Hoe krijg je hem 'in the mood'

26-02-2020 13:03 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees al een tijdje mee hier op het forum en heb toch een account aangemaakt

Er zijn veel topics waarin advies wordt gevraagd hoe de vrouw in de stemming te krijgen voor sex.

Maar hoe zit het met de mannen, hoe krijg je hem snel in de stemming?

Hier is het niet zo romantisch en is het meer in de trant van 'zullen we'....

Ik zou het graag ook op andere (subtielere) manieren willen doen vandaar mijn vraag: hoe doen jullie het?
drietwee1 wijzigde dit bericht op 26-02-2020 15:33
Reden: Typefout
0.46% gewijzigd
apppie schreef:
26-02-2020 19:42
Sommige mensen vinden het leuk om iemand te verleiden, geen "moeizaam gedoe".
Tuurlijk is dat moeizaam. Helemaal als het niet werkt. Sta je je als vrouw een half uur uit te sloven en in te spannen, moet je alsnog naar het nachtkastje voor Tarzan. Dat schiet toch niet op.
aatjuhh123 schreef:
26-02-2020 19:44
Tuurlijk is dat moeizaam. Helemaal als het niet werkt. Sta je je als vrouw een half uur uit te sloven en in te spannen, moet je alsnog naar het nachtkastje voor Tarzan. Dat schiet toch niet op.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
:HA:
RikM schreef:
26-02-2020 19:55
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
26-02-2020 19:55
Afbeelding
:proud:
Alle reacties Link kopieren
Stiletto's, kort rokje met ministring of niets eronder en dan even bukken, naast hem op de bank zitten in een rokje en dan één been optrekken, onder de douche uitkomen met een handdoek om me heen die beneden net onder mijn billen komt en van boven halverwege mijn borsten. En dan gewoon aankijken.
Als jou man niet subtiel aan de praat te krijgen is dan toch maar gewoon beginnen meer pijpen. Werkt altijd
Alle reacties Link kopieren
Vandaag hele dag kleine hintjes gegeven op de app. Het heeft zijn vruchten afgeworpen :flirting:
sophie_emma schreef:
26-02-2020 21:44
Stiletto's, kort rokje met ministring of niets eronder en dan even bukken, naast hem op de bank zitten in een rokje en dan één been optrekken, onder de douche uitkomen met een handdoek om me heen die beneden net onder mijn billen komt en van boven halverwege mijn borsten. En dan gewoon aankijken.
Werkt dat echt ? Als ik vroeger aan mijn vriendin vroeg om me op die manier eens te verleiden, kreeg ik spontaan die naaldhak richting mijn hoofd geslingerd.
Drietwee1 schreef:
27-02-2020 22:11
Vandaag hele dag kleine hintjes gegeven op de app. Het heeft zijn vruchten afgeworpen :flirting:
Ja, jullie hebben dus telefoonsex gehad ? Wat een uitvinding he, die celfoons.
Alle reacties Link kopieren
Geen seks maar na het werk was het wel heel gezellig en gezoend/geknuffeld op de bank...het echte werk is er nog niet van gekomen maar het was toch een geslaagde intieme avond
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
26-02-2020 19:55
Afbeelding
Dat is een gegronde reden tot echtscheiding :thunder:
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
sophie_emma schreef:
26-02-2020 21:44
Stiletto's, kort rokje met ministring of niets eronder en dan even bukken, naast hem op de bank zitten in een rokje en dan één been optrekken, onder de douche uitkomen met een handdoek om me heen die beneden net onder mijn billen komt en van boven halverwege mijn borsten. En dan gewoon aankijken.
Dit. Of aanvullend je handdoek laten vallen, op je onderlip bijten, of gewoon even eruit gooien hoeveel zin je hebt om te vrijen...
Alle reacties Link kopieren
pokkewijf schreef:
28-02-2020 04:46
Dat is een gegronde reden tot echtscheiding :thunder:
Ja, zo'n vrouw die alleen aan sex denkt terwijl ik net een puzzel wil oplossen. Irritant! >:-(
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Alle reacties Link kopieren
Drietwee1 schreef:
28-02-2020 00:29
Geen seks maar na het werk was het wel heel gezellig en gezoend/geknuffeld op de bank...het echte werk is er nog niet van gekomen maar het was toch een geslaagde intieme avond
Maar waarom geen seks???
Alle reacties Link kopieren
Gewoon beginnen met pijpen duidelijker kun je niet zijn
Alle reacties Link kopieren
- appen gedurende de dag
- zoenen
- strelen
- je kont tegen hem aanwurmen in bed
- samen douchen
Alle reacties Link kopieren
zomerkees schreef:
17-06-2020 11:41
- appen gedurende de dag
- zoenen
- strelen
- je kont tegen hem aanwurmen in bed
- samen douchen
ik zou alleen niet een half jaar wachten
zomerkees schreef:
17-06-2020 11:41
- appen gedurende de dag
- zoenen
- strelen
- je kont tegen hem aanwurmen in bed
- samen douchen
Super goede aanvullingen. Waar ik nou héél benieuwd naar bed, uh ben: Hoe kwam je hier zo terecht in dit oude topic?
Drietwee1 schreef:
26-02-2020 13:03
hoe krijg je hem snel in de stemming?
Eén blik is toch meestal voldoende?
Blankepit schreef:
17-06-2020 12:21
Eén blik is toch meestal voldoende?
Dit.
Alle reacties Link kopieren
Vikhui schreef:
26-02-2020 14:16
Ik lees mee, want lijkt hier een onmogelijke opgave.
Al ideeën opgedaan? ;)
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Kokoro schreef:
17-06-2020 12:07
Super goede aanvullingen. Waar ik nou héél benieuwd naar bed, uh ben: Hoe kwam je hier zo terecht in dit oude topic?
Stukje onzekerheid van mijn kant....
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
28-02-2020 15:16
Maar waarom geen seks???
Omdat een intieme avond, zoenen, strelen en knuffelen op de bank ook heel intiem is. Uiteraard gaan de kleren dan wel uit. Wij doen dat soms ook zonder dat er geneukt wordt. Heel bevredigend.
Alle reacties Link kopieren
creativeguy schreef:
17-06-2020 18:30
Omdat een intieme avond, zoenen, strelen en knuffelen op de bank ook heel intiem is. Uiteraard gaan de kleren dan wel uit. Wij doen dat soms ook zonder dat er geneukt wordt. Heel bevredigend.
Zeker, maar als ik wil neuken (en dat wilde TO volgens mij) toch echt niet bevredigend genoeg.
apppie schreef:
17-06-2020 18:53
Zeker, maar als ik wil neuken (en dat wilde TO volgens mij) toch echt niet bevredigend genoeg.
Dit.. want het ging om het echte werk. Knuffelen kunnen we altijd toch?

Als ik zin heb (en hij meestal ook) dan druk ik mezelf tegen hem aan, of plaag hem. En als die dan vraagt wat ik wil.. zeg ik dat in aan sta :facepalm:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven