Ik voel weinig tijdens de seks, vriendin wijde vagina?

24-07-2018 18:29 121 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik voel weinig tijdens de seks met mijn vriendin. Het lijkt net alsof het te wijd is... zelf ben ik normaal geschapen niet te groot niet te klein(zo'n 21cm) en als ik te diep ga geeft ze aan dat dit gevoelig is(dit is juist het punt dat ik een beetje voel).

Is dit een herkenbaar probleem en weet iemand wat wij hier aan kunnen doen(misschien iets waardoor het minder wijd wordt)?
Alle reacties Link kopieren
TO, had je hier in het begin van de relatie ook al last van?
Gezellig samen oefeningen doen. Zij voor haar bekkenbodem spieren en jij tegelijkertijd voor een leuk wasbordje ofzo. Tijdelijke wat minder masturberen en wat nieuwe standjes uitzoeken of experimenteren met een wat langer voorspel. Misschien is het dan wat minder gevoelig.
Alle reacties Link kopieren
Probeer eens: kegeloefeningen voor haar en een penispomp voor jou. Vooral dat tweede lijkt me een goed idee, daar wordt de penis dikker van. Werkt echt!
S-Meds schreef:
24-07-2018 18:50
het is een asperge
Bedankt!!!
Alle reacties Link kopieren
Een te wijde doos kun je opvullen met schuimkorrels :idee:
Don't follow me. I'm lost too..
Denk gewoon geen goede match. Sommige vrouwen voelen niet veel van kleine of dunne piemels. Andere vrouwen wel. Frustrerend. Accepteren en creatiever worden of een andere partner zoeken.
mosterd
Annelleke schreef:
24-07-2018 20:27
Precies, hij mag ook z'n steentje bijdragen. Nogal aso om het op haar te schuiven als het probleem in eerste instantie bij hem ligt.


Waar baseer je dat op?
Alle reacties Link kopieren
ava75 schreef:
27-07-2018 02:20
Waar baseer je dat op?
Hij voelt niks. Ik lees nergens dat zij niks voelt.
Elsa1984 schreef:
27-07-2018 01:30
Denk gewoon geen goede match. Sommige vrouwen voelen niet veel van kleine of dunne piemels. Andere vrouwen wel. Frustrerend.
Bedoel je met “frustrerend” dat je soms leuke mannen laat gaat omwille van hun klein geslacht dat jou niet voldoende kan plezieren?
Alle reacties Link kopieren
Wow 2 a 3x per week masturberen wordt als veel beschouwd? o_o
Alle reacties Link kopieren
Judy_Hopps schreef:
27-07-2018 12:13
Wow 2 a 3x per week masturberen wordt als veel beschouwd? o_o
Als je een partner hebt? Ja.
Alle reacties Link kopieren
blondie-90 schreef:
27-07-2018 12:20
Als je een partner hebt? Ja.
HAHAHA met welke maatstaven meet jij?
Als je iets zoekt ben je het niet kwijt
Alle reacties Link kopieren
blondie-90 schreef:
27-07-2018 12:20
Als je een partner hebt? Ja.
Dus hij kan beter geen partner hebben omdat hij dan maar 1x per 2 weken mag. :P

Maar nu serieus, masturberen heeft niets te maken met wel/geen partner.
Alle reacties Link kopieren
Dat verschilt toch bij iedereen? De een vindt het veel, de ander niet. Gelukkig mogen we dat allemaal zelf beslissen. Daarnaast ligt het er ook vast nog wel aan hoe vaak je seks hebt met je partner. 1x per 2 weken vind ik echt heel weinig, en snap dan ook wel dat je dan vaker masturbeert.
Alle reacties Link kopieren
hopperdepopper schreef:
25-07-2018 09:33
TO, voelt zij ook weinig of ben jij de enige die weinig voelt?
Hij durft het niet aan te kaarten dus hij weet het niet.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Sunflora schreef:
27-07-2018 12:26
HAHAHA met welke maatstaven meet jij?
Nou, wat dacht je van de mijne?

Ik heb liever seks met mijn vriend dan dat ik het zelf doe. Maar blijkbaar ben ik daar de enige in. Ook prima!
Alle reacties Link kopieren
blondie-90 schreef:
27-07-2018 16:26
Nou, wat dacht je van de mijne?

Ik heb liever seks met mijn vriend dan dat ik het zelf doe. Maar blijkbaar ben ik daar de enige in. Ook prima!
Daar ben je absoluut niet de enige in hoor, ik heb ook liever seks met mijn man dan dat ik het zelf doe ;)
Alle reacties Link kopieren
zomaar-iemand-1991 schreef:
27-07-2018 14:49
Dat verschilt toch bij iedereen? De een vindt het veel, de ander niet. Gelukkig mogen we dat allemaal zelf beslissen. Daarnaast ligt het er ook vast nog wel aan hoe vaak je seks hebt met je partner. 1x per 2 weken vind ik echt heel weinig, en snap dan ook wel dat je dan vaker masturbeert.
Als ik het me goed herinner was het Amerikaans onderzoek dat liet zien dat vrijwel iedereen dezelfde norm heeft voor wat veel masturberen is: net iets vaker dan wat iemand zelf doet.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
27-07-2018 21:54
Als ik het me goed herinner was het Amerikaans onderzoek dat liet zien dat vrijwel iedereen dezelfde norm heeft voor wat veel masturberen is: net iets vaker dan wat iemand zelf doet.
Wat een onverwacht onderzoeksresultaat!
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Judy_Hopps schreef:
27-07-2018 12:31
Dus hij kan beter geen partner hebben omdat hij dan maar 1x per 2 weken mag. :P

Maar nu serieus, masturberen heeft niets te maken met wel/geen partner.
+1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven