Hoe zorg ik voor een ONS met oudere, vrijgezelle ex-collega

07-07-2020 09:06 65 berichten
Hoi iedereen.

Twee jaar geleden liep ik stage en binnen die organisatie werkt een man die 30 jaar ouder is dan mij (ik ben 23). Hij is ongelofelijk aantrekkelijk en vrijgezel! In mijn tijd daar als stagiaire merkte ik dat ook interesse vanuit hem (meer dan voor andere collega's). Na mijn stageperiode hebben we twee keer afgesproken om bij te praten, we zaten niet binnen dezelfde afdeling, dus dit lijkt me niet iets wat normaal ook gebeurd. We voelden denk ik beiden een sexuele spanning.

Nu is hij nogal mysterieus/verlegen. Ik ben echt een schijterd wat betreft het zetten van een eerste stap. Het lijkt mij leuk om een keer een gezellig avondje met hem te beleven. We hebben nog af en toe contact via LinkedIn, in september diplomeer ik en ik zou het dan leuk vinden om dan nog een keer met hem af te spreken en het te 'vieren' (if you know what I mean).

Hebben jullie misschien tips hoe ik dit voor elkaar krijg? Reageren ze net zo op flirterige hints als mannen van mijn leeftijd? (😂) Tijdens de keren dat we afspraken liet hij wel subtiele hints vallen als kleine aanrakingen, spannend oogcontact, etc.

Ik hoef geen opmerkingen over het zoeken van iemand van mijn eigen leeftijd. Ik ben op niets meer uit dan één of twee nachtelijke avontuurtjes. Het is een ontzettend leuke en lieve man, maar daar is hij hoogstwaarschijnlijk ook op uit.

Ik hoor het graag!
lilalinda schreef:
07-07-2020 09:10
Nodig hem uit voor een etentje (om je afstuderen te vieren/bijpraten)
Kijk hoe de sfeer is, nodig hem uit voor koffie (toetje) bij jou thuis
Precies, zo is er ook een uitweg mocht het onverwacht toch tegenvallen en hoef je bij een eventuele afwijzing helemaal niet je seksuele intenties kenbaar te maken.
Alle reacties Link kopieren
je gaf al aan dat hij bepaalde hints gaf, daarnaast bepaalde aanrakingen, vaak zijn dat wel signalen dat hij ook meer wilt. Nodig hem eventueel bij je thuis uit. trek je wat leuks aan, vaak gaat het dan wel vanzelf als er echt interesse is.

Succes ermee!
Alle reacties Link kopieren
Ze zal het nou toch inmiddels wel gedaan hebben? Ik hou het niet meer van de spanning!
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Bulbul schreef:
11-07-2020 23:08
Ze zal het nou toch inmiddels wel gedaan hebben? Ik hou het niet meer van de spanning!
Ze durft niet.

Je zou, als je wel durft, en je weet waar hij woont... op een zaterdagmiddag aan kunnen bellen en vragen of het uitkomt dat je langskomt. En zo ja na binnenkomst al je kleren van je af laten vallen.
Alle reacties Link kopieren
Nou inderdaad! Hij heeft precies de goeie leeftijd voor mij en het lijkt alsof ie er wel zin in heeft.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Ik moet echt weer terug naar Nederland verhuizen man.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
ik ken genoeg mannen van die leeftijd die een wichtje van 23 terzijde zullen schuiven. TO kon zijn dochter zijn
Alle reacties Link kopieren
Umso besser! Ik ben vijftien jaar ouder.

Nee, maar serieus: Ze heeft toch "interesse vanuit hem" gemerkt, dat zal ze zich niet hebben ingebeeld.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
12-07-2020 09:23
ik ken genoeg mannen van die leeftijd die een wichtje van 23 terzijde zullen schuiven. TO kon zijn dochter zijn
Seksfilmpjes zat hoor op internet van oude mannen die het met jonge meisjes doen. Die vind ik altijd hel erg geil.

Oh en die jonge meisjes zijn dan 18+ natuurlijk, voordat iemand weer de behoefte heeft te staffen.
Bulbul schreef:
12-07-2020 10:59
Umso besser! Ik ben vijftien jaar ouder.

Nee, maar serieus: Ze heeft toch "interesse vanuit hem" gemerkt, dat zal ze zich niet hebben ingebeeld.
oh bakvissen beelden zich snel iets in.
Alle reacties Link kopieren
willem1959 schreef:
12-07-2020 12:11
Seksfilmpjes zat hoor op internet van oude mannen die het met jonge meisjes doen. Die vind ik altijd hel erg geil.

Oh en die jonge meisjes zijn dan 18+ natuurlijk, voordat iemand weer de behoefte heeft te staffen.
Joh!
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
S-Meds schreef:
12-07-2020 09:23
ik ken genoeg mannen van die leeftijd die een wichtje van 23 terzijde zullen schuiven. TO kon zijn dochter zijn
Ik denk dat de meerderheid van de mannen volmondig “ja” zegt tegen een veel jongere vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Lotus90 schreef:
12-07-2020 23:57
Ik denk dat de meerderheid van de mannen volmondig “ja” zegt tegen een veel jongere vrouw.
Meds gaat alleen maar met respectabele mannen om.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Als je alleen uit bent op seks, nodig je hem toch gewoon bij je thuis uit. Trek iets leuks aan. Dat moet wel goed komen.
Even voor mijn duidelijkheid.. wat moet ik me voorstellen bij "spannend oogcontact"?
Je kan hem ook een berichtje sturen en zeggen dat je hem zo aantrekkelijk vindt. Als dat wederzijds is, vraag je of hij zin heeft om langs te komen, omdat je zin hebt in hem. Dan ben je heel duidelijk.
Bulbul schreef:
12-07-2020 23:57
Meds gaat alleen maar met respectabele mannen om.
ja blijkbaar. Serieus het kind is 23. Niet alle mannen geilen daar op hoor
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
13-07-2020 00:15
ja blijkbaar. Serieus het kind is 23. Niet alle mannen geilen daar op hoor

Jawel, dat doen ze wel.
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Er bestaan bedrijven waar het niet zo gewaardeerd wordt dat je als vijftiger man de begin twintig stagiaires neukt.

Het tafereeltje: de stagiaire aan het bureau van de baas: "ja ik heb precies gekregen waar ik om vroeg en het was heerlijk"
Maar als dat met rode ogen van het huilen is, dikke dikke tranen over de wangen, snikkende stem, dan maakt het niet uit wàt er gezegd wordt.

Denk dat Jos nog wel een drempeltje over moet. Hij wil zeker weten dat er geen drama is.
Alle reacties Link kopieren
babbeleo schreef:
13-07-2020 05:44
Er bestaan bedrijven waar het niet zo gewaardeerd wordt dat je als vijftiger man de begin twintig stagiaires neukt.

Het tafereeltje: de stagiaire aan het bureau van de baas: "ja ik heb precies gekregen waar ik om vroeg en het was heerlijk"
Maar als dat met rode ogen van het huilen is, dikke dikke tranen over de wangen, snikkende stem, dan maakt het niet uit wàt er gezegd wordt.

Denk dat Jos nog wel een drempeltje over moet. Hij wil zeker weten dat er geen drama is.
Het is twee jaar geleden dat ze daar stage liep. Ik vind dat nu prima kunnen, als ze dat beide willen.
nbk schreef:
13-07-2020 03:12
Jawel, dat doen ze wel.
eh nee. net zo min als alle vrouwen geilen op jongens die hun zonen konden zijn
Alle reacties Link kopieren
Dussss als de man niet wil, ligt het aan TO?
arm kind
Alle reacties Link kopieren
We zullen de afloop wel niet te horen krijgen.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
lilalinda schreef:
13-07-2020 10:39
Dussss als de man niet wil, ligt het aan TO?
arm kind
zegt wie?
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
07-07-2020 09:10
Nodig hem uit voor een etentje (om je afstuderen te vieren/bijpraten)
Kijk hoe de sfeer is, nodig hem uit voor koffie (toetje) bij jou thuis
Dit zou ik doen, en dan op de avond zelf lekker flirten en dubbelzinnig zijn. Aan zijn reacties merk je dan wel of hij ook wil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven