Hoe voelt het om gepijpt te worden ?

19-02-2009 21:14 166 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit voor de mannen : hoe voelt het eigenlijk om gepijpt te worden ?

Ben eens benieuwd ...
Vamylena; enjoy!!!

Dat doe ik namelijk ook........;-)
Ik geniet met volle teugen....op veel topics hier overigens!!!
Slecht pijpen...

Het kan wel ja.

Ik heb eens iemand meegemaakt die zoveel speeksel verzamelde dat ik er bijna niets meer van voelde.

Helemaal nat van het speeksel verdween het gevoel, geen wrijving meer.

Ook (teveel) tanden kan een afknapper zijn.

En nummer 1 afknapper, ophouden omdat ik klaarkom.

Het liefst dan lekker lang doorgaan. Als dat goed gebeurd (en dat gebeurd gelukkig) kom ik binnen 2 minuten nog een keer.

Draag mij dan maar weg, pffffffff
ja HVJ...doorgaan als ie is gekomen....dan krijg je een man echt gek....

heerlijk om te doen ook
Hoe het voelt om gepijpt te worden?

Volgens mij is je clitoris ongeveer net zo gevoelig als de eikel van een man, dus....

Stel je voor dat je clitoris 10x groter is dan nu en dat iemand hem bewerkt zoals jij een man zou pijpen - met gevoel hoop ik.

Nou zoiets dus.
Goed gepijpt worden is heerlijk. Het gevoel is lastig te omschrijven. Maar een goede pijpbeurt omvat meer dan alleen zuigen aan het staafje. Het kietelen en in je mond nemen van de ballen en met je tong de stam aflikken is net zo opwindend. Het genot trekt dan van je tenen uit door heel je lijf. Het zal wel gelijk zijn aan het gevoel dat beffen een vrouw geeft.

Slecht gepijpt worden is een drama. Dit gebeurt eigenlijk alleen door vrouwen die er geen zin in hebben. Het heeft nl allemaal met tederheid te maken. Ook vrouwen die hem niet helemaal in de mond kunnen nemen kunnen toch goed pijpen.

Tip, Wil je een man gierend klaar laten komen tijdens het pijpen of aftrekken. Schuif dan een vinger in z'n poepertje en stimuleer z'n prostaat. Ik verzeker je hij spuit tot tegen het plafond of als je nog pijpt komt het via je neusgaten er met een rotgang weer uit.
quote:dewit schreef op 20 februari 2009 @ 11:27:

En dan voeg ik er nog een vraag aan toe...

Ik heb wel eens gehoord dat mannen ook wel eens een ervaring hebben met een vrouw die dus niet kan pijpen. Dat eht tegenvalt, maar als ik de reacties hier zo lees zou dat bijna niet kunnen lijkt wel.

Bestaat er zoiets als slechts gepijpt worden?

En wat is dan de goede manier, volgens de heren dan he.

Tja, ik zou niet willen of durven zeggen dat ik slecht pijp, want ik moet het denk ik vooral niet op mezelf betrekken. Maar ik weet wel dat ik mijn vriend ermee zeker niet over de drempel trek en vaak zegt hij zelf toch wel dat hij neuken lekkerder vindt . Dat is dus compleet tegenovergesteld dan wat ik hier lees, want zoals ik het nu begrijp is pijpen vele malen lekkerder dan neuken.

Mijn vriend heeft het -naar eigen zeggen- nog nooit gehad bij een meisje dat hij woestenthousiast werd van oraal genot. Ik krijg hem dan ook zelden zover dat hij erop klaarkomt. Halverwege verliest het nl. meestal voor hem de aantrekkingskracht. Ik vind het persoonlijk wel jammer, want ik geef graag genot aan hem. Maar als het hem toch niet zoveel doet, gaat de lol er wel een beetje vanaf om het vol overgave te doen (ook omdat ik weet dat als ik het voor hem stimulerend genoeg doe, ik er minimaal een half uur voor uit kan trekken en dat na dat half uur de fascinatie voorbij is en ik hem alleen nog maar opgewarmd heb haha. Niet erg, maar om dat nou elke week te doen is de beloning wat magertjes )
@friekevcl:

Kom een keertje langs, dan doe jij het en kan ik meteen vertellen hoe het voelt?
Ach, wat zal ik zeggen... Ik noem het altijd een vorm van 'thuiskomen'.
@intiem:

misschien moet je eerst 5 minuten pijpen en dat hij je daarna neukt tot hij bijna zover is en daarna kan je hem dan helemaal klaarpijpen.

Is trouwens wel bijzonder om te pijpen na neuken als je dan jezelf heel goed proeft zeg maar. Ik wordt daar zelf weer meer opgewonden door.
quote:Saroeja schreef op 20 februari 2009 @ 16:00:

Is trouwens wel bijzonder om te pijpen na neuken als je dan jezelf heel goed proeft zeg maar. Ik wordt daar zelf weer meer opgewonden door.

Nou, dat zou ik niet direct willen zeggen over mezelf haha.

Maar we hebben al wel verschillende varianten uitgeprobeerd. Het resultaat blijft toch hetzelfde, nl. dat vriend liever doorgaat met mij en liever niet onderbroken wil worden daarvoor. Hooguit om hem effe af te remmen omdat hij anders te snel komt. Hij vindt het wel leuk hoor, maar meer als voorspel. Vooral niet te lang en al zeker niet met de verwachting dat hij klaarkomt. Misschien dat het ook te maken heeft met zichzelf daaraan kunnen overgeven, want dat vindt hij best moeilijk. En ik mag al helemaal niet aan zijn achterwerk komen haha. Dan knijpen die billen acuut samen
anoniem_81395 wijzigde dit bericht op 09-03-2009 15:40
Reden: just
% gewijzigd
Gepijpt worden is alsof je hele lichaam van kruin tot teen volop geëlectrueerd wordt,met innerlijke zijwaartse heerlijke scheuten die je controle over alles verliest....

Dan daarbij de dame die je recht in de ogen aan kijkt tijdens deze daad.......

Wauw,bestaat niks lekkerders als dat!!!
Wat een heerlijke topic is dit! Zo krijgen wij, vrouwen, ook een idee wat we eigenlijk precies losmaken bij de mannen, als wij zo ons best zitten/liggen te doen.

Ik vind 't heerlijk om te doen, het geeft me vaak een gevoel van macht over de man. Bovendien vind ik het weer opwindend om te zien dat ik de man tot 't randje kan brengen (en erover heen kan duwen pijpen).
Laat mij je uit de droom helpen Min.

macht geeft het de vrouw niet bij mij.

in tegendeel juist.

ik heb de macht * zoals altijd*

want als ik je hoofd tussen mijn handen pak en ik geef het tempo aan, trek je hoofd als het ware over mijn lul, en ik kom zo diep mogelijk in je keel, heb ik de macht.

en je mag niet slikken, loopt het lekker langs mijn lul uit je mondhoeken, langs je kin.
Ik kan me nog een discussie hier herinneren van ongeveer een jaar geleden. Er waren een aantal mannen die niets aan pijpen vonden. En de opmerking dat ze wel nooit goed gepepen waren vonden ze onzin. Dus wat ik me afvraag, zijn er dus echt mannen die het niet lekker vinden?
quote:datmeenjeniet schreef op 21 februari 2009 @ 09:58:

in tegendeel juist.

want als ik je hoofd tussen mijn handen pak en ik geef het tempo aan, trek je hoofd als het ware over mijn lul, en ik kom zo diep mogelijk in je keel, heb ik de macht.

en je mag niet slikken, loopt het lekker langs mijn lul uit je mondhoeken, langs je kin.@ DMJN: jouw beschrijving van pijpen neigt naar gagging, vind ik. Dát is heel wat anders, hoewel de techniek in de basis gelijk blijft (pik in mond).

Het 'liefdevolle' pijpen, waarover deze topic hoofdzakelijk ging, totdat jij jouw beeld schetste, geeft mij een gevoel van macht omdat ik de man dan tot het uiterste kan brengen (of net niet, natuurlijk).

Jouw beschrijving geeft jou inderdaad macht. Dat klopt.
Ik vind pijpen geweldig alleen heb ik een kaakprobleem helaas. Dus niet teveel meer :( Nou ja, ik kan het wel veel maar ik krijg er wel pijn van. En het gagging gaat ook bijna niet want dan loop ik het risico dat mijn kaak breekt. Wel knudde, hoor, want juist dat onderdanige vind ik geweldig.
en als ik nou met mijn ene hand je kin vast houd en mijn andere hand boven op je hoofd, en zo mijn lul in je mond schuif, breek dan je kaak niet?

digi!!!!!!!!!!!!!!
Hm DMJN, dat weet ik niet. Vroegah vroeg ik altijd aan de gepijpte in kwestie om mijn hoofd vast te houden en flink het tempo aan te geven. Ik kan wel mijn eigen tempo zoeken maar ik vond dat geiler.

