Jong zoekt oud?????
vrijdag 2 mei 2014 om 00:18
quote:hoipipeloix schreef op 02 mei 2014 @ 00:09:
[...]
Het interesseerde mijn ouders echt niet met wie ik seks had hoor. Dat mocht ik zelf weten. Bovendien heb ik heerlijke seks gehad zonder daarna problemen te ondervinden. Iedereen blij.
Dat het illegaal is weet ik ook wel, maar het was onwijs lekker en als ik het over kon doen, deed ik het zo weer.Dan maar even doctor Who contacten!
[...]
Het interesseerde mijn ouders echt niet met wie ik seks had hoor. Dat mocht ik zelf weten. Bovendien heb ik heerlijke seks gehad zonder daarna problemen te ondervinden. Iedereen blij.
Dat het illegaal is weet ik ook wel, maar het was onwijs lekker en als ik het over kon doen, deed ik het zo weer.Dan maar even doctor Who contacten!
vrijdag 2 mei 2014 om 00:22
quote:hoipipeloix schreef op 02 mei 2014 @ 00:09:
[...]
Dat het illegaal is weet ik ook wel, maar het was onwijs lekker en als ik het over kon doen, deed ik het zo weer. oooh....geloof je meteen!! Tuurlijk!
[...]
Dat het illegaal is weet ik ook wel, maar het was onwijs lekker en als ik het over kon doen, deed ik het zo weer. oooh....geloof je meteen!! Tuurlijk!
It's never too late start living!
vrijdag 2 mei 2014 om 00:48
Mijn ex was 3 maanden ouder dan mijn eigen moeder. We verschilden 25 jaar. Oudere bed partners zijn inderdaad meer ervaren, dan mensen van mijn eigen leeftijd.
En wat Hoipipeloix schreef over dat de man macht uit oefent op me, daar deed ik het niet om. Wij hadden samen hele fijne intieme seks wat we samen deden.
En wat Hoipipeloix schreef over dat de man macht uit oefent op me, daar deed ik het niet om. Wij hadden samen hele fijne intieme seks wat we samen deden.
Never give up! Find the light in the darkness.♥
maandag 5 mei 2014 om 19:56
Ik viel als puber al op oudere mannen. Ik snapte er niks van wat mijn vriendinnen in jongens van onze leeftijd zagen.
Ik vind oudere mannen nog steeds leuker, alleen als puber, toen ik 13 was, keek ik naar manen van een jaar of 25 en nu, ik ben nu 19, naar mannen van een jaar of 40.
Het lastige is, er zijn zat mannen in die leeftijd die graag iets me mij willen beginnen, maar probeer er maar eens een te vinden die je ook nog serieus neemt en je niet alleen ziet als een lekker hapja.
Ik vind oudere mannen nog steeds leuker, alleen als puber, toen ik 13 was, keek ik naar manen van een jaar of 25 en nu, ik ben nu 19, naar mannen van een jaar of 40.
Het lastige is, er zijn zat mannen in die leeftijd die graag iets me mij willen beginnen, maar probeer er maar eens een te vinden die je ook nog serieus neemt en je niet alleen ziet als een lekker hapja.
maandag 5 mei 2014 om 22:00
dinsdag 6 mei 2014 om 01:25
Onlangs een ONS gehad met '24jarige jongen. Ik ben 40+.
Zou het zo weer doen.... Heerlijk.... Lekker strak lijf, uithoudingsvermogen, en vooral humor!!!!
Heb relatie gehad met man van 17jr ouder. Die sex was ook fijn.
Dus ja... Denk dat ik hierin leeftijdloos ben..
Het moet gewoon klikken tussen de lakens..... Age is just a number.
Zou het zo weer doen.... Heerlijk.... Lekker strak lijf, uithoudingsvermogen, en vooral humor!!!!
Heb relatie gehad met man van 17jr ouder. Die sex was ook fijn.
Dus ja... Denk dat ik hierin leeftijdloos ben..
Het moet gewoon klikken tussen de lakens..... Age is just a number.