Hij is 14 jr jonger; en heeeeerlijk!

23-07-2008 21:15 4998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tenminste dat vermoed ik, hahaha!!!

Er is nog niets oneerbaars gebeurd, maar deze jongeman maakt nu al ruim een jaar op alle mogelijke manieren duidelijk dat hij mij wel ziet zitten.

Gezien zijn leeftijd en levensfase (student, op het punt voor stage naar het buitenland), en de mijne (happy single, carrierevrouw) is het duidelijk dat we elkaar alleen seksueel interessant vinden.

Zoals ik al zei, er zit 14 jr leeftijdsverschil tussen ons; ik 37, hij 23.

Mijn vriendin vindt "het niet kunnen", ik heb een jaar lang de boot afgehouden, maar denk nu inmiddels "what the heck!"...

Uit nieuwsgierigheid; wat vinden jullie???

(er staat trouwens binnenkort een date gepland...)
Hahahaha!

What was I thinking!
DTEEZ!
Ik bedoelde wel degelijk die billen...
Damn, I know you!
DTEEZ!
Scary...
Eén van mijn vriendinnetjes die ook op het Forum schrijft mailde mij en schreef zoiets als

"djeeeeez Djoels, die Nologoes is net jij, jullie schrijven zo het zelfde!"

Heb haar wel uitgelegd dat ik niet onder twee namen post hier
DTEEZ!
Dat meen je niet! Hahahaha! Leuk!

Nu begrijp ik waarom ik jouw schrijfstijl zo leuk vind!
quote:nologoes schreef op 28 oktober 2008 @ 22:02:

Nu begrijp ik waarom ik jouw schrijfstijl zo leuk vind!
DTEEZ!
Trouwens, dat was gewoon gemeen, om die foto nog een keer te plakken. Dat zou ik dus noooooit doen...!!
quote:Djoels schreef op 28 oktober 2008 @ 21:00:

Oh wacht......

Bedoelde je deze?

Djoels & de lekkere kont van haar JG

[afbeelding]

Damn ...those boots...euh...bills...

Damn both !

Faust, love your avatar!

Nologoes, niet zo verontwaardigd doen, jij zou de foto x 2 hebben geplaatst!
DTEEZ!
Oh mijn God, je kent me echt...!
Als je schizofreen bent, zou het dan theoretisch kunnen dat je dubbelpost zonder dat je het weet... Hypotetisch gesproken...
Thnx Djoels !

Hoewel die billen van mij ook mooi waren, is deze toch meer geschikt om te pijlerhoppen.

Meiden hier,

Ik begon hier te posten omdat de openingspost mij aansprak..tis al gezegd, ben ook vd Jonge Goden.

Maar lees nu voornamelijk hier...heb dan wel 2 Jonge Goden in mijn balboekje staan maar we zien elkaar niet on a regular basis en we zijn ook niet verliefd ....

Met de ene JG heb ik 3 wkn geleden een goddelijke MVV mee mogen maken en de andere JG is veel in het buitenland ( wat is dat toch met die Jonge Goden en buitenland ? )

we hebben dan wel mailcontact maar niet iedere dag en niet iedere week.

Volgens de laatste berichten is de laatste JG weer in het land...dus wellicht kan ik jullie snel een up-date geven van ons weerzien....

Mag ik tot dan wel gewoon lekker meelezen ?
quote:nologoes schreef op 28 oktober 2008 @ 23:49:

Als je schizofreen bent, zou het dan theoretisch kunnen dat je dubbelpost zonder dat je het weet... Hypotetisch gesproken...

Volgens mij wel, maar ik heb dan niet zoveel verstand van dat schizofrene gedoe. Ben je misschien mijn tweelingziel.

Fausty, lezen mag altijd en af en toe even updaten over dat snollerige gedate van je mag ook!
DTEEZ!
Niet met Djoels eens ( ):

Lezen mag, updaten MOET.
quote:nologoes schreef op 29 oktober 2008 @ 00:07:

Lezen mag, updaten MOET.

(naast Jonge Goden hou ik ook van strenge dames )
Wat een TOPtopic!!!
En nu ....slapen.. dromen....

quote:nologoes schreef op 29 oktober 2008 @ 00:07:

Lezen mag, updaten MOET.

God, ik vind het heerlijk hier. Zo grappig!
DTEEZ!
Hoi,

Bij mij duurt het inmidels als 6 maanden (31 vs.19). Sinds een maand is het dan m'n echte vriendje. Best raar, maar we zijn gewoon verliefd.

Ik pieker wel heel veel; er zitten 10 psychologen in m'n hoofd die me allemaal verschillende dingen adviseren hieromtrent.

Ik vind zijn generatie eigenlijk best wel irritant ( ik voel die kloof echt wel!)en soms heb ik het gevoel dat door hem moet weten wat er in zijn doelgroep belangrijk is. Dat is vermoeiend.

Desondanks heb ik sinds een maand m'n opgeworpen blokkades afgebroken;ik wil me niet schamen dat ik gek ben op iemand.

Oh ja, nog even over die seks met zo'n jong ding. Ik ben zelden zo opgewonden geworden van een man/jongen. Voor hem is neuken ook nog echt te gek ( niet zo'n uitgeblust lijf dat wat stuiptrekkingen maakt ).

Hij ruikt heerlijk en is lekker groot en sterk, maar met een schattig koppie.

Ik moet nu echt gaan slapen. Morgen is ie weer bij mij!

groetjes
quote:nologoes schreef op 28 oktober 2008 @ 21:21:

Ik bedoelde wel degelijk die billen...Oeps, val ik even door de mand....
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Je bent gewoon heel onschuldig... Hoewel.... Hahaha!

En Gladiola, zoals eerder gezegd; heel herkenbaar! Maar schamen hoef je je zeker niet. De rest van de wereld zoekt het maar uit; het gaat toch om wat jullie met elkaar delen? En zolang je je daar goed bij voelt is het prima, toch?

Het schaamtegevoel bekruipt mij ook nog steeds af en toe. In mijn achterhoofd hoor ik dan ook allerlei verwijten en redenen waarom het allemaal niet zou mogen of kunnen. Maar gelukkig zijn die stemmen steeds zachter en minder vaak aanwezig.

Echt Gladiooltje; geniet, geniet, geniet!!

En op tijd naar bed, dit leek mij veel te laat voor de Day Before!
ff benieuwd hoor ; jullie Jonge Goden allemaal ontmoet via internetdategedoetjes ?

Na even wikken en wegen vanavond de Buitenland Jonge God een sms gestuurd....(nog) niets gehoord.....
Gladiola, welkom hier. Goed dat je ervoor gaat, je gevoel volgen. Meer is er niet nodig!

Fausty, tja.... geduld is een schone zaak. Maar je hebt hem wanneer een sms gestuurd? Vanavond in de zin van deze avond?

Nologirl, hoe voelt het thuis zijn? Veel denken van 'vorige week rond deze tijd toen.......deed ik dit en vorige week rond deze tijd spoot hij in mijn gezicht'

Ik heb een rare dag achter de rug. (zie mijn topic op overige onder de naam Kram(p)Fors). Ben al 2 keer dronken geworden.

Ik ben er klaar mee voor vandaag. Ik mis mijn jonge god.

Heb net met mijn ouders zitten cammen die bij mijn zus zitten aan de andere kant van de wereld, allemaal aan de borrel, lekkere samba muziek op, neefjes die door het dolle zijn. Dan wil ik ook daar zijn. Computer uit, dan is het stil in huis. Stil in bed. Komt goed. Rare dag.. . . .

Dag.
DTEEZ!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven