Hoe vraag je om anale sex?

08-11-2019 22:32 86 berichten
Ik ben al heel lang lid van dit forum. Maar voor mijn "onherkenbaarheid" heb ik voor dit topic een nieuw account aangemaakt. Dit is een serieuze vraag, dus graag ook een serieus antwoord!

Ik heb nu bijna 5 jaar dezelfde vriend. De sex is geweldig, hij kan me ontzettend goed bevredigen. Alleen mis ik 1 ding, anaal genomen worden..... ik vind dat af en toe echt ontzettend geil maar mijn vriend heeft het tot nu toe nog nooit gedaan. Helemaal blijft hij niet weg uit dat gebied want mijn vriend streelt mijn anus wel eens en hij is er ook wel eens met zijn tong over heen gegleden , soms vingert hij me wel eens daar en als hij me van achteren neemt dan trekt hij mijn billen altijd heel ver uit elkaar. Een of twee keer gleed hij met zijn eikel over mijn gaatje, heel glibberig van voorvocht. Ik hoop dan elke keer dat hij doorzet en me ook in mijn kontje gaat neuken maar hij doet het nooit. En ik wil het zo graag, maar ik zou het nooit hardop durven te vragen.....

Hoe maak ik op subtiele wijze duidelijk wat ik wil? Kan dat überhaupt, op een subtiele wijze? Ik vermoed vaak dat hij wel zou willen maar niet zo maar durft. Dan zou ik het dus wel aan moeten moedigen. Maar hoe dan?

Groetjes
Superfab
Alle reacties Link kopieren
Wat raar dat je hem dat niet gewoon vraagt, als hij echt je vriend is zoals je zegt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Misschien wil je vriend ook ontzettend graag anale seks, maar denkt hij dat jij dat niet durft. Complete impasse. Speel open kaart en zeg dat je graag zo eens genomen wil worden. Een beetje man gaat erin mee.
Charles_Gentle28 schreef:
09-11-2019 10:55
Misschien wil je vriend ook ontzettend graag anale seks, maar denkt hij dat jij dat niet durft. Complete impasse. Speel open kaart en zeg dat je graag zo eens genomen wil worden. Een beetje man gaat erin mee.

Je bent nog vergeten erbij te zeggen dat jij wel zo'n type man bent die er niet voor terug schrikt om met een paar borden te gooien tijdens de seks. Maar tevens , fijngevoelig als je bent, je enorme lans altijd voorzichtig naar binnen gooit omdat je niet wil worden aangeklaagd voor een illegale wortelkanaalbehandeling.

Ik denk ik help even. Graag gedaan.
Alle reacties Link kopieren
SHIFTY schreef:
09-11-2019 13:46
Je bent nog vergeten erbij te zeggen dat jij wel zo'n type man bent die er niet voor terug schrikt om met een paar borden te gooien tijdens de seks. Maar tevens , fijngevoelig als je bent, je enorme lans altijd voorzichtig naar binnen gooit omdat je niet wil worden aangeklaagd voor een illegale wortelkanaalbehandeling.

Ik denk ik help even. Graag gedaan.
Proest, en toen zat de iPad onder de restanten mihoen :-)

Dank je wel :-), mijn humeur kan niet meer stuk :rofl:
Vergeet niet, een “Ja, maar..” is eigenlijk een “nee, want...”
Ik kreeg ook gelijk de indruk dat dit door een man geschreven is..

Maar als je het niet durf te vragen en de situatie doet zich weer voor dat hij je van achter neemt, dan pak je zn lul beet en leidt die zelf naar je andere gaatje. :idee: Geen woorden maar daden ;)
Alle reacties Link kopieren
Kan het plaatje niet plakke . Dan maar zo. http://explosm.net/comics/2599
...
Alle reacties Link kopieren
Quaintrelle schreef:
09-11-2019 14:30
Kan het plaatje niet plakke . Dan maar zo. http://explosm.net/comics/2599

Hé Quaintje :hello:

TO, ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken (pun intended) dat dit door een meneer geschreven is.
Mocht dat niet zo zijn: ik zou het net zo subtiel benoemen als in je openingspost.
nounou
Alle reacties Link kopieren
Je zegt gewoon vil du knulle meg analt?
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Leg een drol op zijn kussen. Dan kan hij gelijk je intenties “ruiken”.
Alle reacties Link kopieren
"Wil je van mijn sterretje een zonnetje maken?" :flirting:
Succes gegarandeerd.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Mens wat doe je moeilijk! Niet Uit Het Raam heeft er een liedje over geschreven. Maak een mixtape en prak deze er tussen!

https://youtu.be/1SSVAqQhFik
SjaanRoeispaan schreef:
09-11-2019 19:19
Mens wat doe je moeilijk! Niet Uit Het Raam heeft er een liedje over geschreven. Maak een mixtape en prak deze er tussen!

https://youtu.be/1SSVAqQhFik
:rofl: :applause:
SHIFTY schreef:
09-11-2019 13:46
Je bent nog vergeten erbij te zeggen dat jij wel zo'n type man bent die er niet voor terug schrikt om met een paar borden te gooien tijdens de seks. Maar tevens , fijngevoelig als je bent, je enorme lans altijd voorzichtig naar binnen gooit omdat je niet wil worden aangeklaagd voor een illegale wortelkanaalbehandeling.

Ik denk ik help even. Graag gedaan.
:rofl:
SjaanRoeispaan schreef:
09-11-2019 19:19
Mens wat doe je moeilijk! Niet Uit Het Raam heeft er een liedje over geschreven. Maak een mixtape en prak deze er tussen!

https://youtu.be/1SSVAqQhFik
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Door je mond open te doen , o nee wacht dat is oraal. :rofl:
hondje schreef:
09-11-2019 21:27
Door je mond open te doen , o nee wacht dat is oraal. :rofl:

Dat komt daarna pas.

(ieuw)
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
09-11-2019 22:06
Dat komt daarna pas.

(ieuw)
ATM
SHIFTY schreef:
09-11-2019 13:46
Je bent nog vergeten erbij te zeggen dat jij wel zo'n type man bent die er niet voor terug schrikt om met een paar borden te gooien tijdens de seks. Maar tevens , fijngevoelig als je bent, je enorme lans altijd voorzichtig naar binnen gooit omdat je niet wil worden aangeklaagd voor een illegale wortelkanaalbehandeling.
Ach, neen. De beschrijving is net zo grappig als accuraat, maar de boodschap zou weinig meerwaarde bieden.
Alle reacties Link kopieren
Er is geen vrouw die zo typt.
Alle reacties Link kopieren
Geesina schreef:
10-11-2019 18:23
Er is geen vrouw die zo typt.

De "Lees Ook" wel eens bekeken? :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Nou ik ben een vrouw en kan dat prima tegen mijn eigen partner zeggen, ook met die woorden. Zeker als ik in the mood ben. Kom op.... het is je partner. Als je dit niet durft aan te geven na vijf jaar?!
Als het waar is natuurlijk, wat ik betwijfel. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Perkele schreef:
09-11-2019 17:45
Leg een drol op zijn kussen. Dan kan hij gelijk je intenties “ruiken”.
Dat slaat werkelijk nergens op.
Alle reacties Link kopieren
Perkele schreef:
09-11-2019 17:45
Leg een drol op zijn kussen. Dan kan hij gelijk je intenties “ruiken”.
:rofl:

dat vind ik dus echt supergrappig
Alle reacties Link kopieren
AeonOfWinter schreef:
09-11-2019 17:47
"Wil je van mijn sterretje een zonnetje maken?" :flirting:
Succes gegarandeerd.
Dit vind ik dus echt werkelijk nergens op slaan. Hoezo een zonnetje?
Of mis ik dan gewoon echt iets en begrijpt iedereen dit.
humanista schreef:
10-11-2019 19:07
Dit vind ik dus echt werkelijk nergens op slaan. Hoezo een zonnetje?
Of mis ik dan gewoon echt iets en begrijpt iedereen dit.

Volgens mij is het 'van je sterretje een rondje maken'. Snap je 'm dan wel? ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven