Kan ik dat haar vragen....??

03-08-2014 15:00 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wellicht een beetje vreemde vraag van mij.

Sinds 1 jaar ben ik gescheiden. Woon alleen en heb ook nog geen behoefte aan relatie op welke wijze dan ook. Ik zoek even rust in de ruime relatiezin van het woord.

Maar ja, ik ben een gezonde vent en dan kriebelen er nog wel eens dingen.

Sinds een maand een leuk en gezellig contact met een alleenstaande vrouw bij mij uit de straat. We appen wel eens, en nu 2 keer bij elkaar even op de koffie geweest. Gisteravond was zij even bij mij en we hebben heel gezellig buiten gezeten tot na middernacht. Veel gepraat en de tijd vloog. Nu ga ik morgen voor mijn werk weer een maand naar het buitenland en sinds 2 dagen bekruipt mij een gevoel en een vraag.

Voordat ik weer ga, zou ik graag met haar willen vrijen..........tsja, en hoe vraag je dat.

Gisteravond hing er wel een soort van 'spanning'. En ik weet dat zij niet zoekende is naar een nieuwe relatie. Wil dat ook nog helemaal niet.

Wanneer ik haar via een omweg zoiets zou vragen, zou dat toch eigenlijk ontzettend debiel of pervers of welke naam je het kunt geven zijn? Een dilemma vind ikzelf. Kan het niet loslaten.

Hoe zou een van de vrouwelijke lezers daarop reageren?

Let wel, dit is echt een serieuze vraag en geen intentie om hier iets of iemand te scoren.

Alvast bedankt voor de goedbedoelde reacties!
always look on the bright side of life
Heeft zij in een van de gesprekken al eens zoiets gezegd als: 'dat ze niets meer in je ziet dan gewoon een buurman met wie ze een goed contact heeft? Hebben jullie al wel eens samen iets gedaan buiten koffie drinken om? Bios, theater, een kroegje pakken?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik zou niet een one night stand met de buurman willen. Stel je voor dat het ingewikkeld gaat worden, moet ik 'm nog iedere dag tegenkomen. Ik zou het dus niet doen.
Nee.

Ga naar de hoeren als je liefdeloze seks wil
Wat mij betreft gebeurt zoiets vanzelf -of niet. Als iemand het me simpelweg vraagt zou ik dat heel vreemd vinden.
Zou je je vriendschap met haar op het spel zetten voor wat seks?
Vertel dat je naar het front moet.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Vragen zou ik een afknapper vinden. Als het gebeurt, dan graag zomaar spontaan als 'vanzelf'.
We zitten beiden bij eenzelfde orkestvereniging. Dus al wel vaker met anderen erbij leuke dingen gedaan.

Prostituees.......met alle respect....nee. Zoals ik al schreef wil ik vrijen met iemand en niet platvloers effe neuken en wegwezen.....

Maar bedankt alvast zover voor de reacties!

Vooral het vreemd overkomen en elkaar later toch weer vaker zien.....
Je zoekt geen sexpartner voor af en toe zeg je. Wat wil je dan met haar? 1 keertje seks ? Dat lijkt me niet zo handig met de buurvrouw.

Ik zou het heel apart vinden als dat zo opeens letterlijk gevraagd wordt ja.
Het grootste probleem is, dat ik het idee heb dat zij er op eenzelfde manier over denkt en erin staat als ik.

Maar hoe kom ik dat aan de weet??
Waarom denk je dat zij er net zo in staat dan?
Doe het niet. Alleen maar nadelen. Wat als het mis loopt, dan zie je haar nog veel ter vaak. Of ze gaat over je sekskwaliteiten en penisgrootte roddelen in de buurt...en als het goed gaat wil ze meer. Of gaan de andere buren roddelen...
Neeeheeeee niet doen!! Dan zet jij jezelf echt zo erg voor schut!

Joh buurvrouw zullen we ff neuken maar verder niks hoor?

Jeetje dat je hier uberhaupt aan denkt.
Ach.....mannen he

In ieder geval is het voor mij nu duidelijk dat ik zoiets niet even out of the blue kan en mag vragen....dank jullie voor de feedback!
quote:mart72 schreef op 03 augustus 2014 @ 15:18:

Het grootste probleem is, dat ik het idee heb dat zij er op eenzelfde manier over denkt en erin staat als ik.

Maar hoe kom ik dat aan de weet??Als je denkt bepaalde spanning te voelen maar er dan een soort grapje over en kijk hoe ze daar op antwoord. Gewoon eens verzuchten dat er best leuke vrouwen zijn waar je seks mee zou willen maar dat je nog niet toe bent aan een relatie en dat het jammer is dat vrouwen er vaak anders over denken.Dan zegt ze wel iets van "nou ik ben niet zo" of "ja idd, er moet wel wat meer zijn" En als het duidelijk is dat er van beide kanten geen verwachtingen zijn alleen puur lustbevredigend dan zou het geen problemen op moeten leveren.
Dat is ook het eerste wat bij mij opkomt; mannen..
Ja kan toch vragen of ze vanavond een wijntje wil komen drinken?

Misschien komt dan van het een het ander.

Vragen zou ik het niet maar misschien loopt het op deze manier dan toch nog in een vrijpartij uit.
Je wil dus wel een sekspartner. Als het een eenmalig lustding zou zijn kun je beter naar de wallen gaan of een ONS in het buitenland doen. Seks met de buurvrouw, daar krijg je gezeik mee.
Je wilt dus een gratis prostituee?

Ik vind het nogal onbeschoft om dit te willen van een vriendin waarmee je niets wilt.

Erover fantaseren is logisch, het uitvoeren respectloos.
Hoe zeggen ze dat ook weer, niet schijten in eigen nest?
Duik de kroeg in voor een ONS
quote:sinnombre schreef op 03 augustus 2014 @ 15:48:

Ik vind het nogal onbeschoft om dit te willen van een vriendin waarmee je niets wilt.

Erover fantaseren is logisch, het uitvoeren respectloos.precies
quote:sinnombre schreef op 03 augustus 2014 @ 15:48:

Erover fantaseren is logisch, het uitvoeren respectloos.

Hoezo? Als beide partijen zich er in kunnen vinden zie ik geen probleem.

Alleen zet seks een (vriendschaps)relatie in een andere dimensie en de vraag is of dat je vriendschap waard is.
Gewoon een beetje flirten en kijken hoe ze daarop reageert? Als ze hapt wel eerlijk zijn. Vriendschap + en verder niets...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven