hoe los ik dit op ?
zondag 9 oktober 2011 om 20:58
Ik heb sinds kort een leuke jongen leren kennen, we gaan steeds verder met elkaar, maar nu zit ik met een probleem. Ik heb vanwege kaakproblemen, een operatie gehad. ik heb nog steeds, een erg kleine mondopening. maar nu ben ik dus bang als hij mij straks vraagt of ik hem wil pijpen, hoe ik daarop terug moet reageren, ik kan zijn penis natuurlijk niet in mijn mond nemen dit gaat echt niet passen. hoe zeg je dat tegen iemand, of hoe laat je dit merken? Mijn ex-vriend en ik hebben dit nooit gedaan, dit wilde hijzelf niet, maar ik weet niet wat deze jongen verwacht.
En moet je gelijk al de eerste keer met een ander zo ver met iemand gaan ? of kun je het ook bij een vrijpartij houden.
ik zou graag jullie mening horen, bedankt
En moet je gelijk al de eerste keer met een ander zo ver met iemand gaan ? of kun je het ook bij een vrijpartij houden.
ik zou graag jullie mening horen, bedankt
maandag 10 oktober 2011 om 17:27
Ik neem aan dat die jongen niks aan zijn ogen heeft, en ook dat jij geen gezichtsbedekkende sluiers draagt. Ik neem dus aan dat hij zich inmiddels wel een voorstelling van de orale seksmogelijkheden gemaakt heeft. Die hangen overigens niet alleen van de grootte van je mond af, maar ook van de grote van zijn penis. Wie weet heeft hij wel een micropenis! Wie weet houdt hij niet van pijpen. Wie weet vindt hij het niet zo belangrijk.
En inderdaad: je kunt kussen, likken, je handen gebruiken, je speeksel (dat is heel geil), van alles en nog wat. En ik mag het vast niet zeggen op dit vrouwenforum, maar de "je mondje is te klein voor mijn grote pik"-kink is volgens mij geen uitzondering bij mannen, dus wie weet vindt hij het alleen maar geil dat je het bij likken en kussen moet laten, en wie weet ontwikkelen jullie daar wel weer een hele aparte geile omgang mee.
Mogelijkheden zat! Als je je zorgen maakt, kun je er altijd over praten natuurlijk, maar het gevaar is altijd dat je iets als een probleem presenteert dat het niet is. Soms worden dingen daar zwaarmoedig van. Je kunt ook gewoon lekker verder gaan op het spoor waarop je zit, er zelf van uit gaan dat het geen probleem is, je voornemen hem lekker te verwennen met je handen, je vagina, je borsten, je mond, je tong, etc., en als hij klachten heeft, dan laat hij het vanzelf wel weten. Bedenk goed: een seksuele relatie zonder klachten bestaat niet! Ook niet bij mensen met een grotere mond dan jij.
Shepherd
En inderdaad: je kunt kussen, likken, je handen gebruiken, je speeksel (dat is heel geil), van alles en nog wat. En ik mag het vast niet zeggen op dit vrouwenforum, maar de "je mondje is te klein voor mijn grote pik"-kink is volgens mij geen uitzondering bij mannen, dus wie weet vindt hij het alleen maar geil dat je het bij likken en kussen moet laten, en wie weet ontwikkelen jullie daar wel weer een hele aparte geile omgang mee.
Mogelijkheden zat! Als je je zorgen maakt, kun je er altijd over praten natuurlijk, maar het gevaar is altijd dat je iets als een probleem presenteert dat het niet is. Soms worden dingen daar zwaarmoedig van. Je kunt ook gewoon lekker verder gaan op het spoor waarop je zit, er zelf van uit gaan dat het geen probleem is, je voornemen hem lekker te verwennen met je handen, je vagina, je borsten, je mond, je tong, etc., en als hij klachten heeft, dan laat hij het vanzelf wel weten. Bedenk goed: een seksuele relatie zonder klachten bestaat niet! Ook niet bij mensen met een grotere mond dan jij.
Shepherd
maandag 10 oktober 2011 om 19:42
maandag 10 oktober 2011 om 22:03
quote:algebroe schreef op 10 oktober 2011 @ 19:42:
[...]
Ik ben niet zo'n klagert hoor. Mijn scharrel is fantastisch zoals hij is. Geen klachten.
Geloof me, als je relatie iets meer wordt dan een scharrel, en je blijft bijvoorbeeld dertig jaar bij elkaar, dan wordt je seksuele relatie iets waarover je praat, en waar dus ook ruimte voor kritiek op elkaar is. En nog een geheimpje: dat maakt het alleen maar leuker!
Shepherd
[...]
Ik ben niet zo'n klagert hoor. Mijn scharrel is fantastisch zoals hij is. Geen klachten.
Geloof me, als je relatie iets meer wordt dan een scharrel, en je blijft bijvoorbeeld dertig jaar bij elkaar, dan wordt je seksuele relatie iets waarover je praat, en waar dus ook ruimte voor kritiek op elkaar is. En nog een geheimpje: dat maakt het alleen maar leuker!
Shepherd
maandag 10 oktober 2011 om 22:18
Als je hier je zorgen over die operatie en de gevolgen daarvan deelt is het dan niet zo dat je er nog mee bezig bent? Misschien moet je het hem ook vertellen. Hij zal vast ook wel iets hebben waar hij mee zit. Wees assertief en vertel over je operatie desnoods naar aanleiding van House of een 1 of andere operatie op tv.