankt dan voor de serieuze reacties...
Alle reacties Link kopieren
dit soor dingen zijn leuk als je zwanger wil worden en zo je meest vruchtbare dagen kunt uitkiezen. Als methode om niet zwanger te worden super link en totaal onbetrouwbaar. Helaas om niet zwanger te willen worden zul je voor meer betrouwbare oplossingen moeten kiezen.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Periodieke onthouding is een effectieve manier om ongewenst zwanger te worden.
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat blx gelijk heeft.

Neem, als je van de hormonen af wil, een koperspiraal.

Zo'n computer is alleen leuk als je zwanger wil worden of een ongelukje niet zo erg vindt.
ter aanvulling, zwanger geworden met gebruik van pessarium, verminderd vruchtbare man en periodieke onthouding.

Echt, je kan de hele maand zwanger worden. Ook al is de kans klein, de kans is er.

En ik heb het idee dat hoe minder je zwanger wil worden, hoe groter de kans is dat je het wordt.
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin van mij heeft deze de afgelopen 1,5 jaar succesvol gebruikt. Eerst heeft de computer een instelfase en geeft deze heel veel rood licht aan. En dan leert hij het lichaam kennen en is het een heel betrouwbare methode zeggen ze.

Nu 1,5 jaar verder is ze zwanger... niet helemaal gepland, maar ook niet de schuld van de computer, ze hadden ondanks rood licht toch gesext, wel voor het zingen de kerk uit, maar ja dat heeft dus niet gewerkt.



Mijn vriendin en haar vriend vonden het niet erg om een kindje te krijgen, ze hadden zoiets van als het gebeurt, dan is het prima. De vraag speelde bij hun al langer wanneer stoppen met anti-conceptie want er was een kinderwens.



Zelf zou ik nooit op zo`n ding vertrouwen, ik zou het alleen gebruiken als het niet zo erg zou zijn zwanger te raken, maar ja daar gebruik je over het algemeen toch geen anti-conceptie voor.
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel voor de reacties. Ik ben er nog niet helemaal over uit. Ik ben 29 en heb een leuke relatie dus als het gebeurt, is het ook goed, maar liever nog even niet. Het lijkt er in ieder geval niet op dat veel mensen dit apparaat gebruiken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven