Iemand ervaring met gynoterx of Beppy sponsjes?

04-10-2018 12:12 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zaterdag een date met een man met wie ik al vaker heb gedate en ben helaas vandaag onverwacht ongesteld geworden. Dat is zaterdag nog niet over want ik heb het altijd best erg. Omdat ik verwacht dat we seks gaan hebben en ik daar ook wel zin in heb, heb ik zitten googlen of daar een oplossing voor is en ik vond de Beppy of gynotex sponsjes. Heeft iemand ervaring met die dingen en voel je er echt niets van tijdens het vrijen? Zijn ze ook weer redelijk makkelijk te verwijderen?
Alle reacties Link kopieren
MokThee schreef:
04-10-2018 13:32
Maar TO vroeg niet om moraalridderige antwoorden, alleen om ervaringen.

Zwaai je vingertje dus maar ergens anders.

Dat vingertje van jou kan er ander ook wat van?! tuut, tuut.. preactise what you preach! :bye:
Alle reacties Link kopieren
Je voelt wel dat je tegen iets anders dan de vaginawand stoot, maar het is niet onplezierig ofzo.

Verder is het gewoon een hoop minder gedoe dan met een handdoek eronder. Het wordt geen smeerboel, je kunt nog eens van standje wisselen en meestal is er geen druppel bloed te bekennen.

Win-win vind ik.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
04-10-2018 13:38
Dat vingertje van jou kan er ander ook wat van?! tuut, tuut.. preactise what you preach! :bye:

priektisch?


TO ik zou ze gewoon een keer proberen. Wel van te voren aangeven dat je ongesteld bent, voor het geval dat hij het sponsje voelt.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze handig, maar voor de zwaardere eerste dagen echt niet geschikt en voldoende.
Heb er ook wel eens erge moeite mee gehad om 'm er weer uit te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Hmm, dit zijn wel mijn zwaardere dagen en die duren toch zeker wel tot en met zaterdag. Ik had bedacht om het vlak van tevoren in te brengen. Zou het geen afknapper zijn voor een man? Ik zou liever seks hebben zonder dat ding erin maar heb geen idee hoe hij daarin staat.
Alle reacties Link kopieren
Maar wat ik niet begrijp is waarom je niet gewoon tegen hem zegt dat je ongesteld bent. Jullie zijn volwassen (toch?) en mannen weet dat vrouwen menstrueren.

Date, ik vind het heel leuk om je weer te zien en hoop dat het net zo gezellig wordt als de afgelopen keren maar ik ben ongesteld/tijd van de maand/de rooie vlag hangt uit, voor mij is het geen belemmering, dan weet je dat alvast, of iets van soortgelijke strekking.
nimue_iparis wijzigde dit bericht op 04-10-2018 18:22
0.47% gewijzigd
IdaHo schreef:
04-10-2018 13:15
Tsss, kom jij van de biblebelt ofzo? Ik ben een vrouw ja, ik menstrueer en daar ben ik blij mee.
In Godsnaam, waarom???
Oh, en wat nimue_iparis zegt. Die man zal toch intussen wel weten dat de meeste vrouwen tussen de 13 en 50 jaar iedere maand ongesteld worden, dus waarom zo geheimzinnig.
Alle reacties Link kopieren
IdaHo schreef:
04-10-2018 15:52
Hmm, dit zijn wel mijn zwaardere dagen en die duren toch zeker wel tot en met zaterdag. Ik had bedacht om het vlak van tevoren in te brengen. Zou het geen afknapper zijn voor een man? Ik zou liever seks hebben zonder dat ding erin maar heb geen idee hoe hij daarin staat.
Ik geloof dat ik de 2de keer met vriend ook ongesteld was. Heb hem gewoon gezegd eh schatje verkeerde tijd van de maand.
Voor hem geen probleem. Dus gewoon sex gehad.

Nu met spiraal ben ik wel een dag of 3 echt flink ongesteld dus sla het dan toch liever over ondat het zoveel rotzooi geeft.

Ik zou er echt niet zo geheimzinnig over doen. Spons of geen spons, eerlijkheid is wel zo fijn.
Ja, ik heb Beppie eens uitgeprobeerd. Werkte fantastisch. Totdat date weg was en ik dat ding er niet uitkreeg.
Alles geprobeerd, douche erop, hurken, persen...you name it.

De huisarts kreeg het ding pas met de tweede tang (een grotere) te pakken.

Dus nooit weer.
Alle reacties Link kopieren
De seks ging prima met het sponsje. Man heeft er niets van gemerkt. Maar met het eruit halen kreeg ik het toch wel even warm. Na lang peuteren is het gelukt, maar ik durf het geen tweede keer meer.
Alle reacties Link kopieren
Practice makes perfect
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Ik gebruik weleens Beppies. Geweldige dingen. Ik heb ook wel eens last van contactbloedingen, dan is het wel fijn dat je gewoon door kunt. Er weer uit halen is wel lastig soms, dat is wel een nadeel.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze ideaal. Online zijn ze makkelijker te verkrijgen want bijna geen drogist of apotheek heeft ze op voorraad. Kies voor de vochtige en niet de droge variant want de vochtige heeft ook een inkeping waardoor ze wat makkelijker te hanteren zijn. Ik vind ze fijner dan gewone tampons ook bij het sporten omdat je ze totaal niet voelt en ze altijd goed blijven zitten.
Eruit halen gaat bij mij makkelijk. Beetje hurken, beetje je bekkenbodemspieren aanspannen/persen en gewoon met twee vingers een randje grijpen. Nooit moeite mee gehad. Moet wel bekennen dat ik een medische achtergrond heb dus de anatomie van het gebied ook wel ken en in de diepte durf te graaien. Ik laat ze soms een nacht zitten, elke 4 uur vervangen hoeft niet eens. Partner voelt ze pas als je er wat van zegt, en ie er op Let. Voelt dan naar zeggen aan zoals in een eerdere reactie, dus dat ie tegen wat anders dan anders aan stoot soms. Geen onprettig gevoel.
Ik zeg doen! Maar wel even paar keer oefenen van te voren met inbrengen en paar uur later eruit vissen. Lukt 't eruit halen niet, geen paniek. Op internet staan genoeg tips. En anders gewoon na paar uur opnieuw proberen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven