Incontinent,is dat een afknapper?? geen OP

07-10-2020 02:02 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
weggehaald
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-12-2020 20:37
Reden: OP (grotendeels) verwijderd, maatregelen zijn genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Vivaforum
98.30% gewijzigd
pluk de dag
forumautist80 schreef:
05-12-2020 13:48
Alles heeft verschillende redenen..



Gedicht stukje trauma/littekens/beschadigd lijf/ verwerking/verslaafd
.....

dat ik de stilte doorbreek
en die tijd is nu gekomen
Zwijgen is niet normaal
daarom vertel ik in dit gedicht een stukje
van mijn verhaal
Zoek hulp! Door je ambivalente en vage acties hier op het forum beschadig je jezelf alleen maar meer. Je gedrag roept verwarring, antipathie, boosheid en afkeer op. Als je inderdaad een fetish hebt, zou het kunnen zijn dat je dit juist opzoekt en mensen hiervoor gebruikt.
Als dit allemaal serieus is, heb je écht hulp nodig. In beide gevallen draagt het niets bij om hier te blijven posten, je wordt niet begrepen en je beschadigt ofwel jezelf ofwel anderen (ofwel beiden).
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je om te beginnen eerlijk tegen jezelf moet zijn. Je schrijft namelijk erg tegenstrijdige dingen.
Je drinkt expres teveel en houd expres je plas te lang op omdat je dat gevoel van in je broek plassen fijn vind lees ik in je andere reacties.
Dat is geen incontinentie.
Begin eens met eerlijk zijn.
Je hebt het eerder zelf omschreven als fetisj.
En ja ik geloof best dat daar allerlei onderliggende redenen voor zijn.
Heb je hulp? Praat je hier met een psycholoog over?.
Wil je er vanaf?.
Wil je een relatie?.
Wat wil je?.
Alle reacties Link kopieren
En incontinentie is niet voor iedereen een afknapper. Maar jij doet het expres en het is een fetisj/verslaving schrijf je.
En liegt daar in dit topic over.
Dat is een veel grotere afknapper dan incontinent zijn.
Ga aan de slag met de achterliggende oorzaken hiervan. Het heeft een reden schrijf je. Ga daaraan werken. Als je er vanaf wilt tenminste. En wees eerlijk tegen jezelf en je behandelaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven