Ik ga vreemd met een vrouw en nu wil haar man een trio

06-01-2018 16:35 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga al even vreemd met een leuke gehuwde huisvrouw en nu wil haar man een trio met een andere man voor haar en met een andere vrouw voor hem. Zij ziet een trio met een andere vrouw niet zitten maar wel met mij als andere man erbij. Om haar man te pleasen moet ze dan ook een trio doen met een andere vrouw erbij.
Haar man geilt op blond en grote borsten terwijl zijn vrouw een brunette is met normale borsten wat ik een beetje lullig vindt voor haar.
Nu is ze bang dat de triootjes leiden tot een kwartet en ze mij gaat verliezen terwijl ik geen behoefte heb aan een trio of kwartet.
Ze weet niet wat ze moet doen om haar man te pleasen en om mij niet kwijt te raken.

Iemand tips misschien?


Jammer dat er telkens onzinnige reacties worden gegeven... apart dat sommige zo los kunnen gaan op verzonnen verhalen😜
anoniem_361943 wijzigde dit bericht op 06-01-2018 17:11
Reden: Nare reacties
8.55% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
oudebaas schreef:
06-01-2018 16:55
Gewoon gezellig møtenøken.
Dit. Gewoon doen man.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
laverneb schreef:
06-01-2018 16:58
“Kees” zou ook nog een vrouw kunnen zijn he, denk aan de film “Flodder”... en past ook nog mooi in de profielschets. ;-)
:lightbulb:

Ja laten we het nog ingewikkelder maken :-D
Alle reacties Link kopieren
jeansjacket schreef:
06-01-2018 17:08
ik las siliconenklit ;-) dirty mind
:rofl:
Ik vind het goed hoor :proud:

Alle reacties Link kopieren
Jij vind het lullig voor haar dat die voorkeur heeft na een blonde vrouw met grote tieten
Terwijl je al enige tijd vreemd gaat met zijn vrouw ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Rick46 schreef:
06-01-2018 16:35
Jammer dat er telkens onzinnige reacties worden gegeven... apart dat sommige zo los kunnen gaan op verzonnen verhalen😜
Fijn dat je zelf al aangeeft dat je hele verhaal verzonnen is.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
subon schreef:
06-01-2018 17:15
Fijn dat je zelf al aangeeft dat je hele verhaal verzonnen is.
Niet!
Echt?!
Verzonnen?!
Nee!!
Goh.....

Grobbekuiken_ schreef:
06-01-2018 17:20
Niet!
Echt?!
Verzonnen?!
Nee!!
Goh.....
O_O
Alle reacties Link kopieren
MotherEarth schreef:
06-01-2018 17:24
O_O
Ik ben echt stomverbaasd, echt hoor, dit zag ik niet aankomen :nope:
Bummer.....

Nou anders ik wel!
Ik was juist blij met dit topic, heb dit al een paar keer bij de hand gehad en was raaaaaaaaadeloooooos.
Had zo gehoopt op goeie tips.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik geef altijd maar gewoon advies, ook al is het nep, dan maar voor alle andere mensen die in deze nare positie zitten :redrose:
Tjezus, wat vals
MevrouwJack schreef:
06-01-2018 17:41
Ja ik geef altijd maar gewoon advies, ook al is het nep, dan maar voor alle andere mensen die in deze nare positie zitten :redrose:
Zoooooo fijn is dat!
Alle reacties Link kopieren
Nicotientje schreef:
06-01-2018 17:56
Zoooooo fijn is dat!
en gezellig
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Ik denk dat de man van de leuke getrouwde minnares van Rick erachter is gekomen dat zijn vrouw vreemdgaat. En dat de bedrogen echtgenoot nu ook wel eens los wil gaan. Hup: eerst een triootje met een leuke blonde stoot (als het dan toch allemaal kan) en dan als toetje een trio MMV, laat maar eens zien wat die Rick in huis heeft. Zou ik ook doen als ik hem was. Misschien nodigt hij de vrouw van Rick nog uit als extra spannende toevoeging.
Ik snap wel dat Rick m knijpt.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat er telkens onzinnige reacties worden gegeven... apart dat sommige zo los kunnen gaan op verzonnen verhalen😜
[/quote]


Jammer dat er telkens verzonnen verhaaltjes worden gegeven.....apart!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Alle reacties Link kopieren
Nicotientje schreef:
06-01-2018 17:37
Nou anders ik wel!
Ik was juist blij met dit topic, heb dit al een paar keer bij de hand gehad en was raaaaaaaaadeloooooos.
Had zo gehoopt op goeie tips.
Rot is dat altijd, he? Gelukkig kun je hier altijd terecht. :hug:
Alle reacties Link kopieren
Die knuffel-emoticon, trouwens.... Ik gebruik hem graag, maar toch ziet de omhelzing eruit alsof het voor het voor de kijker rechtse poppetje niet helemaal vrijwillig is. Die staat erbij alsof hij denk 'hoe lang duurt deze onzin nog..?'

Daar kan ik het wel even over hebben, toch? Topic blijkt toch nep te zijn.
Soms zie je dat echt niet aankomen by the way.
Bruja78 schreef:
06-01-2018 17:02
Misschien je piel in je eigen vrouw steken en het hun lekker uit laten zoeken?
Of vraag het je vrouw, wie weet wil zij wel mee doen.
:whip:
Nicotientje schreef:
06-01-2018 17:37
Nou anders ik wel!
Ik was juist blij met dit topic, heb dit al een paar keer bij de hand gehad en was raaaaaaaaadeloooooos.
Had zo gehoopt op goeie tips.
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je nu horen?
Je kan gewoon met die vrouw er van door gaan.
Hoef je geen trio te doen.
En dat ze wel met een ander in bed ligt en het een probleem vinden dat haar man ook een fantasie heeft.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het niet helemaal, maar het lijkt er bijna op alsof zij een aas is om vrouwen binnen te harken zodat hij aan zijn gerief komt.

Ik zou passen voor trio's, kwartetten, octetten en weet wat nog allemaal met deze mensen.

EDIT: oh, je bent geen vrouw en het is verzonnen.
paarsebloem wijzigde dit bericht op 06-01-2018 21:30
10.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
MacTrees schreef:
06-01-2018 18:24
Jammer dat er telkens onzinnige reacties worden gegeven... apart dat sommige zo los kunnen gaan op verzonnen verhalen😜


Jammer dat er telkens verzonnen verhaaltjes worden gegeven.....apart!
[/quote]

Ze zeggen altijd dat de vrouwen van Viva zo zuur zijn, maar er komen behoorlijk veel van dit soort ventjes op dit forum af om 'geile' verhaaltjes te vertellen.
Jufjoke schreef:
06-01-2018 19:53
Die knuffel-emoticon, trouwens.... Ik gebruik hem graag, maar toch ziet de omhelzing eruit alsof het voor het voor de kijker rechtse poppetje niet helemaal vrijwillig is. Die staat erbij alsof hij denk 'hoe lang duurt deze onzin nog..?'

Daar kan ik het wel even over hebben, toch? Topic blijkt toch nep te zijn.
Soms zie je dat echt niet aankomen by the way.
Die krijgt waarschijnlijk binnenkort dan ook een andere code;
:#metoo:
Alle reacties Link kopieren
Dat wordt werken op je vrije avond.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven