ideeën voor spannend weekend weg als echtpaar in Gelderland

02-07-2017 03:52 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
We willen als redelijk braaf echtpaar een romantisch weekend weg waar wel wat erotiek bij mag komen kijken. Het moet echter niet doorslaan naar teveel toeters en bellen als swingen, paaldansen ed. Wel een beetje "stout" is de wens. Heeft er iemand een idee voor een hotel/ accommodatie/ arrangement?
Ik weet dat de vraag vrij open is. Het voordeel is dat er dan misschien vele ideeën komen vanuit jullie kant.
Alvast dank!
Niet te stout en Gelderland nog wel. Ach daar heb je schattige Bible belt plaatsen op de Veluwe en daar mag helemaal niks. Dus als je dan toch in d mooie omgeving bent...in het bos......ik stem voor buitensex
Alle reacties Link kopieren
Als je op zoek bent naar een hotel kan ik hotel Reehorst in Ede aanbevelen, en dan de suite. Ze hebben verschillende thema-suites, met heerlijke jacuzzi.
Het moet stout, maar paaldansen is al te gek?
Alle reacties Link kopieren
Op welke termijn en waarom perse Gelderland? Ik zou denken dat een erotisch feest misschien wat voor jullie is.

Little Sins is 23 september ergens in de bossen in het midden van het land.

Eyes wide shut van Madame Homard is in november.
Alle reacties Link kopieren
30 sept is er een leuk feestje van corto dimanche in Ermelo. Hotel de heerlijkheijd. Topfeest met spannend sfeertje maar niet te en je kan overnachten in het hotel. Check even de site of Facebook.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Op zondagochtend autorijden of fietsen in de bible belt is al spannend....
Alle reacties Link kopieren
blauwuiltje schreef:
02-07-2017 06:59
Niet te stout en Gelderland nog wel. Ach daar heb je schattige Bible belt plaatsen op de Veluwe en daar mag helemaal niks. Dus als je dan toch in d mooie omgeving bent...in het bos......ik stem voor buitensex
Maar Gelderland is groter dan alleen de veluwe hoor
Alle reacties Link kopieren
Greendale schreef:
02-07-2017 08:11
Als je op zoek bent naar een hotel kan ik hotel Reehorst in Ede aanbevelen, en dan de suite. Ze hebben verschillende thema-suites, met heerlijke jacuzzi.
Ziet er leuk uit zeg!!
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel voor de reacties. Gelukkig snapt een aantal van jullie ook dat er meer is dan een bijbel in Gelderland.
Tja. ...als je net komt kijken ben je voorzichtig en vind je paaldansen al too much.
Bedankt voor de namen van de feesten en voor het noemen van hotel Reehorst. Klinkt erg goed!
Echt goede tips
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een keer een hotelkamer geboekt bij Thermen Bussloo. Vanuit de kamer loop je in je badjas naar het sauna gedeelte en je kunt zo weer terug naar je kamer met jacuzzi en een heerlijk bed :)
Voor ons genoeg ingrediënten om het naast ontspannen ook erotisch te maken!
Alle reacties Link kopieren
De Cantharel (Apeldoorn) heeft ook mooie kamers.
O.a. een bad middenin de kamer.
Kijk maar eens op de site.

Prachtige suites in de ReeHorst! :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven