Hij is 14 jr jonger; en heeeeerlijk!

23-07-2008 21:15 4998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tenminste dat vermoed ik, hahaha!!!

Er is nog niets oneerbaars gebeurd, maar deze jongeman maakt nu al ruim een jaar op alle mogelijke manieren duidelijk dat hij mij wel ziet zitten.

Gezien zijn leeftijd en levensfase (student, op het punt voor stage naar het buitenland), en de mijne (happy single, carrierevrouw) is het duidelijk dat we elkaar alleen seksueel interessant vinden.

Zoals ik al zei, er zit 14 jr leeftijdsverschil tussen ons; ik 37, hij 23.

Mijn vriendin vindt "het niet kunnen", ik heb een jaar lang de boot afgehouden, maar denk nu inmiddels "what the heck!"...

Uit nieuwsgierigheid; wat vinden jullie???

(er staat trouwens binnenkort een date gepland...)
hey Marianne,

Las je net al op een ander topic, dus kwam ook hier even langs. Jij bent echt een held, zeg! Volgende week met sv afspreken? Petje af!

Zit nu alweer de hele dag met mijn sv op msn, en het is echt weer eens niet te harden, ik wil hem nu! Maar kan hem pas dinsdag zien....
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Tomy, tegelijk gepost....

Ze wilde jou dus als sv, terwijl jij op zoek bent naar een relatie, als ik het goed begrijp?
nee zij wou mij naast haar vriend nee als zij het goed zou vinden dat ik ondertussen een vriendin zocht was ik er mee door gegaan haha
Ja zeg, zij heeft een vriend maar vindt het niet goed als jij op zoek gaat naar een vriendin? Beetje met twee maten meten, als je het mij vraagt.
quote:tomy schreef op 01 januari 2009 @ 23:43:

dus ben weer op zoek naar de mooie oudere dame pfffff wat een gedoe :(wat een gedoe??stap eens op vrijdag/zaterdag avond een 25+ kroeg in... niets makkelijker dan dat
kitty dat werkt niet altijd meeste vinden 18 toch wel te jong

maar ik blijf zoeken geef nooit op al vind ik alleen een sex relatie ben ik ook tevreden mee op dit moment haha

als ik maar een lieve dame heb

maar een lieve eerlijke dame en die ook nog eens op jong valt vinden is nog aardig lastig
18 is niet te jong voor mij hoor
Oeoeoeoe, zie ik daar iets bloeien tussen Tomy en Kitty????

Ik zie waarschijnlijk maandag mijn SV. Ik weet niet of we gaan seksen hoor, maar heb in ieder geval wel heel veel zin om hem te zien. Hoewel lekkere seks met hem mij ook wel aanspreekt. En een lekkere orgasme in combinatie met sperma kan de bevalling op gang brengen, dus wie weet.......
En idd Tomy, wel een beetje flauw van haar dat zij wel een relatie heeft en jij alleen voor haar beschikbaar zou moeten zijn. Niet helemaal eerlijk.
quote:Marianne1969 schreef op 02 januari 2009 @ 22:06:

Oeoeoeoe, zie ik daar iets bloeien tussen Tomy en Kitty????

......neeejjj,mag hier niet vissen nl..
Owja, das waar ook... In mijn enthousiasme even vergeten...
Zeg Kitty, alles leuk en aardig, maarre.... vertel 's....??? Hoe zit jij in het JG-gebeuren? Pas als we dat duidelijk hebben mag er gevist worden naar 18jarig schoon

Nog precies 10 dagen en mij Liefje is weer in het land! We gaan nog steeds uit van twee dagen geduld daarna, maar ja... als het bloed eenmaal die kant (je weetwel) opkruipt...

Marianne: geen betere inleiding voor een bevalling dan een heftig orgasme (ik kan het weten )... Dus doe je best!

En Tomy; goed van je dat je geen genoegen neemt met second best! Je bent wel jong, maar niet gek!

Zegge... Is Djoels nou nog niet terug? Zit zeker vast op een of ander Frans politiebureau wegens 'onzedelijk gedrag op de Eiffeltoren'....
quote:nologoes schreef op 02 januari 2009 @ 22:37:

Zeg Kitty, alles leuk en aardig, maarre.... vertel 's....??? Hoe zit jij in het JG-gebeuren? Pas als we dat duidelijk hebben mag er gevist worden naar 18jarig schoon

....

ja, niet dus he , maar wat niet is kan nog komen... erg mooie JG's op de sportschool hoor...

( ben eigenlijk een stiekume meelezer hier.. snorrie )
Okay, omdat dat wat nog niet is waarschijnlijk wel komt; apology accepted! Blijf lekker meelezen, maar owee je gebeente als je stilletjes ergens ligt te JG'en en ons niets vertelt... !!
hehe ben weer terug op het internet daten hoop met succes
quote:nologoes schreef op 02 januari 2009 @ 22:49:

Okay, omdat dat wat nog niet is waarschijnlijk wel komt; apology accepted! Blijf lekker meelezen, maar owee je gebeente als je stilletjes ergens ligt te JG'en en ons niets vertelt... !!natuurlijk
Hey hallo allemaal..., na een tijdje meelezen op dit forum (net als Kitty)...heb ik besloten ook maar een account aan te maken...! Ik ben zelf 27 en val eigenlijk bijna altijd op vrouwen die ouder zijn (10-15 jaar)....persoonlijk denk ik dat de aantrekkingskracht hem zit in het feit dat vrouwen die ouder zijn zichzelf ook meer aantrekkelijk vinden (en daardoor minder onzeker zijn) dan jongere vrouwen die ik in het dagelijks leven tegenkom....Het is goed om te lezen dat ik niet de enige man hier ben die op ouder valt....heb even gedacht dat ik de enige was die met dit gevoel rondliep.....
en dan neem je de naam stifler te veel american pei gekeken?

stiflers mom the milf? :S
dag Tomy,...ik vond de naam Stifler wel leuk in deze context...:)
nee dat gaat niet echt om een relatie te hebben met een ouderen vrouw maar gewoon het neuken van een ouderen vrouw maar goed wat jij wil

WELCOME
Jippie, weer een JG uit de kast gekomen...

Stifler, welkom.
Hey Marianne...thanks..! Natuurlijk is de aantrekkingskracht met oudere vrouwen die ik heb equivalent met het 'sexen'....de ervaringen die ik heb, hebben mij geleerd dat vrouwen die ouder zijn directer zijn in bed en ook echt zeggen wat ze lekker vinden.....heerlijk gevoel...!
Goedemorgen!

Welkom Stifler, goeie binnenkomer van je ;)

Verder weinig te melden hier, sv-loos weekend aan deze zijde.

Ben benieuwd wanneer Djoels thuis komt! *wrijft in haar handen, wachtend op spannende verhalen*

Nolo, voor jou nog 9 dagen! (we gaan er gewoon een nationale countdown van maken, haha!)
Goedemorgen....,

SV-loos....? hoe dat zo Miss Thang..? Worden in dit forum ook contacten gelegd of is het enkel en alleen het uitwisselen van de ervaringen....? Ben wel benieuwd.....kan eigenlijk niet wachten om een leuke oudere dame te ontmoeten...
Nee dat is niet de bedoeling Stifler.

Hengelen, dat moet ergens anders. Ik vond dat Tomy al érg aan het vissen was, maar is dit toegestaan op het forum?

Ik vind het in ieder geval jammer van het topic...
evyblissy wijzigde dit bericht op 03-01-2009 10:30
Reden: typfoutje
% gewijzigd
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven