Is mijn Penis te klein?

16-03-2012 22:38 209 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben 25 jaar oud en ben heel erg onzeker over mijn penis.

Ik heb het nog nooit met een dame gedaan, dus wil vragen of mijn maat beetje normaal is.

Mijn penis is in slappe toestand 3,5cm en stijf 6cm.

Is dat groot of dat klein?
Je weet zelf wel dat je penis te klein is, waarom wil je het bevestigd krijgen, dit is een beetje zelfkastijding... Het is wel erg lullig voor je:(
Te klein... te klein... ik neem aan dat hier (nog) geen wetgeving over bestaat. Maar ik zou er niet echt opgewonden van raken, dat dan weer niet.
Vrijdagavondborrel?
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Weet je het zeker dat je het niet over je pink heb?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 maart 2012 @ 23:13:

Komt het door de onzekerheid over de lengte van je penis dat je nog nooit sex hebt gehad, Harry?

Ja, dat klopt.

Weet niet hoe vrouwen er op reageren
Te klein, ik zou er niet voor gaan, ook al was je ontzettend leuk,sorry.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
quote:harry0305 schreef op 16 maart 2012 @ 23:22:

[...]

Ja, dat klopt.

Weet niet hoe vrouwen er op reagerenIn het echt vast anders dan - anoniem - op een forum.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik vind een cup AA niet te vergelijken met een penis van 6 cm. Met kleine borsten hoef je niets te doen, maar met een kleine Penis kun je niet veel.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 16 maart 2012 @ 23:25:

Ik vind een cup AA niet te vergelijken met een penis van 6 cm. Met kleine borsten hoef je niets te doen, maar met een kleine Penis kun je niet veel.Nee, mischien leuke kleertjes voor maken,ik zou er niks mee kunnen.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Makkelijk als tandenstoker.
Foto?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 maart 2012 @ 23:23:

[...]

In het echt vast anders dan - anoniem - op een forum.Tja, ik ben vast heel opppervlakkig nu, maar voor mij zou zoiets een grote afknapper zijn. Sorry Harry.
quote:helene31 schreef op 16 maart 2012 @ 23:27:

[...]

Tja, ik ben vast heel opppervlakkig nu, maar voor mij zou zoiets een grote afknapper zijn. Sorry Harry.Maar zou je dat ook zeggen; " Harry , ik vind je een lieve man, maar je pik is te klein....helaas, het gaat 'm niet worden tussen ons! "?
Hopelijk ben je niet beledigd door deze reacties maar eigenlijk had je dit zelf wel kunnen bedenken....google enzo...
quote:himalaya schreef op 16 maart 2012 @ 23:25:

Ik vind een cup AA niet te vergelijken met een penis van 6 cm. Met kleine borsten hoef je niets te doen, maar met een kleine Penis kun je niet veel.Een enorm gapende gleuf dan.
quote:helene31 schreef op 16 maart 2012 @ 23:27:

[...]

Tja, ik ben vast heel opppervlakkig nu, maar voor mij zou zoiets een grote afknapper zijn. Sorry Harry.Voor mij ook.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 maart 2012 @ 23:30:

[...]

Een enorm gapende gleuf dan.Ik kan me heel goed voorstellen dat mannen daar op afknappen.
Als je nu 420 jaar wordt, dan issie ondertussen heel normaal denk ik. Tenminste, als je deze statistiekjes een beetje door mag trekken.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 maart 2012 @ 23:29:

[...]

Maar zou je dat ook zeggen; " Harry , ik vind je een lieve man, maar je pik is te klein....helaas, het gaat 'm niet worden tussen ons! "?

Kan ik niet zeggen. Bij mijn laatste date was ik 11 jaar jonger en nog vrij bleu. Toen had ik me er denk ik met een smoesje vanaf gemaakt.

En nu date ik niet meer.
quote:istar_ schreef op 16 maart 2012 @ 23:30:

[...]

Ik kan me heel goed voorstellen dat mannen daar op afknappen.

Als one-Night Stand, of als SV'tje of als friends with benefits, of hoe het allemaal ook mag heten...ja.

Maar als je hartstikke verliefd bent, al een aantal weken date, je je op je gemak voelt, je enorm kan lachen met diegene, je dezelfde smaak en ideeën en normen en waarden hebt, etc. .... dan ook nog?
true
1,5 cm dik in stijve toestand???
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 maart 2012 @ 23:33:

[...]

Als one-Night Stand, of als SV'tje of als friends with benefits, of hoe het allemaal ook mag heten...ja.

Maar als je hartstikke verliefd bent, al een aantal weken date, je je op je gemak voelt, je enorm kan lachen met diegene, je dezelfde smaak en ideeën en normen en waarden hebt, etc. .... dan ook nog?

Ja. het past niet bij hoe ik seks heb en hoe ik seks beleef en ervaar. Ik zou erg verdrietig worden van een onbevredigend seksleven, dus het al altijd blijven knagen.

Mijn seksleven vind ik net iets te belangrijk om zulke grote concessies te doen.
Tja, een "P"enis van 6 cm lang en 1,5 sm doorsnede zou mij ook niet zoveel doen.
Ja jezus, TO confronteert ons ook ineens met zijn welpenfrummeltje zonder ons in kennis te stellen van zijn verdere fantastische kwaliteiten. Vind je het gek dat wij dan in gaan op zijn kleine pikkie en niet op zijn vermeende andere verworvenheden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven