Kan je zwanger worden net na je menstruatie?

21-03-2023 21:55 87 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Help!!! Ik heb onveilige seks gehad, je heel erg dom en stom ik weet het!!! Net na m’n menstruatie, ik moet een MAP halen? Of is de kans dat ik een eisprong heb klein? Hij kwam niet in mij klaar maar toch….. pfff stom is het gewoon!
Alle reacties Link kopieren Quote
De kans is niet 0%
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja dat kan. De ovulatie is meestal in het midden van je cyclus, kan een paar dagen afwijken en dus eerder komen. En sperma kan wel 7 dagen overleven. Geen gigantische kans maar wel te groot om geen MAP te halen!
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Alle reacties Link kopieren Quote
Beter safe than sorry…
Alle reacties Link kopieren Quote
Een van mijn kinderen is daar het bewijs van
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik blijf me verbazen dat dit soort vragen gesteld worden…

Waar gaat het mis in onze seksuele opvoeding?
Alle reacties Link kopieren Quote
Je kunt theoretisch gezien zelfs zwanger worden van seks die je tijdens je menstruatie gehad hebt.. Dus ja, ook als je vlak na je menstruatie seks hebt is het niet uitgesloten dat je zwanger wordt. Ik raad je dus zeker aan om een map te halen.
Alle reacties Link kopieren Quote
m-april schreef:
21-03-2023 22:08
Je kunt theoretisch gezien zelfs zwanger worden van seks die je tijdens je menstruatie gehad hebt.. Dus ja, ook als je vlak na je menstruatie seks hebt is het niet uitgesloten dat je zwanger wordt. Ik raad je dus zeker aan om een map te halen.
Als hij niet is klaargekomen? Die kans wordt dan wel heel klein en de MAP heeft best wel bijwerkingen. Ja, een zwangerschap ook dus als je 100% zekerheid wilt, kun je die pil nemen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja goh, je kan natuurlijk gewoon het risico nemen. Leuk, zwanger worden van een date.

Of je haalt gewoon een MAP.

En doet nooit meer zo stom.
Alle reacties Link kopieren Quote
KamilleT schreef:
21-03-2023 22:24
Als hij niet is klaargekomen? Die kans wordt dan wel heel klein en de MAP heeft best wel bijwerkingen. Ja, een zwangerschap ook dus als je 100% zekerheid wilt, kun je die pil nemen.
Ja hij trok zich later af, maar ja ik zit best wel in de zenuwen
Alle reacties Link kopieren Quote
patchouli_ schreef:
21-03-2023 22:30
Ja goh, je kan natuurlijk gewoon het risico nemen. Leuk, zwanger worden van een date.

Of je haalt gewoon een MAP.

En doet nooit meer zo stom.
Inderdaad! Hij vond het minder lekker zonder condoom, ik zei dat we het veilig moesten doen en heb toegestemd gewoon hartstikke stom!
Alle reacties Link kopieren Quote
patchouli_ schreef:
21-03-2023 22:30
Ja goh, je kan natuurlijk gewoon het risico nemen. Leuk, zwanger worden van een date.

Of je haalt gewoon een MAP.

En doet nooit meer zo stom.
Inderdaad! Hij vond het minder lekker zonder condoom, ik zei dat we het veilig moesten doen en heb toegestemd gewoon hartstikke stom!
Naast zwangerschap maak je ook nog kans op een soa, allebei dus voortaan misschien beter wel condoom gebruiken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Andersom schreef:
21-03-2023 22:38
Naast zwangerschap maak je ook nog kans op een soa, allebei dus voortaan misschien beter wel condoom gebruiken.
Ik weet het! Gewoon zo niet slim!!!
Alle reacties Link kopieren Quote
Tja heat of the moment?

Hij kan voorvocht hebben gehad dus ik zou die MAP even halen ja.
Alle reacties Link kopieren Quote
lobidabasi schreef:
21-03-2023 22:35
Inderdaad! Hij vond het minder lekker zonder condoom, ik zei dat we het veilig moesten doen en heb toegestemd gewoon hartstikke stom!
Reply volgende keer zo'n vraag met of hij graag vader wil worden.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoerabanaan schreef:
21-03-2023 22:02
Een van mijn kinderen is daar het bewijs van
Ik heb twee bewijzen daarvan :high5:
Alle reacties Link kopieren Quote
Hij vond vast dat het zijn spirituele orgasme in de weg stond. Een eventuele zwangerschap jullie zielsbestemming
#loepje
Alle reacties Link kopieren Quote
Van seks met klaarkomen van de man kun je zwanger raken, ook tijdens of net na je menstruatie. Zonder klaarkomen van de man wordt het lastig. Voorvocht bevat geen zaadcellen, tenzij hij daarvoor al een keer is klaargekomen en tussendoor niet geplast heeft. Dus als hij echt niet klaargekomen is, dan zou ik me over een mogelijke zwangerschap geen zorgen maken. SOA’s zijn wel een risico natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nav loepje. Ga eens naar de huisarts en vraag een doorverwijzing. Aan jezelf werken. Grenzen aangeven, iets doen met de onnodige en irrationele angsten en paniek en beter voor jezelf zorgen. Die zwangerschap lijkt me niet aan de orde, met andere zaken zou ik wel eat hulp adviseren. (en even naar de ggd voor een soatest).
Cogito ergo sum.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kans is niet heel groot. Relax. Zou wel een soa test doen, maar gelukkig zijn de meesten mannen safe. Maar verstandig is het niet
Alle reacties Link kopieren Quote
MAP halen en lees jezelf eens in over hoe een cylus werkt. https://www.24baby.nl/zwanger-worden/ho ... berekenen/
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.nvsh.nl/opinie/over-seksuel ... voorvocht/

Van voorvocht word je niet zwanger

Wel van oepsie niet op tijd teruggetrokken
Of zaad aan de piemel van de vorige keer
Alle reacties Link kopieren Quote
Zelfs ik als man zijnde verbaas me hier steeds over hoe andere mannen hierin kunnen zijn. Tuurlijk zal een condoom minder lekker zijn ik heb geen idee ik heb het nooit gedaan maar je wilt toch altijd veilig zijn ook voor jezelf? Ook vanwege soa ?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja dat kan, ik ben enkele dagen na mijn menstruatie (gepland!) zwanger geworden.

Het scheelt dat hij niet in je klaar gekomen is. Er zouden geen zaadcellen in voorvocht moeten zitten mits hij niet kort daarvoor ookal klaar gekomen is.

Maar gewoon om alle stress te kunnen laten gaan zou ik zeker de MAP halen! Al is het maar voor de zekerheid. Ander is het stressen tot je volgende menstruatie die dus nog even duurt, omdat je net ongesteld bent geweest.

En meis in godsnaam, laat je nooit meer overhalen omdat iemand het zonder condoom minder lekker vind!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven