Seks
alle pijlers
Kan een fake orgasme tegenwoordig nog?
donderdag 19 juni 2008 om 12:50
When Harry met Sally is op de Belgische TV nog niet zo lang geleden weer eens herhaald. In die begin jaren-90 film bewijst Meg Ryan op heftige wijze aan tafel in een restaurant dat ze een orgasme kan faken.
Een fake orgasme... kan dat nog anno 2008? Alle vrouwen zijn nu toch mondig en zelfbewust genoeg zijn om te vertellen dat het hen niet kan boeien of dat het vandaag ff niet hoeft? Of is er toch een reden om je acteertalent boven te halen?
Of zijn het nu de mannen die een potje lauwe yoghurt over haar rug kiepert in het heetst van de strijd?
Een fake orgasme... kan dat nog anno 2008? Alle vrouwen zijn nu toch mondig en zelfbewust genoeg zijn om te vertellen dat het hen niet kan boeien of dat het vandaag ff niet hoeft? Of is er toch een reden om je acteertalent boven te halen?
Of zijn het nu de mannen die een potje lauwe yoghurt over haar rug kiepert in het heetst van de strijd?
donderdag 19 juni 2008 om 13:41
donderdag 19 juni 2008 om 13:47
Ik heb in mijn vorige relaties weleens gefaked, nu in mijn relatie (hoeft dat) gelukkig niet meer.
Achteraf best stom van me eigenlijk dat ik fakede, heb me daardoor heel wat plezier (wat ik toen dus niet had) ontzegd.
kan me ook niet voorstellen dat ik het ooit weer doe want het is abslouut niet nodig!
Achteraf best stom van me eigenlijk dat ik fakede, heb me daardoor heel wat plezier (wat ik toen dus niet had) ontzegd.
kan me ook niet voorstellen dat ik het ooit weer doe want het is abslouut niet nodig!
donderdag 19 juni 2008 om 13:49
Echt nog nooooooit, Feli? Hmm, okay..... ook niet helemaal in het begin, toen jij 'hem' nog niet tot elk zuchtje kende?
Want ja, ik geloof dat iedereen wel eens faked, of gefaked heeft.....
om te pleasen, omdat je gewoon er een einde aan wilt maken,
omdat hin/zij er echt niets van bakt, maar best aardig is......
Denk wel, dat hoe beter jij je lijf en je manier van klaarkomen kent, je dit zelf dus makkelijker kunt sturen (lees hem/haar) maar daarvoor moet je wel zelf ook wel goed in je vel zitten.
Dus ja, mss zijn wij wel wat mondiger in bed geworden dan Sally in de jaren 90. Ik in elk geval wel........
Want ja, ik geloof dat iedereen wel eens faked, of gefaked heeft.....
om te pleasen, omdat je gewoon er een einde aan wilt maken,
omdat hin/zij er echt niets van bakt, maar best aardig is......
Denk wel, dat hoe beter jij je lijf en je manier van klaarkomen kent, je dit zelf dus makkelijker kunt sturen (lees hem/haar) maar daarvoor moet je wel zelf ook wel goed in je vel zitten.
Dus ja, mss zijn wij wel wat mondiger in bed geworden dan Sally in de jaren 90. Ik in elk geval wel........
donderdag 19 juni 2008 om 13:51
Ik denk dat ik dan liever achterhaal waarom ik dat gevoel heb dat het niet gaat lukken Stewardess. Is het iets wat hij (niet) doet of ben ik bijv. te druk in mijn hoofd? In het eerste geval wat subtiele aanwijzingen (of ik neem het even zelf over) en in het laatste geval zeg ik het simpelweg. Dan praat ik het eruit en gaan we daarna weer verder. Een leuke man heeft even geduld voor mijn geouwehoer als dat betekent dat ik daarna wel ontspannen ben. Ik heb iig nooit klachten gehad als het een keer gebeurde, ze vonden dat juist leuk aan me, waardeerden mijn eerlijkheid en openheid.
donderdag 19 juni 2008 om 13:52
Voor de duidelijkheid: ik spreek er geen kwaad over maar ben gewoon benieuwd. Ik kan me wel voorstellen dat als je vriendje zich al een uur of 2 in het zweet werkt en het mag toch gewoon niet baten, je misschien denkt...ik zal hem uit zijn lijden verlossen!
Maar toch zou ik liever horen: Lievie....het lukt me vandaag ff niet ( betrek het op je zelf dan kwets je die lieverd niet )
of als je sex-partner gewoon geen moeite doet : OK laat maar, ik kan het zelf beter..
Maar toch zou ik liever horen: Lievie....het lukt me vandaag ff niet ( betrek het op je zelf dan kwets je die lieverd niet )
of als je sex-partner gewoon geen moeite doet : OK laat maar, ik kan het zelf beter..
donderdag 19 juni 2008 om 13:57
Ik denk dat het in mijn geval met jong en onervaren zijn te maken had. Ik kende mijn eigen lijf nog niet zo goed en voelde alleen maar dat dat orgasme er van je lang zal ze leven niet aan zat te komen. Inmiddels weet ik Godzijdank beter en is dat nooit meer nodig. Maar net als Libby geloof ik dat een groot gedeelte van de vrouwen echt wel eens gefaked hebben. En waarom zouden we dat anno nu niet toe durven geven?
donderdag 19 juni 2008 om 14:02
Helemaal mee eens. Na 2 uur mechanisch pompen ben je als vrouw ook aardig uitgewoond en zit er weinig gevoel meer in.
Dan mag je als vrouw jezelf ook best uit je lijden verlossen!
Heb dat ooit in het verleden wel gedaan, de laatste jaren nooit meer.
Zou dat soort mechanische seks ook niet meer willen/toestaan trouwens. Was toen ook nog te jong en onervaren.
En als het eens een keer niet lukt dan zeg ik dat gewoon. Meestal wil even ontspannen of een andere houding dan wel helpen.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
donderdag 19 juni 2008 om 14:11
Helemaal mee eens, wij vrouwen mogen dan wel multi-tasking zijn, maar in bed doe ik liever een ding na het ander.
Vindt het dan ook wel niet zo erg om 'uit mijn concentratie "gebracht te worden tijdens het pijpen, zo erg is het gelukkig niet.......
kom ik gewoon later nog eens op terug, nadat ik dus gekomen ben of zo......maar 69 neeeeeee, ook niet mijn ding
donderdag 19 juni 2008 om 14:21
Leuk, ik doe ook mee. Ik heb standje 69 nog nooit gedaan, omdat het me helemaal niks lijkt. Ik vind het al vervelend om sociaal wenselijk terug te frummelen tijdens het voorspel, want dan voel ik eigenlijk niets meer van het gefrummel bij mij. Ik ben duidelijk voor of ik lol of hij lol, maar niet tegelijk.
Verder heb ik nog nooit gefaked, maar ik ben pas aan seks gaan doen toen faken niet meer hoefde .