Klaarkomen door een vent lukt gewoon niet!

24-05-2008 20:23 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb al een aantal bedpartners versleten.. En het is nog geen een gelukt om mij klaar te laten komen!

Echt alles geprobeerd...

Verschillende standjes... Zijn vingers.. Zijn mond, tong... Hulpstukken.... NIETS!

En ik zelf hoef er met m'n vingers maar naar te wijzen.. of ik kom klaar..

HOE KAN DIT!

Ik wil ook we es van een vent genieten!

Iemand tips?????
Veel vrouwen vinden het onbewust eng om zich volledig te laten gaan bij een man. Klaarkomen is ff geen controle over je zelf hebben...en in dat op zicht is masturberen in bijzijn van je vriendje een goede tip. Jij weet je lekkerste plekjes te vinden en je went aan de aanwezigheid van een ander op dat moment.

Als je die gelegenheid hebt kan het ook helpen om de omstandigheden optimaal te kiezen. Ik bedoel bijvoorbeeld een zondag ochtend zonder verdere plannen en zonder de kans dat je gestoord gaat worden. Leuk muziekje of juist niet. Doe het rustig aan. Bouw het op. Maak er een spannend spelletje van. Neem je tijd. Laad je zelf op; laad ook je vriendje op.... Het helpt natuurlijk ook als je de ander al wat beter kent.
Even een vraag:

Vertel jij je sekspartner van te voren ook dat je niet zo makkelijk komt bij een man?

Om ervoor te zorgen dat hij zich niet teleurgesteld voelt als het niet lukt?

Ik heb ooit een SV gehad die hetzelfde deed en dat legt meteen druk op de daad.

Door hier niet in mee te gaan en gewoon te genieten, gebeurde het toch nog, tot haar grote verbazing.

Dus wie weet leg je onbewust de druk wel bij je partner.
@Db..en Felic

Dat is idd wel een goeie..

Heb ik ook al wel gedaan.. Maar misschien niet lang genoeg op door gegaan? En misschien moet het dan ook wel groeien?

Dat ik mezelf volledig durf te laten gaan?

@hvjzelf

Ik heb het niet altijd gedaan..

Wel eens.. En ik denk idd dat daardoor de druk hoger kwam te liggen... Maar ze dachten ook dat wel ff te kunnen..

Vond ik nou ook wel ff grappig.. "Ow.. wacht, maar dat gaat mij wel lukken!" ;)

Maar die druk leg ik er dan zelf ook nog eens bovenop...
1... neem alle tips ter harte en leer je te ontspannen... mediteer er desnoods voor.

2... probeer eens een vrouw hahah. (nee flauw)
linza schreef op 27 mei 2008 @ 16:55:

2... probeer eens een vrouw hahah. (nee flauw)
Bied jij je aan? :-P
alleen als je heel lekker bent ;-)

En dan moet je ook nog t type zijn waar ik op val... haha. Maaruh jij wilde toch juist tips voor met een man? Die heb ik niet vrees ik .. haha
Hahaha..

Jip..

Heej maar ik ben een lekkere meid hoor :-P

Wel leuk dat je hier dan op reageert..

Of val je op beide?
Wie weet is dat idd een goede oplossing ;-] .
Ach, ik heb hetzelfde. Ooit één keer klaargekomen door een likkende vent. Alweer 5 jaar geleden ofzo. En als ik de hand aan mezelf sla: eitje!

Beetje raar iets is het inderdaad.

Dus ik heb mezelf voorgenomen: de eerstvolgende die het lukt, daar trouw ik mee.

Orgasmes. Pff.
:rofl:

Weetje.. ik doe gewoon met je mee!

..en dan nog een tikkie erger..

Ik bind hem vast aan m'n bed.. En hij komt er nooit meer weg!
Hoi, ik heb mij net toch maar ingeschreven... (lees veel en wilde nu ook even reageren...)

Heb hetzelfde probleem met mijn vriendin gehad, maar heb toen (na veel zoekwerk op internet) een oplossing gevonden die bij ons prima werkte...

Sex in bad samen met vibo die onder water kan... stelt bij mij het orgasme uit en is voor haar echt heerlijk!

Misschien heb je er wat aan!
.
Phileineeuh

Ik denk dat je het hele idee van willen klaar komen moet los laten en gewoon moet genieten van sex op zich. Ik denk doordat je je er druk over maakt dat het telkens niet lukt wanneer je sex hebt, er misschien wel iets blokkeert en de orgasmes dus uitblijven.

Als je gewoon sex hebt en het accepteert dat je hoogstwaarschijnlijk toch geen orgasme krijgt dan denk ik dat je toch van sex kunt genieten en dat op den duur die orgasmes misschien ook wel komen...(tenminste dat hoop ik voor je :-| )

Heel veel succes in ieder geval!
Ik heb lang seks gehad met een vent die er niet echt moeite voor deed. Tot ik opeens met een ander (voor1keertje) wel klaarkwam. Zelf hoefde ik ook maar met een vinger te wijzen. Ik had minder remmingen met een kerel voor 1 keertje dan met een soortement van relatie-achtigiets, misschien heb jij dat ook wel?

Anders meot je maar aan de coke of XTC ;)
Nou ja zeg, Digitalis, straks nog een junk erbij ;-)
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Ja xtc is zekerrrrr een aanrader...

Maar niet te vaak uiteraard..

:-d
Roland1971 schreef op 04 juni 2008 @ 21:57:

Nou ja zeg, Digitalis, straks nog een junk erbij ;-)
Ze zat toch al aan de hasj en de drank ;-)
Ja maar, dat zijn geen drugs. Toen ik 16 was mocht ik wel naar het jongerencentrum en daar was dat spul volop te krijgen. Toch?

Eeeh wat zeg ik nu, de rest van de rommel ook, al dan niet onder de toonbank ;-)

Ah what the hell, sneeuwschuiver is een eerzaam beroep, dus hier met die coke :-)
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
mmm, klinkt als dat je je niet geborgen voelt ...

kwestie van vertrouwen en overgave proberen te bereiken.

makkelijk gezegd en moeilijk gedaan denk ik
Digitalis schreef op 04 juni 2008 @ 21:39:

Anders meot je maar aan de coke of XTC ;)
NOOIT doen! Drugs zijn de pest voor je geest en je lijf, Doe me een lol en zoek andere oplossingen. Het middel mag nooit erger zijn dan de kwaal.
Phileineeuh schreef op 24 mei 2008 @ 20:30:

Ik schreeuw het uit en geniet...

Maar het blijft uit..

Misschien niet schreeuwen?

Ik heb precies hetzelfde als jij. Als ik het zelf doe kan ik binnen no-time klaarkomen maar het is tot nu toe geen man gelukt.

Maar.....ik heb nu een jaar een relatie en ik weet zeker dat het met deze man wel gaat lukken.

Bij mij was het probleem dat ik het moeilijk vind om te ontvangen. Ik maak me druk over het feit dat het wel eens te lang kon duren, dat mijn vriend het niet leuk vind, dat ik eigenlijk liever heel stil lig en geniet en niet constant bezig ben met te laten merken hoe lekker het wel is (want dat leid af) en dat ik klaar MOET komen.

Inmiddels heb ik al een boel losgelaten en kan ik wel rust vinden, kan ik stukje voor beetje mijn gedachten los laten en me niet druk maken of het te lang duurt en dat klaarkomen echt geen must is.

Mijn vriend zij eens na het beffen.....maak je niet druk, ik weet dat je niet klaarkomt maar wil je alleen maar laten genieten.

Hij is erg creatief en probeert gewoon heel veel uit met vingeren en beffen. Inmiddels zijn we er ook achter dat mijn g-pot wel degelijk gevoelig is en dat is echt goddelijk.

Ik hoop dat je een manier vind om echt te genieten op de manier die voor jou fijn is.
[b][message=1424121,noline]Phileineeuh schreef op 24 Ik wil ook we es van een vent genieten!
Misschien moet je eerst van een vent proberen te genieten zonder je te richten op het klaarkomen. Is ook lekker hoor :-)
Herkenning! Meerdere vrouwen die hetzelfde meemaken! Robijn en Phil, ik herken zo ontzettend jullie verhaal.

Mijn idee sinds ik een nieuwe relatie heb (echt mijn grote liefde), is er niet meer over na denken, het is gewoon zo. Ik kan wel klaarkomen met hem naast me, tegen me aan, mij streelt, kust, maar gewoon (nog) niet terwijl hij me vingert, likt.....er komt vast een moment alles los te laten. Ik lig ook het liefst helemaal stil, zonder een geluid oid.....heerlijk.

Je beschrijving Robijn van moeite met ontvangen herken ik wel, niet alleen met vrijen....ook verder is het makkelijker te geven dan te krijgen...still learning!

Succes allen.....
Misschien niet helemaal hetzelfde, maar komt in de richting; Ik heb bijna een jaar een hele leuke relatie en de sex is best goed, ik kan er erg van genieten. Helaas vind ik het moeilijk om klaar te komen, het lukt eigenlijk alleen in een half zittend standje op de bank. Als ik met mezelf speel, gebruik ik altijd de electrische tandenborstel en dat in combinatie met iets naar binnen is bijna altijd succes verzekerd. Als we het doen gebruik ik ook regelmatig de el.tb. erbij, maar dat is in de meeste (zeker in bed) standjes best lastig. Heeft iemand tips?

Ik heb al een paar keer een tijdje geprobeerd de tandenborstel niet meer te gebruiken, maar met de vingers is toch niet genoeg. Verder heb ik wel ns wat kleine trildingetjes gebruikt, maar ook die zijn eigenlijk niet genoeg. De oplossing is denk ik iets anders gebruiken dan de tandenborstel, maar ik zou niet weten wat me echt goed helpt. M'n vriend doet ook echt z'n best met de vingers, maar echt lekker is het eerlijk gezegd niet en met m'n eigen vingers is het eigenlijk altijd nog te weinig stimulatie.. De gouden tip is zeer welkom:p ...
Hi Phileineeuh,

Ik herken je "probleem". Was voor mij ook altijd een issue. Moest me erg concentreren om het te laten gebeuren, en voelde me vaak ook schuldig tov partner dat het zo lastig kwam.

Heb nu net een nieuwe vriend en tot mijn grote verbazing kom ik nu zonder problemen klaar. En nou niet om te zeggen dat vriendlief er meteen erg op gespitst was. Moest hem toch echt duidelijk uitleggen dat de meeste vrouwen wat extra stimulans nodig hebben en dat vond meneer erg vreemd en had ie nog nooit meegemaakt (we zijn beiden 41!).

Maar hij is toch aan de slag gegaan en met onmiddellijk resultaat. Stond er zelf van te kijken. :)

Denk dat wat er voor mij er speelt is dat hij ontzettend makkelijk is qua sex. Hij geeft mij heel duidelijke instructies en sinds hij weet dat er tong en vingerwerk verwacht wordt doet hij dat ook vol overgave, zonder dat het voelt als verplichting.

Ik voel me bij hem dan ook echt helemaal vrij waardoor het me geen bal uitmaakt hoe raar ik er uit zie of wat voor geluiden ik maak. :)

En tegelijkertijd is dit een man bij wie ik heel duidelijk voor mezelf moet opkomen (doet hij nl ook voor zichzelf) dus ik heb ook het gevoel dat ik de juiste dosis "eigenbelang" kan hebben om zelf te genieten en een orgasme te krijgen.

Weet niet of je hier wat aan hebt, maar ik snap je situatie dus echt wel.

Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven