Herken de swinger??

23-03-2011 16:51 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
* knikt heel hard ja *

quote:MoodyMissy schreef op 09 april 2012 @ 17:03:

en swingers hebben het niet over vrienden, maar over vriendjes

als er vriendjes gezegt wordt hebben ze het over swingcontacten...

ik stond laatst bij de slager, jawel en voor mij stond iemand en ik dacht meteen, zij is swinger... toen raakte ze in gesprek met de slagersmevrouw, dat er vanavond gezellig vriendjes op visite kwamen, ik wist genoeg hahaha

Je hebt gelijk MoodyMissy....wij spreken dan vaak over vriendjes.

Deed ik ook in een topic die ik opende....werd als kinderachtig bestempeld. Tja zit ook wat in misschien....voor mij blijven het idd vriendjes.

En ja het is misschien een hele kinderachtige hobby....maar wel een hele lekkere
quote:desert70 schreef op 09 april 2012 @ 17:13:

En wat dacht je van de: 'Kus links, kus rechts, kus vol op de mond... Herkenbaar? Heel herkenbaar, maar doe je dat IRL ook? doe ik alleen bij familie...
quote:enjoy73 schreef op 09 april 2012 @ 17:19:

[...]

Je hebt gelijk MoodyMissy....wij spreken dan vaak over vriendjes.

Deed ik ook in een topic die ik opende....werd als kinderachtig bestempeld. Tja zit ook wat in misschien....voor mij blijven het idd vriendjes.

En ja het is misschien een hele kinderachtige hobby....maar wel een hele lekkere enjoy, heb dat gelezen, maar alleen de niet-swingers vonden het kinderachtig, maar dat komt omdat ze niet weten wat wij ermee bedoelen !
quote:femminile schreef op 09 april 2012 @ 17:27:

[...]

Heel herkenbaar, maar doe je dat IRL ook? doe ik alleen bij familie...familie ? nee echt niet op de mond, swingvrienden wel ja !
Klinkt raar, maar ik doe dat dus bij ouders en broer ook... Tja, maakt het uit zou ik zeggen??

Maar dit is wel swingers begroeten.. klopt!! lekker toch?
nee hoor maakt natruurlijk niets uit !

hangt denk ik een beetje af hoe relatie met familie is (mijn reaktie zegt dus meer over hoe mijn familie is )
quote:femminile schreef op 09 april 2012 @ 17:32:

Klinkt raar, maar ik doe dat dus bij ouders en broer ook... Tja, maakt het uit zou ik zeggen??

Maar dit is wel swingers begroeten.. klopt!! lekker toch?

Ik zie het idd ook weleens dat mensen dat bij familie doen.......ik niet iig. Maar moet bekennen dat ik me wel afvraag; waarom ook niet?

Zij staan het meest dichtbij....heb weer stof om over na te denken

En al mijn vriendjes begroet ik idd met een heerlijke weloverwogen zoen vol op de mond....behalve als familie meekijkt, dan netjes op de wang
Ik deed dat al voordat ik aan t swingen was.. alhoewel.. broertje en ik vroeger ook al samen gingen swingen (al was dat heul anders )
is een duimring iets speciaals voor swingers?
Welnee, ik draag dat ding al jaaaaaaaaaaaaaaaren
Mijn vriendin is absoluut geen swinger op dit moment..... Ben benieuwd of het nog zou kunnen komen.
right, de duimring staat voor bisexualiteit.
*gaat shoppen voor duimring *
Ik draag ook altijd een duimring...tijdens het vrijen functioneert ie als cockring.

Ik denk dat je gelijk hebt rittel!dussssss...
Ik weet zeker dat ik er 100% non-swing uitzie

Lief.... ik zie er lief uit tot ze me leren kennen denk ik dan maar...

Mijn man ziet er overigens ook niet uit volgens het geschetste beeld. Maar we vermaken ons prima
maareh....duimring dus?
Duimring? Vriendjes ? Aan dat beeld voldoe ik niet. ik noem onze swingvrienden gewoon vrienden en ken genoeg mensen met duimring die niet swingen en ook niet bi zijn.

Maar de drie kussen waarvan de derde op de mond komt is wel herkenbaar. Ik moet vaak opletten met nieuwjaarwensen en verjaardagen dat ik bij collega;s enz die derde wel keurig op de wang plaats omdat het zo'n gewoonte is :-)

Wat desert zegt vind ik wel heel herkenbaar, de manier van begroeten.

Verder kleed ik me zeker niet altijd in korte rokjes zelfs niet bij een swingfeestje. dan wil ik ook nog wel eens gaan voor sexy kokerrok of jurk.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
de laatste zoen op de mond doen mijn homobroertjes ook (ook bij mij), voor mij is het iets uit de homoscene, die overigens wel lijkt op de swingerswereld.
@doddie : welcome back !
thanks SR :-)
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven