Help, ik heb geen minnaar/affaire

11-07-2011 09:34 133 berichten
Lees ik ineens dat het hip is (want de Opzij zegt het) om een minnaar te hebben.

Wat moet ik nou?

Wie wil er met mij over praten want ik voel me heel onzeker. Ik dacht dat ik zo gelukkig was mijn mijn man, die zeker niet perfect is, maar nu weet ik het niet meer.

Wie heeft er ook geen minnaar of affaire en wil daar over praten?
Alle reacties Link kopieren
Ikke!! Voel me een stuk opgeluchter te weten dat ik niet alleen hier in sta. Echt, het was een klap in mijn gezicht, zo vroeg, op de maandag, in mijn vakantie
Och lieverd, in je vakantie nog wel.......
Yep, maar dit doet me wel goed hoor. Enne, Cootje vroeg me hoe ik het deed? Tis echt bikkelen hoor, de ene dag gaat beter dan de andere. Herkent iemand dat?
Als iets hip is betekent het niet dat de persoon/het medium dat dat zegt, bedoelt dat jij datgene ook moet doen.

Als in het nieuws is dat de criminaliteitscijfers onder vrouwen stijgen, met name op vandalistisch gebied, denk ik ook niet: goh, laat ik eens een bushokje slopen.
ach meiden, wat jammer nou.. hier nog een!
Ik ook niet, shit, wat ben ik uncool.
ik heb wel een scharrel, maar ben niet getrouwd, is die scharrel dan nog steeds een minnaar? Of moet je echt getrouwd zijn om een minnaar te hebben? En als ik nou twee scharrels neem kan 1 dan gelden als minnaar? Dat zetten ze zeker niet in de Opzij he?
Ik leef met je mee, ik weet hoe je je voelt. Ga je er iets aan doen , of laat je het zo?
quote:idalee schreef op 11 juli 2011 @ 09:45:

ik heb wel een scharrel, maar ben niet getrouwd, is die scharrel dan nog steeds een minnaar? Of moet je echt getrouwd zijn om een minnaar te hebben? En als ik nou twee scharrels neem kan 1 dan gelden als minnaar? Dat zetten ze zeker niet in de Opzij he?Vragen, vragen, vragen...
quote:Popje1975 schreef op 11 juli 2011 @ 09:44:

Ik ook niet, shit, wat ben ik uncool. Popje !
Jeetje, geen minnaar hebben is zo 2010!

Ik zou zeggen, maak er werk van! Je wilt niet dat mensen straks gaan praten toch?
Ik heb helemaal niks! Geen man, geen minnaar, geen affaire

of ben ik dan off-topic??
Eindelijk! Een hulpgroep voor deze en gene zonder minnaar.

@ Chrissiy: ik herken het, bikkelen en doorgaan.... *zucht*. Als ik in mijn bed lig denk ik: Goh, weer een dag overleeft.

Dan maar niet hip.....en trouwens: alles wordt weer 'in' toch?
Eindelijk! Een hulpgroep voor deze en gene zonder minnaar.

@ Chrissiy: ik herken het, bikkelen en doorgaan.... *zucht*. Als ik in mijn bed lig denk ik: Goh, weer een dag overleeft.

Dan maar niet hip.....en trouwens: alles wordt weer 'in' toch?
*Sleept pasbevallen lijf en lekkende tieten de straat op om minnaar te zoeken*
quote:friezinnetje schreef op 11 juli 2011 @ 09:47:

Ik heb helemaal niks! Geen man, geen minnaar, geen affaire

of ben ik dan off-topic??Lijkt me helemaal ingewikkeld zeg
quote:cootjep schreef op 11 juli 2011 @ 09:50:

[...]

Lijkt me helemaal ingewikkeld zeg Ja, das echt ingewikkeld, pfff. Nou ja, heb vakantie, dan moet ik maar es op zoek zeker??
quote:Popje1975 schreef op 11 juli 2011 @ 09:49:

*Sleept pasbevallen lijf en lekkende tieten de straat op om minnaar te zoeken*Shit, weer 1 die me een paar stappen voor is
Pff geen minnaar ik ben er echt kapot van.. Met wie moet ik nu naar bed? Toch niet.. Mijn eigen vent ? ;)
Common sense is not so common.
Voltaire
Oh jeetje, als het al in de opzij staat ben ik wel heul onhip. Ik ben gewoon te mietje hiervoor denk ik.
quote:Popje1975 schreef op 11 juli 2011 @ 09:49:

*Sleept pasbevallen lijf en lekkende tieten de straat op om minnaar te zoeken*
quote:friezinnetje schreef op 11 juli 2011 @ 09:51:

[...]

Ja, das echt ingewikkeld, pfff. Nou ja, heb vakantie, dan moet ik maar es op zoek zeker??Nou zeker! Zet em op!! We zien wel in welk Topic je weer verschijnt
quote:cootjep schreef op 11 juli 2011 @ 09:51:

[...]

Shit, weer 1 die me een paar stappen voor is maak je geen zorgen die heeft nu een conditie van niks, hebben we zo ingehaald
quote:Sjors1988 schreef op 11 juli 2011 @ 09:52:

Pff geen minnaar ik ben er echt kapot van.. Met wie moet ik nu naar bed? Toch niet.. Mijn eigen vent ? ;)

Ik ben bang van wel...... Wat een vreselijk vooruitzicht hé? Ik heb ook nog zo'n man die na 20 jaar nog steeds een goddelijk lijf heeft, staalblauwe ogen en de meest sexy dingen tegen me zegt.

Wat is het toch oneerlijk in het leven.

Daar zie je overigens nooit een artikel over in de Viva. Over dit leed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven