is dit ok?

13-09-2017 09:31 1307 berichten
Alle reacties Link kopieren
EDIT: gezien het verloop van het hele verhaal en de huidige situatie reflecteert de OP niet wat er op dit moment aan de hand is

Goedemorgen,

ik ben al een lange tijd meelezer maar nu dus toch een eigen topic, wat ik daarmee wil, geen idee, beetje reflectie.

De situatie: Mijn man en ik zijn inmiddels 10 jaar getrouwd, eigenlijk geen noemenswaardige problemen in ons huwelijk. Op seksueel gebied ging ook alles goed, we hadden regelmatig seks en die vonden we allebei prettig.

gisteren avond echter was het anders. Mijn man is normaal wel enigszins de dominantere partij op seksueel gebied, maar gisteren was hij opens heel erg dominant. Ik ben zelf niet preuts en durf best iets uit te proberen maar dit was anders. Ik vind het moeilijk om het duidelijk uit te leggen maar ik doe een poging. Wat hij wilde (en ook deed) was gewoon ontzettend hard, het is wellicht belangrijk om erbij te vermelden dat mijn man en ik een vrij groot lengte en gewichtsverschil hebben. Ik ben klein en tenger, mijn man is lang en doet aan kracht sport (om dat concreet te maken: ik weeg 61 kilo, hij 110) .
Ik was op dat moment zelf eigenlijk bang voor hem. Het was qua handelingen niet anders dan dat we normaal doen maar dan nog voelde het anders. Normaal pijp ik ook, maar grijpt hij me niet hard aan mijn hoofd vast en duwt hij zijn penis niet hard in mijn keel, normaal doen we ook verschillende standjes, maar dan draait hij me om en zwiept me niet een soort van over het bed heen. Normaal gaat hij ook nooit met zo ontzettend veel kracht bij mij naar binnen. Het was echt ontzettend hard.

Laten we zeggen dat ik het fysiek nogal een uitdaging vond, en het echt lastig vond om het fysiek bij te benen. Op een bepaald punt 'vloog' ik praktisch naar voren (hij zat achter mij, op zijn hondjes) en moest hij me dus echt met zijn armen klem zetten om ervoor te zorgen dat ik niet naar voren vloog. Ben dus ook helemaal blauw (maar ik wordt snel blauw) en het deed ook echt pijn. Niet zozeer de seks zelf, want ik had in eerste instantie wel zin, maar alles wat erom heen kwam.

Waar het nu op neerkomt, ik weet niet wat ik hiermee moet. Ik heb op geen enkel moment 'nee' gezegd, ik ben dus gewoon erin meegegaan zonder protest, waarom ik dat deed, geen idee, ik weet het echt niet. Aan de ene kant heb ik zoiets van, ach je mag best eens wat uit proberen, en misschien vind hij het soms op die manier wel lekker. Voor mij was het fysiek moeilijk en vond ik het op sommige punten ook pijn doen, hij is groot en ik kon op een gegeven moment geen kant meer op, hij had me letterlijk klem gezet. Daarnaast was ik ook echt bang voor hem en dat vind ik geen fijn gevoel, dat heb ik nooit bij hem gehad.

We hebben het er niet over gehad (hij viel in slaap) en vanochtend ging hij eerder werken dan ik. Ik kreeg wel nog een heel gewoon appje, dus volgens mij heeft hij oprecht niet in de gaten dat ik me hier een beetje ongemakkelijk bij voel.

Nogmaals, ik weet niet wat ik met dit topic wil, maar wat reflectie zou leuk zijn.
isabelles wijzigde dit bericht op 11-10-2017 09:01
2.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
19-11-2020 11:18
ze reageert al een jaar niet meer op dit forum
Ja precies daarom. Opeens dacht ik hmmm wat als ze het niet gewoon zat was, maar er iets anders is gebeurd...
Alle reacties Link kopieren
Jee, wat een heftig topic is dit !! o_o
Isabelles had het over een vriendin die hier op dit forum ook actief was, is zij hier nog steeds?....weet zij meer ?
Ik hoop dat ze in rustiger vaarwater is gekomen, maar het feit dat ze nooit meer een update heeft gegeven vind ik best zorgwekkend...
Alle reacties Link kopieren
Emily2020 schreef:
22-11-2020 07:04
Jee, wat een heftig topic is dit !! o_o
Isabelles had het over een vriendin die hier op dit forum ook actief was, is zij hier nog steeds?....weet zij meer ?
Ik hoop dat ze in rustiger vaarwater is gekomen, maar het feit dat ze nooit meer een update heeft gegeven vind ik best zorgwekkend...
Er zijn heel erg veel topic openers die niet meer meeschrijven hier wanneer het probleem is opgelost. Die gewoon niet meer inloggen hier. Niemand is verplicht hier te blijven schrijven. Het is geen 'hoe is het nu met...'. Mensen in nood komen hier hun probleem bespreken. Dit is gewoon een tussenstation waar je daarna niet blijft hangen. Je hoeft je geen zorgen te maken, het forum is niet het enige wat iemand nog heeft in de wereld. Er is altijd nog familie, vrienden, kennissen. Hier wegblijven houdt niet in dat je tussen 6 plankjes ligt, alleen maar dat er geen reden meer is om hier te komen.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Doreia* schreef:
23-11-2020 08:46
Er zijn heel erg veel topic openers die niet meer meeschrijven hier wanneer het probleem is opgelost. Die gewoon niet meer inloggen hier. Niemand is verplicht hier te blijven schrijven. Het is geen 'hoe is het nu met...'. Mensen in nood komen hier hun probleem bespreken. Dit is gewoon een tussenstation waar je daarna niet blijft hangen. Je hoeft je geen zorgen te maken, het forum is niet het enige wat iemand nog heeft in de wereld. Er is altijd nog familie, vrienden, kennissen. Hier wegblijven houdt niet in dat je tussen 6 plankjes ligt, alleen maar dat er geen reden meer is om hier te komen.
Doreia*
Ik zat na het lezen van dit volledige topic nog een beetje te veel in mijn emotie denk ik, vandaar mijn bezorgdheid.
Maar laten we er inderdaad maar van uit gaan dat dat de reden van het wegblijven is :)
Alle reacties Link kopieren
Niet te bevatten wat jij allemaal meegemaakt hebt Isabelles, ongelofelijk. Voor het geval je nog leest wil ik je heel veel sterkte wensen :hug: . Ik hoop ook dat je uiteindelijk toch een goede advocaat genomen hebt om deskundig jouw belangen te behartigen en voor jóu te vechten waar jij dat nodig hebt.
Alle reacties Link kopieren
Dit is nou een topic waarvan het zo jammer is dat er waarschijnlijk nooit een vervolg gaat komen..
Isabelles, ik hoop dat het goed met je gaat.
Alle reacties Link kopieren
Isabelles is een sterke vrouw dus dat komt wel god

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven