Hem bespringen?

14-03-2013 01:42 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag Forumgenoten!

Hierbij een vraag..ik zou graag advies willen.

Er is een man in mijn leven die ik erg aantrekkelijk vind. Hij helpt me regelmatig met klusjes en staat altijd voor me klaar.

Hij is sindskort vrijgezel (net als ik) en ik merk dat ik naar hem verlang. Soms hebben we gesprekken waarin hij laat merken dat hij me leuk vindt.

Ik wil hem eigenlijk bespringen...of liever gezegd: 'verleiden' maar ik ben toch ietwat verlegen. Hebben jullie een gedachte of idee hierover? Een leuke aanpak?

Alvast bedankt voor de reacties
quote:campari schreef op 14 maart 2013 @ 09:11:

Lekkere drilboor heb je hmm.

Ik vind een man sowieso erg sexy als ie aan het klussen is, begint al met een lamp indraaien (wel boven z'n hoofd natuurlijk).Maar niet elke vrouw vindt dat sexy. Vraag het eens aan de vrouwen in Help, mijn man is klusser!.

Campari: Zeg schat... ik heb zin in je!

Sexy man: Nu even niet. Ik ben aan het klussen.

Campari: Shit...

World of Warcraft: Legion
Hans jongen, dat vraag je niet, dat laat je blijken.
quote:hans66 schreef op 14 maart 2013 @ 09:22:

[...]

Maar niet elke vrouw vindt dat sexy. Vraag het eens aan de vrouwen in Help, mijn man is klusser!.

Regel 1: niet gaan samenwonen.
juist, hij moet in alle opzichten de klusjesman blijven.
wij slapen nooit.
Als hij klaar is met klussen gewoon een keer zijn arm aanraken en melden dat je ERG BLIJ bent met zijn hulp... meeste mannen smelten dan terstond (je spreekt ze aan op hun mannelijkheid). Succes :-)
Horen, zien en .... reageren
Bedankt voor de leuke reacties!

Ja, we zitten regelmatig op de bank te praten....wel met een 'veilige' afstand tussen ons in.
Tijd om daar wat aan te doen dan....;)
Hey Raul, ik heb jouw chocolade gegeten...kon mezelf niet beheersten..sorry! ik koop zsm een nieuwe reep voor je.

23:09

Geen probleem. Als het eigenlijk niet mag; smaakt ie nog lekkerder : )
Er is geen andere keus dan hem te kussen. Waarom. Omdat IK zeg dat je hem MOET kussen.

Als je die kus gehad hebt komt de rest vanzelf. ,angenomen dat je het voorwerk wat didiridi beschijft ook al gedaan hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven