help! Hij voelt niets
maandag 15 september 2014 om 15:39
Wie kan mij helpen? Mijn vriend en ik zijn nu 5 maanden samen en hij is hiervoor 5 jaar vrijgezel geweest. Hij heeft Veel seks gehad met verschillende vrouwen.Onze eerste weken waren spannend en lekker. Nu is het probleem dat mijn vriend soms niks voelt tijdens de seks. Hoe kan ik de seks voor hem veranderen zodat hij meer voelt? Ik trek af en toe een sexy lingerie set aan om het spannender te maken. Wie heeft een goede tip?
dinsdag 16 september 2014 om 14:27
Jij kunt er niets aan doen. Ik heb het ook wel eens meegemaakt dat een vriendin of scharrel gewoon een 'wijde kut' had. Je voelt dan weinig wrijving en bent beetje heen en weer aan het pompen in de hoop dat er toch een prikkel komt. Je kunt hem diep in en uit laten gaan en dan tegelijk je hand erbij. Dus het gedeelte van zijn lul die uit je vagina komt kun je dan wrijving geven met je hand.
Of op hem zitten en flink hard met je kont op z'n lijf stoten terwijl je hem neukt. Dan voelt hij ook stimulatie.
Of op hem zitten en flink hard met je kont op z'n lijf stoten terwijl je hem neukt. Dan voelt hij ook stimulatie.
dinsdag 16 september 2014 om 15:22
quote:globe80 schreef op 16 september 2014 @ 14:27:
Jij kunt er niets aan doen. Ik heb het ook wel eens meegemaakt dat een vriendin of scharrel gewoon een 'wijde kut' had. Je voelt dan weinig wrijving en bent beetje heen en weer aan het pompen in de hoop dat er toch een prikkel komt. Je kunt hem diep in en uit laten gaan en dan tegelijk je hand erbij. Dus het gedeelte van zijn lul die uit je vagina komt kun je dan wrijving geven met je hand.
Ik lees nergens dat zij een 'wijde kut' heeft. Misschien heeft hij wel een 'pinkeltje'.
Misschien jij ook wel omdat je aangeeft wel vaker een wijde kut te zijn tegengekomen.
Ik lees nergens dat zij een 'wijde kut' heeft. Misschien heeft hij wel een 'pinkeltje'.
Misschien jij ook wel omdat je aangeeft wel vaker een wijde kut te zijn tegengekomen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
dinsdag 16 september 2014 om 18:23
Er spelen dus meerdere dingen.
Hij voelt fysiek te weinig als hij in je zit.
Hij komt snel.
Jij vindt dat er te weinig afwisseling/spanning in jullie seksleven is.
Hij neemt weinig initiatief tot seks.
Hij neemt weinig initiatief om dit probleem op te lossen.
Jij kan kegeloefeningen gaan doen, het duurt wel ff voor je resultaat merkt.
Voor de rest zou ik eens een goed gesprek hebben over de rest van de punten. Wie weet heeft hij wel niet zo veel met jouw beeld van sexy lingerie.
Komt hij trouwens vaak te snel?
Hij voelt fysiek te weinig als hij in je zit.
Hij komt snel.
Jij vindt dat er te weinig afwisseling/spanning in jullie seksleven is.
Hij neemt weinig initiatief tot seks.
Hij neemt weinig initiatief om dit probleem op te lossen.
Jij kan kegeloefeningen gaan doen, het duurt wel ff voor je resultaat merkt.
Voor de rest zou ik eens een goed gesprek hebben over de rest van de punten. Wie weet heeft hij wel niet zo veel met jouw beeld van sexy lingerie.
Komt hij trouwens vaak te snel?