Help, ik heb geen minnaar/affaire
maandag 11 juli 2011 om 09:34
Lees ik ineens dat het hip is (want de Opzij zegt het) om een minnaar te hebben.
Wat moet ik nou?
Wie wil er met mij over praten want ik voel me heel onzeker. Ik dacht dat ik zo gelukkig was mijn mijn man, die zeker niet perfect is, maar nu weet ik het niet meer.
Wie heeft er ook geen minnaar of affaire en wil daar over praten?
Wat moet ik nou?
Wie wil er met mij over praten want ik voel me heel onzeker. Ik dacht dat ik zo gelukkig was mijn mijn man, die zeker niet perfect is, maar nu weet ik het niet meer.
Wie heeft er ook geen minnaar of affaire en wil daar over praten?
maandag 11 juli 2011 om 09:42
maandag 11 juli 2011 om 09:45
maandag 11 juli 2011 om 09:46
quote:idalee schreef op 11 juli 2011 @ 09:45:
ik heb wel een scharrel, maar ben niet getrouwd, is die scharrel dan nog steeds een minnaar? Of moet je echt getrouwd zijn om een minnaar te hebben? En als ik nou twee scharrels neem kan 1 dan gelden als minnaar? Dat zetten ze zeker niet in de Opzij he?Vragen, vragen, vragen...
ik heb wel een scharrel, maar ben niet getrouwd, is die scharrel dan nog steeds een minnaar? Of moet je echt getrouwd zijn om een minnaar te hebben? En als ik nou twee scharrels neem kan 1 dan gelden als minnaar? Dat zetten ze zeker niet in de Opzij he?Vragen, vragen, vragen...
maandag 11 juli 2011 om 09:48
maandag 11 juli 2011 om 09:48
maandag 11 juli 2011 om 09:54
quote:Sjors1988 schreef op 11 juli 2011 @ 09:52:
Pff geen minnaar ik ben er echt kapot van.. Met wie moet ik nu naar bed? Toch niet.. Mijn eigen vent ?
Ik ben bang van wel...... Wat een vreselijk vooruitzicht hé? Ik heb ook nog zo'n man die na 20 jaar nog steeds een goddelijk lijf heeft, staalblauwe ogen en de meest sexy dingen tegen me zegt.
Wat is het toch oneerlijk in het leven.
Daar zie je overigens nooit een artikel over in de Viva. Over dit leed.
Pff geen minnaar ik ben er echt kapot van.. Met wie moet ik nu naar bed? Toch niet.. Mijn eigen vent ?
Ik ben bang van wel...... Wat een vreselijk vooruitzicht hé? Ik heb ook nog zo'n man die na 20 jaar nog steeds een goddelijk lijf heeft, staalblauwe ogen en de meest sexy dingen tegen me zegt.
Wat is het toch oneerlijk in het leven.
Daar zie je overigens nooit een artikel over in de Viva. Over dit leed.