Ach, het zal wel. Vaak gebieden de heren me te stoppen omdat ze anders te snel klaarkomen dus ik zal heus wel kunnen pijpen
digi ik doe het gewoon op die manier, en trek je mond in het tempo wat ik lekker vind over mijn lul.

tot het water in je ogen staat.
Pijpen...

Persoonlijk vind ik het pas lekker worden na een paar keer.

In het begin zal de vrouw in kwestie echt "moeten" leren hoe ik het wil hebben als zij echt genot wil geven, ik geloof dat ik nogal een verwende "gepijpte" ben.

Als zij eenmaal doorheeft dat haar vochtige en zachte, maar vooral ontspannen, lippen als een vaginale vervanger maar dan met meer controle van haar kant over mijn eikel en pik geschoven kunnen worden, tandjes doen zeer dames;-), en zodoende een wrijving kunnen opleveren die bij een vaginale penetratie niet behaald worden doordat ze ook nog eens zichzelf een weg naar mijn ballen kan zuigen en na wat training helemaal naar binnen kan laten glijden geeft dat een gevoel dat te omschrijven is als: heet, wrijvend, lustopwekkend, genotverhogend, een vlinderig gevoel in je onderbuik en het verlangen om haar mondje vol te nemen en jezelf in haar te legen.

Het kan op meerdere manieren: haar het werk laten doen of haar helpen door haar hoofd te pakken en haar te sturen in tempo en diepte . De andere redenen om er van te genieten zijn: het feit dat je solo bevrediging krijgt, op haar knietjes voor je en maar "trekzuigend" pompen en je ondertussen idd via anale penetratie je prostaat nog stimuleren ook, dan gaat toch wel je schedeldak eraf en neemt een soort oerdrang bezit van desbetreffende man. Probleem waar ik tegenaan loop is dat ik dan de laatste jaren, snik, net weer vrouwen tegen ben gekomen die er absoluut niet van hielden, of dames die het als machtsmiddel in het huwelijk gebruikten. (maar dat is een ander topic geloof ik;-) )

Gelukkig de laatste tijd in het genot van een zeer lief en geverig dametje die mij weer leert ervan te genieten, ze is dus geen slechte pijpster maar ik ben het gewoon ontwent, hebt ontdekt hoe ik het lekker vind en leer haar dat, maar baal wel van het gevoel dat ik haar soms geef dat zij er niets van kan. Samen aan het ontdekken hoe lekker het ook al weer is en dan ook nog te horen krijgen dat ze ervan geniet als ik haar mij laat pijpen en dan ook nog klaarkom.

De reis samen is begonnen. haar eigenlijk beloofd dat ik haar niet in mijn verhalen of reacties betrek maar nu is het niet anders, tis gewoon een wereldwijf! Ik leer haar hoe ik het lekker vind en realiseer of begin te beseffen dat niet alle dames het niet lekker vinden maar er juist op kicken om de kerel in kwestie tegen het plafond te laten opstijgen. twee zeer ondeugend spelende volwassenen (een sletje en haar headmaster en dat is zeer lief bedoeld naar desbetreffende dame) die elkaar dingen aan het leren zijn, heftig en zo gaaf, beide kwetsbaar maar zo intens...

Zo voelt dat dus ook ongeveer.....mixed emotions in genot: "oh shit, straks stopt ze ermee voordat ik kom" en "oh, man, wanneer ben ik weer vrij in mijn genieten... omdat ze me geen kans op ontsnappen geeft, omdat ze wil dat ik kom....me dat ook zegt" en dat eindelijk weer doordringt in mijn verhardde en overgecontroleerde emoties.

(misschien iets te kwetsbaar geschreven maar ook dit hoort bij; "hoe voelt het om gepijpt te worden", denk ik?

Ik ben al een keer verweten dat ik goor of zeer expliciet schrijf op een ander topic dus vandaar de wat nettere termen hoewel ik daar niet echt mee klaarkom, grinn.
je weet het weer mooi te vertellen mr b
quote:datmeenjeniet schreef op 21 februari 2009 @ 09:58:

in tegendeel juist.

en je mag niet slikken, loopt het lekker langs mijn lul uit je mondhoeken, langs je kin.Ben je vergeten dat vrouwen ook tanden hebben?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven