Hij wil niet

05-07-2016 21:49 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoii

Mijn vriend lijkt helemaal geen seks meer met mij te willen hebben. Ik ben een paar weekjes geleden bevallen en eigelijk sinds de zwangerschap gaat het al achteruit..

Van elke dag soms wel 2 keer redden we nu 1x per week niet meer.. en eigelijk als die nuchter is gebeurd het niet..

We hebben na de bevalling nu 1 x seks gehad en hij zei dat hij niet goed kon oordelen hoe het was down under omdat we het voor het eerst met condoom deden.

Ik ben zo bang dat het komt omdat ik toch wat flinker ben en striae heb.. of dat het daar beneden helemaal uitgerekt is. Ik ben zo onzeker.

Ik heb met het geprobeert te praten maar hij zegt dat hij niet weet waardoor hij geen zin heeft..

Wat kan de reden zijn dat een man geen seks meer wilt.. komt het nu echt omdat ik momenteel niet zo aantrekkelijk ben?
Alle reacties Link kopieren
"Ik heb met het geprobeert te praten maar hij zegt dat hij niet weet waardoor hij geen zin heeft.."

Dat lijkt me sterk dat ie dat niet weet. Als je voor de bevalling regelmatig en soms 2x per dag seks hebt... en hij nu met moeite met drank op 1x per week "wil"...

Vlak stress en zorgen niet uit als libido killer.

Verder wordt hij misschien niet meer opgewonden van je in je huidige "staat".

Dat lijkt mij erg raar, maar het kan. Dat hij dat niet durft te zeggen kan ik me voorstellen, het is nogal kwetsend. Vraag het hem.

Dat verhaal van je zus... icm met zijn druk druk druk en nuchter geen zin meer hebben....

Dat zou best 1+1 kunnen zijn.

Vraag m ook eens hoe vaak hij zich aftrekt. Dat kan los vd seks staan, maar geen seks met jou willen, en wel aftrekken.... dan ligt t niet aan zn libido.

"Wat kan de reden zijn dat een man geen seks meer wilt.. komt het nu echt omdat ik momenteel niet zo aantrekkelijk ben?"

Dat kan echt van alles zijn. Je post-zwangere lichaam heeft daar vlgs mij niet veel mee te maken. Voor hém mss wel.

Maar zo snel van best heel vaak naar bijna niks... dan denk ik aan stress en zorgen, of verliefd op n ander, of n minnares die m helemaal "overneemt".

Sorry als ik hier en daar in herhaling val...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven